Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 293
  • Weergaven 514
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

1. Citizen Erased

2. Micro Cuts

3. Knights of Cydonia

Geplaatst
  • Auteur

MUSE

Laat ik maar gelijk zeggen dat jullie het spannend hebben gemaakt. 19 stemlijstjes zijn er uitgebracht op 18 nummers. Van deze 18 zijn er maar liefst 9 die van iemand een eerste plek hebben gehad. Zoals altijd begin ik met de nummers die maar 1 punt hebben gehaald, dit zijn: Showbiz, United States Of Eurasia, Micro Cuts en Starlight. Het dubbele aantal aan punten is weggelegd voor Butterflies And Hurricanes, Sunburn en Undisclosed Desires. Zoals je ziet is het net als bij de 1-punters allemaal van verschillende albums. Muse is dan ook veranderd door de jaren heen, wat de liefhebbers van de eerdere albums niet altijd even leuk vonden

De min of meer 'titelsongs' van de albums Absolution en Black Holes & Revelations staan gezamenlijk op 3 punten. Sing For Absolution en Supermassive Black Hole werden echter nooit als beste nummer genoemd. 4 punten is er voor Plug In Baby, ondanks de beste gitaarriff van de jaren 0 volgens verscheidene muziekkenners. Na Plug In Baby staat, voor 5 punten, van hetzelfde album New Born en ook Time Is Running Out(Absolution).

Net buiten de top 5 misschien wel één van de briljantste nummers van Muse. Het 7 minuten en 19 seconden lange Citizen Erased heeft alleen 1e plekken gehad maar omdat dat er maar 3 waren eindigt het met 6 punten op plek 6. Na 6 komen we logischerwijs bij de top 5 en daar zien we dat het album Black Holes & Revelations net het podium mist, want met 7 punten eindigen op plek 4 en 5

en
.

De top 3 bevat nummers van 3 verschillende albums, zoals de hele lijst zeer gevarieerd over de albums is. Met 7 stemmen waaronder 2 eerste plaatsten eindigt op 8 punten het nummer dat nu bij mij op shuffle voorbij komt.:cab:

[ytf]RS2WvsYFgLA[/ytf]

De nummers 1 en 2 zijn in puntenaantal gelijk geëindigd dus is het aantal 1e plaatsen beslissend geweest. Waardoor de nummers 2, 3 en 4 allemaal 7 stemmen hebben gehad en de nummer 1 maar 6. Op 2 staat daardoor het nummer dat bij de niet Muse kenners misschien wel het bekendste is.

[yts]w8KQmps-Sog&ob=av3e[/yts]

Na 2 volgt 1 en het beste nummer volgens jullie met 9 punten en 4 eerste plekken brengt jullie vast veel gelukzaligheid.

[YOUTUBE]eMqsWc8muj8[/YOUTUBE]

[spoiler=Stand]Bliss 9*

Uprising 9

Hysteria 8

Knights Of Cydonia 7

Map Of The Problematique 7

Citizen Erased 6

New Born 5

Time Is Running Out 5

Plug In Baby 4

Supermassive Black Hole 3

Sing For Absolution 3

Butterflies And Hurricanes 2

Sunburn 2

Undisclosed Desires 2

Showbiz 1

United States Of Eurasia 1

Micro Cuts 1

Starlight 1

Stand Albums:

Origin Of Symmetry 5 nummers, 25 punten

Black Holes & Revelations 4 nummers, 18 punten

Absolution 4 nummers, 18 punten

The Resistance 3 nummers, 12 punten

Showbiz 2 nummers, 3 punten

The Shins

imgThe%20Shins1.jpg

The Shins is een Amerikaanse indierockband rondom frontman James Mercer. Het eerste album Oh, Inverted World verschijnt in 2001. De opvolgers Chutes Too Narrow en Wincing The Night Away brengt de band respectievelijk in 2003 en 2007 uit. Het meest recente album Port Of Morrow verschijnt in maart 2012.

Frontman James Mercer van de indierockband uit het Amerikaanse Portland gaat al een aantal jaren mee. Cultsongs als 'Phantom Limb', 'So Says I' en 'New Slang' zijn veelvuldig gebruikt voor Amerikaanse tv-series. Maar in Nederland is Mercer het meest bekend door zijn samenwerking met producer Danger Mouse als Broken Bells (van de single 'The High Road'). Het album Wincing The Night Away was nog genomineerd voor een Grammy.

[yts]OkITsv3Nk6M[/yts][yts]Q322n-f3FlU[/yts]

[YOUTUBE]62wox2lpnPo[/YOUTUBE]

[spoiler=Wachtlijst]Golden Earring Christian.

Phoenix Christian.

Pearl Jam Yitusita

The Doors Starálfur

Pink Floyd Christian.

Die Antwoord Richard.

The Beatles Jasper.

Dire Straits Kweekie

Rolling Stones Jasper.

Arcade Fire King XVI

Nick Drake Jasper.

Geplaatst

Vrij onbekende band voor mij (behalve dan het nummer Australia) dus ik zal binnenkort wel een lijstje posten.

edit: Ik zie in de wachtlijst Die Antwoord staan. Nog nooit van gehoord :cab:

Geplaatst

Lastig, want dat eerste album van hen is geweldig.

