Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 399
  • Weergaven 515
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Leuke eerste update, al wist ik natuurlijk al wel wie de punten kreeg. ;c

Geplaatst

Leuk gedaan Christiaan die eerste update (y)

Geplaatst
  • Auteur

jt82s8.png

Stemronde 2 2rzb046.png Denemarken

Op verzoek van jullie nu de stemmen van het tweede land. Ditmaal is het Denemarken van Al-Farouq. aan de beurt. Zijn eigen inzending, Guantánamo van Outlandish, kreeg nog geen punten en zal dus ook na de tweede stemronde nog puntloos zijn.

Nog net in de top 10 van Al-Farouq. staat Letland, wat daarmee één punt krijgt. Twee punten gaan naar het IJslandse Sigur Ros, terwijl het Verenigd Koninkrijk drie punten krijgt van Denemarken. Ska-p pakken vier punten voor Spanje en ook Noorwegen mag zijn eerste punten bijschrijven, vijf in dit geval. Op de bovenste helft van het lijstje van Al-Farouq. komen we eerst Frankrijk tegen, die op hun beurt zes punten ontvangen. Conquest of Paradise werd door Denermarken gewaardeerd, maar de Grieken ontvangen zeven punten, waarmee ze net naast het podium vallen.

Dan gaan we naar de drie beste nummers volgens Denemarken. Op plek drie staat Ierland met het nummer Rootlesss tree van Damien Rice, wat goed is voor acht punten. Zweden, dat de vorige keer nog twaalf punten kreeg, moet het deze keer met iets minder doen. Toch kunnen ze nog tien punten bij hun totaal optellen.

[yts]6rndltmm3oE[/yts] [yts]d-j_Foia8oQ&[/yts]

Het beste nummer komt volgens Denemarken uit Zuid-Europa. Italië krijgt met het nummer New Shoes van Paolo Nutini de volle mep en kan daarmee de eerste punten bijschrijven. Het zijn er wel direct twaalf.

[ytw]hmbUNF1Q4R8&ob[/ytw]

De Uitslag

1. hs1hzt.png Italië - 12 punten

2. 359ahkp.png Zweden - 10 punten

3. t0lshu.png Ierland - 8 punten

4. vrr4ib.png Griekenland - 7 punten

5. 168ts9t.png Frankrijk - 6 punten

6. 1zzm5qh.png Noorwegen - 5 punten

7. 33pc4g7.png Spanje - 4 punten

8. scdo5j.png Verenigd Koninkrijk - 3 punten

9. 14x2q2h.png IJsland - 2 punten

10. b8s70w.png Letland - 1 punt

De Stand (Na 2 van de 17 stemmen)

1. - 359ahkp.png Zweden - 22 punten *

2. - 168ts9t.png Frankrijk - 16 punten

3. ↑ t0lshu.png Ierland - 13 punten

4. ↑ vrr4ib.png Griekenland - 13 punten

5. ↑ hs1hzt.png Italië - 12 punten *

6. ↓ 33pc4g7.png Spanje - 12 punten

7. ↓ 3468976.png Duitsland - 7 punten

8. ↑ 1zzm5qh.png Noorwegen - 5 punten

9.. ↓ xefr5t.png Oostenrijk - 4 punten

10. ↓ 33mlzix.png Nederland - 3 punten

11. ↓ b8s70w.png Letland - 3 punten

12. ↑ scdo5j.png Verenigd Koninkrijk - 3 punten

13. ↑ 14x2q2h.png IJsland - 2 punten

14. ↓ 16ieds6.png Slowakije - 1 punt

15. - a3m62o.png België - 0 punten

16. - 2rzb046.png Denemarken - 0 punten

17. - akzcx3.png Kroatië - 0 punten

* = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand)

De volgende keer zullen de stemmen van Duitsland bekend gaan worden.

Geplaatst
  • Auteur

Ben zelf eigenlijk ook wel tevreden, twaalf punten uit twee kon slechter :)

Geplaatst

Ik had Duitsland hoger verwacht ;p

Geplaatst

Ik had VK eigenlijk als favoriet geschat. Beter gaat dat kutlied van Zweden niet winnen ;c Hup Frankrijk!

Geplaatst
  • Auteur
Ik had Duitsland hoger verwacht ;p

Ach, het is nog maar na 2 vd 17 stemrondes he. Misschien had Duitsland deze keer net pech. Moet zeggen dat ik ook veel verwacht van Duitsland, net als van Griekenland :)

Geplaatst

Had zelf het liefst alleen nummers 1 en 2 punten kunnen geven maar zou unfair zijn.

Geplaatst

Ben benieuwd hoeveel punten Driesje gaat halen :-D

Geplaatst
Één punt waar ik er nul had verwacht. Bedankt. Denemarken. :)

Ja stak goed in elkaar maar totaal niets voor mij maar aan al die bout weiger ik punten te geven.

Trouwens ik wist dat ik iets over het hoofd had gezien en ben er nu achter. Had voor Portugal Vem Dancar Kuduro kunnen doen van Lucenzo. Ach ja.

Geplaatst
Ja stak goed in elkaar maar totaal niets voor mij maar aan al die bout weiger ik punten te geven.

Daarom verwachtte ik ook nul punten. (y)

Geplaatst

Voorspoedige start wordt goed ontvangen in Dublin. Echter verwacht ik toch ongeregeldheden mochten we geklopt worden door Zweden.

Geplaatst
Ach, het is nog maar na 2 vd 17 stemrondes he. Misschien had Duitsland deze keer net pech. Moet zeggen dat ik ook veel verwacht van Duitsland, net als van Griekenland :)

En welke 2 landen. Die zelf hiphop/r&b en rap opstuurde. Verwacht eigenlijk van oostenrijk en Nederland de 12 punters

Geplaatst

Sorry hoor kan oude liedjes best waarderen maar vind die luchtballonen crap echt waardeloos.

Geplaatst

‘IJsland druist in tegen globalisering’

Muziek speelt een grote rol in de geglobaliseerde cultuur.

Steeds vaker is de muziek uit landen ontdaan van enige local ties, uniekheid, tijd-specifiekheid en ‘magie’. Denk aan Nutini, de Schotse Ier die kennelijk voor Italië mag uitkomen. Zowel tekstueel als instrumentaal valt op geen enkele wijze af te leiden waar hij vandaan komt, of welke identiteit hij uitdraagt. Het is een grobalized ‘nothing’, opgevreten door de mondiale muziekindustrie.

De woordvoerder van Ijsland probeert via het MU songfestival een (een van de..) Ijslandse identiteit ten toon te spreiden, waarbij een sterke band met het land zelf uitgedragen wordt.

Het doet de woordvoerder goed dat er nog een aantal landen met hetzelfde statement het toernooi zijn ingegaan. ‘We hopen dat een uniek product mag winnen in tijden van globalisering/grobalisering’.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]