Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hier ook maar eens aan begonnen, nu bij laatste aflevering van het eerste seizoen :P

Wel lekker spannend..

• Antwoorden 284
  • Weergaven 12,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ah, ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren voordat ik daaraan ben begonnrn. Ben nu zelf in begin seizoen 3, dus ik heb nog heel wat plezier te gaan :P

Geplaatst

Absoluut interessante aflevering.. Klein sprongetje gemaakt, maar dat was al bekend.. Bevalt me eigenlijk wel vooralsnog.. :)

Geplaatst

S3, E7 nu. Moet eigenlijk niet in dit topic komen denk ik, alleen maar gevaarlijk voor mij.

Geplaatst

Lijkt toch wel weer een lekker seizoen te worden hoor :<.

[spoiler=S05E02]Die aanslag was dus niet gericht op die gast, maar op Carrie. Benieuwd wie haar dood wil hebben dan. En vervolgens geeft Saul de opdracht aan Quinn om Carrie uit te schakelen :|?

Geplaatst

[spoiler=S05E02]Die aanslag was dus niet gericht op die gast, maar op Carrie. Benieuwd wie haar dood wil hebben dan. En vervolgens geeft Saul de opdracht aan Quinn om Carrie uit te schakelen :|?

[spoiler=S05E02]Ik vond de serie steeds minder worden, maar de eerste twee afleveringen zijn inderdaad erg sterk. :)

Geplaatst

[spoiler=SO5E02]Het is moeilijk te zien wie precies de opdracht geeft, maar Saul zou wel meest logische zijn. Wel opmerkelijk als het echt Saul is die de opdracht geeft. Neem aan dat Quinn toch wel moeite gaat hebben met het uitvoeren en het dan uiteindelijk niet doet.

Geplaatst

[spoiler=E02]Wel raar dat Carrie als enige blijft om uit te zoeken wat er gebeurd is nadat er meerdere malen is geprobeerd om een aanslag te plegen (ook al dacht ze dat het om die vent ging)

Geplaatst

[spoiler=begin seizoen 5]Waarom was het zo awkward tussen Saul en Carrie? Wat was er in seizoen 4 ook alweer precies gebeurd waardoor dit zo was? Ff vergeten ;c

Vind 'm lekker hoor. Eppie 2 ook mooi.

Geplaatst
[spoiler=begin seizoen 5]Waarom was het zo awkward tussen Saul en Carrie? Wat was er in seizoen 4 ook alweer precies gebeurd waardoor dit zo was? Ff vergeten ;c

Vind 'm lekker hoor. Eppie 2 ook mooi.

[spoiler=s05e02]Carrie probeerde Saul te redden toen hij gekidnapt was, maar Saul gaf expliciet aan dat zij dit niet moest doen. Onder het mom van niet ingeven naar terroristen. :)

Geplaatst

[spoiler=e02]Ah, dus toch :cab: Leek me sterk namelijk, maar oke.

Thanks (y)

Geplaatst

[spoiler=Einde s4]Vergeet ook niet dat op het einde Saul en die andere een deal hadden gesloten met de bad guy waardoor die vrijuit ging

Geplaatst

[spoiler=einde s4]Ja, daar had ik ook al aan gedacht, maar dat lijkt me juist een reden voor Carrie om boos te zijn op Saul, terwijl het toch andersom het geval leek.

[spoiler=S05E03]Lekkere weer hoor :< Ben nu wel benieuwd, snap er geen hol meer van waar ze groen licht voor hebben gekregen precies. Lijkt me niet om Carrie te vermoorden... anders had Quinn haar ook wel meteen vermoord neem ik aan. Denk dat het deel uitmaakt van een groter plan in Syrië, ook gezien het feit dat in het gesprek tussen Dar Adal en Saul ze min of meer aangaven die Israeliër voor de gek te houden.

bewerkt door Bruins

Geplaatst

Wat een heerlijk seizoen is dit weer zeg _O_

[spoiler=S05E04]Goh wat een heerlijke ep. weer zeg. Had al zo'n vreemd gevoel bij die Alison, ook al was daar niet echt een aanleiding voor. Nu is de aanleiding er duidelijk wel :-D. Degene die Carrie dood wil hebben wil Quinn dus ook dood hebben, gaat een leuke collab worden met die twee. Moet wel weer vuurwerk opleveren dit :<

Geplaatst

[spoiler=S05E04]Gelukkig kregen we een clue op het einde. Plottwist hoor, fuckin Allison. Denk dat ze Quinn alleen dood willen hebben om het bewijs te vernietigen dat zij achter de moord op Carrie zaten. Al kan er altijd nog meer spelen natuurlijk