1. Caring is Creepy

2. The Past and Pending

3. New Slang

Geplaatst

Enkele leuke singeltjes maar voor de rest vind ik er (tot nu toe) niet zoveel aan.

1. New Slang

2. Australia

3. Phantom Limb

Geplaatst
  • Auteur
Vrij onbekende band voor mij (behalve dan het nummer Australia) dus ik zal binnenkort wel een lijstje posten.

edit: Ik zie in de wachtlijst Die Antwoord staan. Nog nooit van gehoord :cab:

Ja over Die Antwoord twijfel ik ook nog, kunnen de volgende mensen ook aangeven of ze de band kennen/goed genoeg kennen om te stemmen.

Geplaatst

Die hebben straks amper twee platen uit, lijkt mij wat vroeg om die nu al mee the nemen :cab: en Uprising het beste number van Muse, moet niet veel gekker worden

Geplaatst

Waarom te vroeg? Je hoeft maar 3 nummers te kiezen van 30 nummers. Kan makkelijk toch? Snap niet waarom je geen 3 nummers kan kiezen van een band die 2 albums heeft. Is ook nog geen minimaal aantal nummers vereist hier.

Geplaatst
  • Auteur

The Shins loopt ook al niet hard, Die Antwoord zal denk ik niet veel beter gaan..

Geplaatst

Wel grappig, van Muse was in de vorige editie Starlight het beste nummer herinner ik me. Nu heeft het 1 punt:cab:

Geplaatst
  • Auteur

Neu Shins laat ik sowieso lopen, Die Antwoord denk ik nog even over. ;)

1. Phantom Limb

2. Simple Song

3. New Slang

Geplaatst
  • Auteur
Met het mega-aantal van 4 stemlijsten zijn The Shins niet heel erg populair hier. 7 nummers kregen toch de eer een stem te krijgen en dat bracht de volgende stand met zich mee:

The Past And Pending, Those To Come en Simple Song eindigen met 1 punt onderaan. De nummers 3 zijn Australia en Caring Is Creepy.

[ytf]OHTSxw6zN1E&ob=av2e[/ytf][ytf]8hhxthxhwk0[/ytf]

Zij behaalden 2 punten, wat de helft is van nummer 2 New Slang.

[yts]zYwCmcB0XMw[/yts]

Eerste werd met 5 punten en voorkomend in maar liefst 3 kwart van de lijstjes Phantom Limb.

[YOUTUBE]OkITsv3Nk6M&ob=av3e[/YOUTUBE]

[spoiler=Stand]Phantom Limb 5

New Slang 4

Australia 2

Caring Is Creepy 2

Those To Come 1

The Past and Pending 1

Simple Song 1

GOLDEN EARRING

Kyudo_Golden_Earring_3.jpg

Golden Earring is een Nederlandse rockband. De groep werd opgericht op 2 september 1961 en is daarmee de oudste nog bestaande rockband van Nederland en een van de langstbestaande bands ter wereld. Als een van de weinige Nederlandse bands heeft Golden Earring grootschalig internationaal succes gehad in de Verenigde Staten, Canada en Groot-Brittannië, vooral vanwege hun hits Radar Love en Twilight Zone. De band heeft wereldwijd miljoenen albums verkocht en genoot in de jaren zeventig en tachtig van de 20e eeuw enkele malen een internationale sterrenstatus, met name in de Verenigde Staten. Tevens neemt Golden Earring een dominante positie in de Nederlandse muziekwereld in met meer dan dertig gouden en platina albums.

De band stond tot nu toe in totaal 389 weken in de Nederlandse Top 40 en is daarmee de succesvolste Nederlandse single-artiest in die lijst. Met 5 hitnoteringen in de Amerikaanse Billboard Hot 100 is Golden Earring ook de succesvolste Nederlandse act in Amerika, met Twilight Zone scoorden ze in 1982 zelfs een nummer 1-hit in Billboard's Mainstream Rock Tracks. In totaal belandden zes singles en acht albums in de toonaangevende lijsten van Billboard. De band legde dertien uitgebreide tournees door Noord-Amerika af en vijf door Groot-Brittannië. Ook op het vasteland van Europa werd vaak getoerd.

[yts]HTTAPCUtbc8&feature=related[/yts][yts]DKzOS3uQmn4[/yts]

KAcIa79A1sE&feature=related

[spoiler=Wachtlijst]Phoenix Christian.

Pearl Jam Yitusita

The Doors Starálfur

Pink Floyd Christian.

Die Antwoord Richard.

The Beatles Jasper.

Dire Straits Kweekie

Rolling Stones Jasper.

Arcade Fire King XVI

Nick Drake Jasper.

Arctic Monkeys Erwin.

Kyudo_Golden_Earring_3.jpg.02197690f23c173d630764b8f9aeb237.jpg

Geplaatst

1. Another 45 Miles

2. Weekend Love

2. Radar Love

Geplaatst
  • Auteur

1. Twilight Zone

2. Radar Love

3. When the Lady Smiles

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]