Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 399
  • Weergaven 520
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga zelf gewoon verder met Europa, met maximaal een land of 20. Als andere mensen de USA willen doen zijn ze daar uiteraard vrij in. Ik zal zo nog even een update posten ;)

Geplaatst
  • Auteur

jt82s8.png

Stemronde 16 scdo5j.png Verenigd Koninkrijk

We zijn aangekomen bij de op één na laatste stemronde. De huidige nummer twee, het Verenigd Koninkrijk, gaat ditmaal de stemmen uitbrengen die zijn ingestuurd door Kloppie. Gaat de beslissing dan nu vallen?

Het eerste punt gaat richting de Zweden, die daarmee als eerste land zijn eindscore heeft bereikt. De twee punten vertrekken naar Frankrijk, terwijl het organiserende land drie punten mag bijschrijven. De vier punten gaan naar Oostenrijk, terwijl Kroatië liefst vijf punten mag bijschrijven. Letland krijgt zes punten en Noorwegen ontvangt zeven belangrijke punten, waarmee het nog een theoretische kans heeft om te winnen.

Dan gaan we naar de drie beste nummers volgens het Verenigd Koninkrijk. Acht punten gaan er richting Griekenland, voor het nummer Conquest in Paradise. De tien punten gaan naar Ierland, die hun voorsprong op de achtervolgers vergroten.

[yts]GtmlAaybIEs[/yts] [yts]6rndltmm3oE[/yts]

Welk land krijgt er dan twaalf punten? Dat is IJsland, voor Sigur Ros.

[ytw]bA4B7-d691M[/ytw]

De Uitslag

1. 14x2q2h.png IJsland - 12 punten

2. t0lshu.png Ierland - 10 punten

3. vrr4ib.png Griekenland - 8 punten

4. 1zzm5qh.png Noorwegen - 7 punten

5. b8s70w.png Letland - 6 punten

6. akzcx3.png Kroatië - 5 punten

7. xefr5t.png Oostenrijk - 4 punten

8. 33pc4g7.png Spanje - 3 punten

9. 168ts9t.png Frankrijk - 2 punten

10. 359ahkp.png Zweden - 1 punt

De Stand (Na 16 van de 17 stemmen)

1. - t0lshu.png Ierland - 98 punten **

2. ↑ 1zzm5qh.png Noorwegen - 90 punten **

3. ↓ scdo5j.png Verenigd Koninkrijk - 88 punten *

4. - 359ahkp.png Zweden - 74 punten ***

5. ↑ vrr4ib.png Griekenland - 74 punten **

6. ↑ 14x2q2h.png IJsland - 73 punten ***

7. ↓ hs1hzt.png Italië - 71 punten *

8. ↓ 3468976.png Duitsland - 68 punten *

9. ↓ 168ts9t.png Frankrijk - 65 punten

10. - b8s70w.png Letland - 57 punten

11. - 33pc4g7.png Spanje - 42 punten

12. - 2rzb046.png Denemarken - 38 punten *

13. - xefr5t.png Oostenrijk - 38 punten

14. - akzcx3.png Kroatië - 20 punten

15. - a3m62o.png België - 10 punten

16. - 16ieds6.png Slowakije - 10 punten

17. - 33mlzix.png Nederland - 6 punten

* = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand)

Morgen komt de laatste stemronde eraan. Twee personen, kayvdl en ik, weten al wie er heeft gewonnen. Morgen zullen jullie het ook weten ;)

De volgende keer zullen de stemmen van Zweden bekend gaan worden. Hierbij ook het verzoek aan kayvdl om niets los te laten over zijn stemmen, al ga ik er vanuit dat dat wel goed komt :)

Geplaatst

Even een vraagje.. Was mijn inzending (Slowakije) gewoon niet jullie smaak, of vonden jullie het niet leuk omdat het Slowaaks was?

Geplaatst
  • Auteur

Was niet echt mijn smaak, wel goed voor top 10. Het refrein vond ik wel lekker klinken, maar de rest wat minder.

