Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gisteren met mijn voetbalteam bij Crvena Zvezda (Rode Ster Belgrado) tegen Novi Pazar geweest... Wat een gekkenwerk joh!   Het was de laatste wedstrijd van een vrij succesvol seizoen met tot

• Walter White
    Walter White

Leuk topic dit! Zelf inmiddels in 34 landen voetbal gezien, veelal met Ajax. Daarnaast dit jaar eindelijk DE droomreis naar Argentinie (en Uruguay) gemaakt. Hierbij een klein overzichtje: 12-02-2025

• RWDM is wel goud hoor, afgelopen jaar ook geweest tijdens de play-off finale tegen Seraing. Zelden zoveel tuig op de tribune gezien  Overigens mochten de uitsupporters destijds in het vak achter de go

Geplaatst

HEERENVEEN: WODKA TRIP. Net een europese uitwedstrijd, 2 uur lang zuipen, ouwehoeren en ouwehoeren. Toch stuk relaxter dan zon verplichte combi zonder drnak haha.

Geplaatst
HEERENVEEN: WODKA TRIP. Net een europese uitwedstrijd, 2 uur lang zuipen, ouwehoeren en ouwehoeren. Toch stuk relaxter dan zon verplichte combi zonder drnak haha.

Eigen vervoer ja? Dat is altijd goed, combi blijft kut hoewel het soms ook niet anders kan. Have fun tonight kerel!

Geplaatst

Ja alleen ergens omwisselen ofzo, lekker 410 bussie. Komt wel goed, thqs

Geplaatst
Jaa maar vind het ook vrij absurd dat er een kindervak zit naast jullie uitvak, echt bizar in mijn ogen.

Er zal wel gedacht zijn dat dat het minst risicovol is oid. Maar er is dan inderdaad echt geen rekening gehouden met mensen die daar zitten.

Hier staat GAE op de planning als eerste uitwedstrijd. Hebben nu groepje van 4 en ook auto dus verwacht een mooi tripje. [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; tot dan haha.

Geplaatst

RKC uit was echt gekkenhuis. Met zijn 5'en in een klein kut autootje eerst in Herpen het café in met zo'n 50 anderen. Vol gas aan het bier in de auto's al. Daarna in uitvak gekke sfeer en de terugweg weer vol aan de zuip. + goed resultaat natuurlijk.

Geplaatst
  • Auteur

Komende zondag is een keer de wedstrijd volgen op het thuisvak van de tegenstander ipv uitvak. Dit ivm belachlijke prijzen voor het uitvak (autocombi is al 24 euro ) en de kaarten worden op vakantieveiling weggeven voor nog geen 10 euro.

Geplaatst
Zondag voor 10 euro naar Groningen en twee weken later voor 90% zeker naar Go Ahead away :)

Ik zal zondag vast een voorproefje maken in het hok van Deventer.

Geplaatst

[MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Tegenstander intimideren he haha. Na Cambuur heb je wel gelijk denk ik inderdaad, al is die van NAC ook niet veel.

Geplaatst
[MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Tegenstander intimideren he haha. Na Cambuur heb je wel gelijk denk ik inderdaad, al is die van NAC ook niet veel.

Haha ja, gevoel geven dat ze al 1-0 achterstaan. Cambuur willen we ook nog heen haha. Maar ja uitvak moet je ook niet veel van verwachten! Behalve Twente uit, broodjes beenham :< _O_

Geplaatst
Haha ja, gevoel geven dat ze al 1-0 achterstaan. Cambuur willen we ook nog heen haha. Maar ja uitvak moet je ook niet veel van verwachten! Behalve Twente uit, broodjes beenham :< _O_

Bij Twente zijn het gewoon een stel smerige dieven. Alles, maar dan ook echt alles innemen en vervolgens veel geld vragen voor eten en drinken. Nee, top hoor. Steek die Beenham maar in een donker hol denk ik dan.

Geplaatst

Het Awayday Topic

PSV heeft ook een verschrikkelijk uitvak qua zicht trouwens, kon de doelpunten nauwelijks zien. :cab:

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; met die tokkies uit Rotterdam vind ik t ook niet gek dat ze extra voorzichtig zijn.

Geplaatst

Ergste bij PSV vond ik wel de oneindige trappen. Kwam geen einde aan.

Cambuur geeft ons overigens verplichte buscombi, zal wel een zeer mager gevuld uitvak worden.

Geplaatst
PSV heeft ook een verschrikkelijk uitvak qua zicht trouwens, kon de doelpunten nauwelijks zien. :cab:

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; met die tokkies uit Rotterdam vind ik t ook niet gek dat ze extra voorzichtig zijn.

Zeker. Vooral die Capri-Sun hooligans. Dat zijn de ergste.

Geplaatst
Zeker. Vooral die Capri-Sun hooligans. Dat zijn de ergste.

:huhu:

De thuisvakken worden/werden daar ook vrij veel op gecontroleerd hoor, althans dat was een tijdje zo, heb ook wel eens m'n flesje drinken moeten afstaan. Care.

Geplaatst

Drinken enzo snap ik nog wel maar dat ze aanstekers gaan afpakken enzo slaat nergens op.

Geplaatst
Ergste bij PSV vond ik wel de oneindige trappen. Kwam geen einde aan.

Cambuur geeft ons overigens verplichte buscombi, zal wel een zeer mager gevuld uitvak worden.

Ajax uit is ook niet fijn traplopen :cab:

Geplaatst
  • Auteur
Informatie Jong Ajax - Jong PSV (09/12/2013)

Competitie:

Jupiler League

Datum en aanvang:

Maandag 9 december 2013, 20.00 uur

Verkoop:

De verkoop voor deze wedstrijd is inmiddels gestart en eindigt maandag 9 december om 11.00 uur.

Verkoopvoorwaarden:

Voor deze wedstrijd zijn alle kaarten beschikbaar voor eigen vervoer. Er wordt door de Supportersvereniging PSV geen busreis georganiseerd.

Let op: voor deze wedstrijd dien je in het bezit te zijn van een PSV Uitkaart. Je kunt per persoon één toegangskaart kopen. Klik hier voor meer informatie over de PSV Uitkaart.

Online bestellen:

De verkoop vindt plaats via http://www.psvuitwedstrijd.nl. Om de kaarten online te boeken dien je de eigen PSV Club Card bij de hand te hebben (de Club Card dient op eigen naam te staan). Het is daarnaast mogelijk om kaarten voor andere PSV Club Cardhouders te boeken indien je beschikt over (de barcode van) hun PSV Club Card.

Prijzen:

Kaarten eigen vervoer € 14,00

Opmerkingen eigen vervoer:

Het omwisselbiljet dient op de wedstrijddag te worden omgewisseld bij de ingang van het bezoekersvak van sportpark de Toekomst. De auto dient te worden geparkeerd op het parkeerterrein van Borchland (kosten 3 euro per auto). Bij het omwisselen dient men het omwisselbiljet in te leveren + de bij de aankoop gebruikte Club Card te tonen.

Ook al is het voor Jong PSV, maar eigen vervoer naar Amsterdam is altijd _O_ _O_

Geplaatst

For real? Vet hoor. De 'mini-klassieker' wordt altijd achter gesloten deuren gespeeld vanwege dat incident met Van Persie enzo.