Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nog ajaciedjes die naar Eagles komen binnenkort? Mijn eerste wedstrijd dat ik er weer bij ben. GOAAAAAAN

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 64,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gisteren met mijn voetbalteam bij Crvena Zvezda (Rode Ster Belgrado) tegen Novi Pazar geweest... Wat een gekkenwerk joh!   Het was de laatste wedstrijd van een vrij succesvol seizoen met tot

• Walter White
    Walter White

Leuk topic dit! Zelf inmiddels in 34 landen voetbal gezien, veelal met Ajax. Daarnaast dit jaar eindelijk DE droomreis naar Argentinie (en Uruguay) gemaakt. Hierbij een klein overzichtje: 12-02-2025

• RWDM is wel goud hoor, afgelopen jaar ook geweest tijdens de play-off finale tegen Seraing. Zelden zoveel tuig op de tribune gezien  Overigens mochten de uitsupporters destijds in het vak achter de go

Geplaatst

Volgens mij zijn er hier maar weinig met een uitkaart, ik ga iig niet.

Geplaatst

Ik was van plan om mijn uitkaart nog wel te proberen aan te houden, moet nog 2 wedstrijden. Maar weinig zin. Dit seizoen ook maar 3x binnen geweest

Geplaatst
Jarno' date=' jij en Erik toch? [MENTION=13971']Tom.[/MENTION];

Voor zover ik weet wel ja. Ga hem dit seizoen ook kwijtraken denk ik na 5 jaar. Nog 0x geweest.

Geplaatst
Nog ajaciedjes die naar Eagles komen binnenkort? Mijn eerste wedstrijd dat ik er weer bij ben. GOAAAAAAN

Dan moeten we maar even een biertje pakken Berjan, op je terugkeer naar de Horst ;)

Geplaatst
The king is back in town. Komt helemaal goed [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION];

Haha, hoop dat we voor die tijd al wat punten erbij hebben gepakt. Te beginnen met zondag. Tot dan :door:

Geplaatst
Drink jij nog maar even door ja. Zo ken ik je weer haha. Tot snel ouwe! (y)

Haha, vandaag even niet. Zaterdag weer tot het gaatje net als altijd. Vermaak je nog even de laatste weken.

Geplaatst
Hoppa, Rome is geboekt hoor. Mega veel zin in_O_

B7vSjLGCUAAWxmd.jpg

Ze vinden het wel leuk als je ook italiaans spreekt.

Geplaatst

Maatjes van mij kennenva hun vakantie in Thailand een gozer van Zurich ultras, gaan 21 feb heen naar de derby. Zurich-Grashoppers, lachen wel.

Geplaatst

Ben met Fortuna bij Almere, Graafschap, Eindhoven, Emmen, MVV, Roda, Venlo, Helmond, Achilles, NEC, Den Bosch en RKC geweest. Vrijdag weer Eindhoven away!

Stuk voor stuk prachtige dagen, overwinning bij Roda was uiteraard de mooiste. Ook Achilles uit was fijn, toch bijna 250 man van ons aanwezig, sympathiek en gastvrij volk daar (y)

Geplaatst

Zaterdag inhalen tegen xerxes ook mee met de bus . Volgende week tegen s'gravensande met de kwibus :D

Geplaatst

Volgende week op de fiets naar Achilles, thuis- en uitsupporters door elkaar (y) Ging in de thuiswedstrijd ook zonder problemen. Toch jammer dat dit een uitzondering is.

Geplaatst
Volgende week op de fiets naar Achilles, thuis- en uitsupporters door elkaar (y) Ging in de thuiswedstrijd ook zonder problemen. Toch jammer dat dit een uitzondering is.

Veel plezier! Maar dat zal wel lukken, gezellig daar in de kantine en lekker dicht op het veld staan.

Geplaatst

Heb zelf de komende tijd waarschijnlijk wat minder uitwedstrijden. Zwolle krijgt nu 3x achter elkaar een uitwedstrijd op zaterdag om 18.30 :cab: Allemaal heel leuk en aardig, maar dat valt amper te combineren met werk. ADO uit gaat hem volgende week sowieso niet worden en bij Vitesse en Twente hangt het af van de vervoersregeling en evt vertrektijden van de bus. Ben ook wel een beetje klaar inmiddels met dat 18.30, in de afgelopen 2 maanden hadden we dat ook al 3x (2x Cambuur en 1x VVV).

Geplaatst

De supportersvereniging van NEC heeft na de grappen van de fietscombi naar Achilles nu een echte fietscombi georganiseerd :D 10 uur vertrekken naar een café, daarna naar Achilles. Moet helaas zelf voetballen in de ochtend.

Geplaatst

Jong Twente - NEC. Maximaal 100 uitsupporters, verplichte buscombi :-D Hele stadion is leeg man. Vorig jaar mochten er nog 1000 man met vrij vervoer heen. Niet dat ik van plan was om erheen te gaan, maar dit soort dingen zijn toch onbegrijpelijk.

Geplaatst
De supportersvereniging van NEC heeft na de grappen van de fietscombi naar Achilles nu een echte fietscombi georganiseerd :D 10 uur vertrekken naar een café, daarna naar Achilles. Moet helaas zelf voetballen in de ochtend.

Fietscombi hier ook standaard in de buurt mooi man.

Geplaatst
Maar eerst de 11 pagina's van de infomail lezen.

Buscombi voor 5000 Feyenoorders, dat gaat toch nooit goed? :D Jullie mogen ook niet naar de training las ik?

Zelf vorige week bij Dordrecht geweest, heerlijk stadionnetje haha :)