Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
En daar gaat ook de meest gastvrije en prettige uitwedstrijd van het jaar. Sjonge jonge wat klote zeg. Wat een fucking onzin allemaal.

De burgemeester van Heerenveen moet wel een paar klappen van de molen gehad hebben met zijn belachlijke regels. Zaterdag was er voor de Eigen Vervoerders ook al een centrumverbod(;e) en een flink aantal stillen in de stad. Verschillende PSVers op hun donder gekregen door het gebruik te maken van het openbaar vervoer in Heerenveen, waardoor ze in het centrum van Heerenveen kwamen (Centraal Stadion). Uiteindelijk zijn ze na afloop begeleid door de Politie.

Is er wel, maar ik ga met de bus. Vind dat altijd wel nice, beetje pilzen.

Hoe was je busreis gegaan? Hoop niet dat je in bus 1 zat, hoorde negatieve verhalen over dikke kotsende vrouwen:mrgy:

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gisteren met mijn voetbalteam bij Crvena Zvezda (Rode Ster Belgrado) tegen Novi Pazar geweest... Wat een gekkenwerk joh!   Het was de laatste wedstrijd van een vrij succesvol seizoen met tot

• Walter White
    Walter White

Leuk topic dit! Zelf inmiddels in 34 landen voetbal gezien, veelal met Ajax. Daarnaast dit jaar eindelijk DE droomreis naar Argentinie (en Uruguay) gemaakt. Hierbij een klein overzichtje: 12-02-2025

• RWDM is wel goud hoor, afgelopen jaar ook geweest tijdens de play-off finale tegen Seraing. Zelden zoveel tuig op de tribune gezien  Overigens mochten de uitsupporters destijds in het vak achter de go

Geplaatst
En daar gaat ook de meest gastvrije en prettige uitwedstrijd van het jaar. Sjonge jonge wat klote zeg. Wat een fucking onzin allemaal.

Heerenveen...samen met Roda(al zal dat na ons incident en julie incident) de beste uit Nederland. Lekker eigen bus regelen en helemaal de tyfus inzuipen, uitvak ook lekker, laatste jaren flink pyro afgestroken daar al liep dat vorig seizoen niet heel best af.

Maar als zo elke uitwedstrijd is, beetje zuipen, geen gezeik met half9 bij je stadion zijn, is het leuk.

Psv uit wordt voor ons ook drama omdat busse niet mogen en met trein moeten we via rdam..

Geplaatst

Nog 3 daagjes, dan weer kaarten bestellen voor de mooiste uitwedstrijd van het jaar: FC Grunn uit.

Wat was het een mooi feestje vorig jaar, dit jaar hopelijk weer.

Geplaatst

Voor mij wordt het spannend of ik kan ;) OV wordt afgeraden. En dat is het enigste hoe in ik Grunn kan komen :cab:

Geplaatst
Voor mij wordt het spannend of ik kan ;) OV wordt afgeraden. En dat is het enigste hoe in ik Grunn kan komen :cab:

Kan je niet met OV in Heerenveen komen? Dan neem je toch buscombi?

Ik ga eigen vervoer, mooi op it fietske.

Geplaatst
Kan je niet met OV in Heerenveen komen? Dan neem je toch buscombi?

Ik ga eigen vervoer, mooi op it fietske.

Kan wel, kon altijd de bus pakken maar die is ook foetsie haha. Maar moet ik nog wel van station naar stadion lopen.

Geplaatst
Kan wel, kon altijd de bus pakken maar die is ook foetsie haha. Maar moet ik nog wel van station naar stadion lopen.

Dat is wel te doen, 2km ofzo, heb je in een half uurtje gedaan.

Geplaatst
Dat is wel te doen, 2km ofzo, heb je in een half uurtje gedaan.

Maar 30 maart begint verkoop Ajax-uit. Daar ben ik dan wel weer bij :)

Mijn broer had zelfs aangeboden kaart te kopen voor plek bij hem maar sta liever in het uitvak.

Geplaatst

Taxi? :cab:

Geplaatst
Nog 3 daagjes, dan weer kaarten bestellen voor de mooiste uitwedstrijd van het jaar: FC Grunn uit.

Wat was het een mooi feestje vorig jaar, dit jaar hopelijk weer.

Wtf vrij vervoer? Damm dat hebben wij niet eens tegen fucking Telstar...

Geplaatst

Jullie zijn dan ook tuig ;c

Geplaatst

Ja, maar wij zijn hele beschaafde mensen.

Geplaatst
Jullie zijn dan ook tuig ;c

Ik ben lief(a)

Ja, maar wij zijn hele beschaafde mensen.

Heerenveen vs Groningen is toch haat onderling begrijp ik altijd?

Geplaatst

Heerenveen vs Groningen is toch haat onderling begrijp ik altijd?

Ja, maar wij slaan elkaar de hersens niet in. Ik vind het wel chill, mooi op de fiets en kost ook nog eens bijna niets: 13 euries.

Geplaatst
Ja heus, 5 euro?

Whow oeeps verkeerd neer gezet haha :cab: Moet natuurlijk x2,5 zijn ipv 2,5x naar die wedstrijd :)

Geplaatst
Whut:cab: Ik betaal voor een combi naar Den Bosch 30 euro

Dit soort bedragen zijn toch wel belachelijk voor de Jupiler League :-D:-D

Geplaatst

Hier is iedere uitwedstrijd 25 euro, 25 naar Emmen en 25 naar Sittard. Beetje raar, maarja...

Geplaatst

Zei ik toch al [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; Aboutaleb is een eikel.

bewerkt door Alessandro

Geplaatst

Gewoon zorgen dat Youri Kievits burgemeester wordt, die laat ons wel toe

wat vinden jullie als feyenoorders daar nou an trouwens, dat hij zon boek uitbrengt? :cab: Als ik de verhalen hoor van Ajacieden en iemand een boek over dat soort dingen uitbrengt, zou het niet goed aflopen..

bewerkt door jj1