Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst
Bij het rolstoeltennis zijn we wel succesvol zie ik. Die Esther Vergeer heeft voor de achtste keer op rij en twaalfde keer in totaal Roland Garros gewonnen voor vrouwen in rolstoelen. Finale en halve finale allebei met 6-0 6-0 gewonnen. :cab: Dat gaat al helemaal nergens meer over dus.

Typisch Nederlands zo'n reactie. Esther Vergeer is een groots sportvrouw en een paralympische legende. Staat geen maat op. Sinds 2003 al geen enkelpartij meer verloren, een streak van meer dan 450 wedstrijden. In ieder ander land zou ze de hemel in geprezen worden, maar jij doet het af als een lachertje.

Geplaatst
Puber

Laat gaan, Dante is nou eenmaal een vrij triest mannetje.

Hopelijk wint Federer nu en kan die zondag die zondag Nadal pakken, al lijkt me dat onmogelijk in deze vorm.

Geplaatst

Ooh, zie dat Djoko 'm al gewonnen heeft. Twee zwaar tegenvallende halve finales dus. 3 setjes beide. Ben bang dat de finale ook zoiets gaat worden..

Geplaatst

Een heerlijke 5-setter zeg ik ook geen nee tegen. Die Rafa natuurlijk wel wint.

Geplaatst
Federer ligt er weer uit, mooie zaak (y). Hoop uiteraard op een finale Nadal - Djokovic waarbij Rafa wint.

Jij hebt een hekel aan mensen met talent he?

Geplaatst
Jij hebt een hekel aan mensen met talent he?

Ik ben fan van sporters als Contador, Ronaldo en Nadal. Als die volgens jou geen talent hebben ..

Geplaatst
Is echt niets aan dat vrouwentennis. ;e

Hoe Sharapova hier de lijnen vindt vind ik anders wel geweldig. Doen niet veel mannen haar na.

bewerkt door Hansje

Geplaatst

Meteen drie breakballen. :-D Djoko wordt vandaag geslacht.

Deuce :moop:

Geplaatst

Over een paar jaar is het niet meer de Philippe Chatrier-arena, maar wel de Rafael Nadal-arena. Of dat zou het toch moeten worden.

Geplaatst

EINDBAAS _O_ Manmanmanmanman.

Rafa is ,als ie fit is, gewoon 10 klassen beter dan die Servier.