Geplaatst

Ik vond het wel tof dat je juist een stevige gitarenplaat hebt gekozen, had zelf nagedacht over Motorpsycho maar ik ben blij dat ik voor andere Noorse jongens heb gekozen ;)

Geplaatst
Even een vraagje.. Was mijn inzending (Slowakije) gewoon niet jullie smaak, of vonden jullie het niet leuk omdat het Slowaaks was?

Het was niet zo slecht, maar de rest was gewoon beter. En iets niet leuk vinden vanwege het land ken ik niet. Hoe vager het land, hoe liever ik het luister. Zie eigen inzending die uit Letland komt. (y)

Geplaatst

Pff, harde daling ineens zeg :(. Hopen op de 12 punten van Zweden dan maar.

Geplaatst

Ik vond het lied echt totaal niet mijn smaak hehe.

Geplaatst

Ik doe volgende keer weer mee hoor, alleen kies ik dan eens een serieus nummer. ;c

Geplaatst
  • Auteur

jt82s8.png

Stemronde 17 359ahkp.png Zweden

Na zestien spannende stemrondes komt de ontknoping er dan aan. Het laatste land is aan de beurt om de stemmen uit te brengen. Ditmaal is het Zweden, oftewel kayvdl, die de punten verdelen.

Nog drie landen hebben een theoretische kans op de overwinning. Eigenlijk heeft het weinig zin om nog over veel dingen te lullen, dus we gaan maar direct door met de punten. De eerste kanshebber mag direct een streep door de eventuele winst zetten, want het Verenigd Koninkrijk krijgt slechts één punt, waarmee het Ierland niet zal passeren. De twee punten zijn voor Denemarken, terwijl Dries Roelvink ook nog wat punten ontvangt. Drie om precies te zijn. Het organiserende land krijgt ook de laatste punten van de avond, want vier komen er vanuit Zweden richting Spanje. De vijf punten gaan naar Frankrijk, terwijl Letland zes punten mag bijschrijven.

De strijd tussen Ierland en Noorwegen, de enige overgebleven kandidaten is dan nog niet gestreden. Met de bovenste vier plaatsen nog te verdelen kunnen beide landen nog winnen. Toch wordt de winnaar nu bekend. Ierland krijgt namelijk zeven punten, wat voldoende is voor de overwinning in het eindklassement.

Toch nog even voor de volledigheid, de drie beste nummers volgens Zweden. Acht punten gaan naar de enige andere kanshebber die nog over was; Noorwegen. Tien punten vertrekken richting Italië, die daarmee nog op de valreep een sprong omhoog maken.

[yts]qJD6H-pF0eQ[/yts] [yts]hmbUNF1Q4R8&ob[/yts]

Welk land is dan de laatste die nog een twaalfpunter ontvangt? Dat is Duitsland, waarmee alle punten zijn vergeven. Het MU Eurovisiesongfestival is nu officieel ten einde gekomen.

[ytw]9whehyybLqU[/ytw]

De Uitslag

1. 3468976.png Duitsland - 12 punten

2. hs1hzt.png Italië - 10 punten

3. 1zzm5qh.png Noorwegen - 8 punten

4. t0lshu.png Ierland - 7 punten

5. b8s70w.png Letland - 6 punten

6. 168ts9t.png Frankrijk - 5 punten

7. 33pc4g7.png Spanje - 4 punten

8. 33mlzix.png Nederland - 3 punten

9. 2rzb046.png Denemarken - 2 punten

10. scdo5j.png Verenigd Koninkrijk - 1 punt

Eindstand

1. - t0lshu.png Ierland - 105 punten **

[ytw]6rndltmm3oE[/ytw]

2. - 1zzm5qh.png Noorwegen - 98 punten **

[YOUTUBE]qJD6H-pF0eQ[/YOUTUBE]

3. - scdo5j.png Verenigd Koninkrijk - 89 punten *

[YOUTUBE]QDY5dAmUw3k[/YOUTUBE]

4. ↑ hs1hzt.png Italië - 81 punten *

5. ↑ 3468976.png Duitsland - 80 punten **

6. ↓ 359ahkp.png Zweden - 74 punten ***

7. ↓ vrr4ib.png Griekenland - 74 punten **

8. ↓ 14x2q2h.png IJsland - 73 punten ***

9. - 168ts9t.png Frankrijk - 70 punten

10. - b8s70w.png Letland - 63 punten

11. - 33pc4g7.png Spanje - 46 punten

12. - 2rzb046.png Denemarken - 40 punten *

13. - xefr5t.png Oostenrijk - 38 punten

14. - akzcx3.png Kroatië - 20 punten

15. - a3m62o.png België - 10 punten

16. - 16ieds6.png Slowakije - 10 punten

17. - 33mlzix.png Nederland - 9 punten

* = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand)

Daarmee is er een einde gekomen aan dit MU Eurovisiesongfestival. Ik wil jullie als eerste ontzettend bedanken voor het insturen van alle nummers en het actief meedoen tijdens de stemrondes. Ik ben blij dat het ditmaal wel tot een goed einde is gekomen en er zal ook zeker een vervolg op komen.

Als laatste rest mij natuurlijk de taak om de winnaar, Ierland/Bm, te feliciteren. Bij deze dus gefeliciteerd met de eindoverwinning!

Geplaatst

Proficiat Christian! Je hebt dit prima gedaan! :thumb:

Geplaatst

heuj! dank u iedereen die op Ierland gestemd heeft, u heeft smaak. En een hele grote dank u aan Christian. voor de organisatie. Leuk spel dit!

Geplaatst

Top top, als 13e eindigen kan alleen maar geluk opbrengen voor volgende songfestivals.

Christian. top gedaan!

Und die Glückwunschen für Ierlande aus Österreich

Overigens komt de Belgische inzending vanavond bij de Wereld Draait Door

Geplaatst

De Belgische inzending is dan ook een hit in wording.

Geplaatst

Yeah, 4e plek _O_. Thanks Christian voor de goede organisatie btw.

Geplaatst

Na zo'n goede start had ik toch op een top 5 notering gehoopt, maar het mocht helaas niet zo wezen.

Top georganiseerd Christian, ik kijk al uit naar een volgende versie.:)

Geplaatst

Gefeliciteerd Ierland en super gedaan Christian. Top dat jij het wel afmaakt. ;)

En een 10de plek voor Letland. Zouden ze ooit zo hoog zijn geëindigd? ;c

Geplaatst

Tof gedaan Christian. Bedankt voor de organisatie.

Een derde plek, spijtig dat Noorwegen er nog overheen moest maar al met al toch een mooie editie. Tenminste eremetaal wat weinig kunnen zeggen :D En terecht dat IJsland het meest hoog aantal punten heeft gekregen

Geplaatst

Je kan wel zien dat we allemaal Scandinavië liefhebbers zijn. Zowel Zweden als IJsland hebben 3x 12-punten gehad. ;c

Geplaatst

Top Christian! Spijtig van een 8e plek op het eind. Maar 3x een top 1 notering zegt genoeg. Hate it or love it!

Geplaatst
  • Auteur

Thanks voor de toffe comments (y)

Zijn er trouwens nog dingen waarvan jullie zeggen, dit kan anders de volgende keer?

Geplaatst
Zijn er trouwens nog dingen waarvan jullie zeggen, dit kan anders de volgende keer?

De notering van mijn inzending. ;c Nee, grapje. Gewoon goed gedaan. Leuke lay-out ervoor gebruikt, met die filmpjes en vlaggetjes. Misschien de tekst iets uitgebreider, maar dat is niet iets wat ik als een minpuntje zie ofso. Snelheid van het posten was ook goed, meestal 2x per dag wat prima is. (y)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]