Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst
Bouchard. :love: Verliefd. Hoop dat ze wint.

Maximaal mee eens, maar ik zag haar het eerst. Ze is voor mij:huhu:

Geplaatst

Ivanovic :< Jammer dat ze eruit ligt. Ook jammer van Djokovic, hoopte op Djokovic - Federer als finale met Federer als winnaar. Beter wint Federer wel van Murray, daarna die Spaanse dopingrat ff afslachten en dan Berdych/Wawrinka pakken. Hoop in ieder geval één ding: Nadal niet in de finale of als winnaar.

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst
Blonde tennisster wil date met Bieber

Bouchard bibbert alleen van Bieber

MELBOURNE -

Eugenie Bouchard kreeg dinsdag pas na haar verrassende overwinning op Ana Ivanovic in de kwartfinales van de Australian Open de bibbers. De 19-jarige Canadese, die in de driesetter tegen de Servische geen spoortje van spanning verried, gaf in het interview na afloop schuchter giechelend toe dat ze graag een keer zou daten met popster Justin Bieber.

:huhu: [MENTION=21212]007mark[/MENTION];

Geplaatst
:huhu: [MENTION=21212]007mark[/MENTION];

Gaat ze nou gewoon vreemd:cry:

bewerkt door 007mark

Geplaatst

Straks Nadal - Dimitrov en daarna nog Federer - Murray. :< Zin in. Ongelooflijk trouwens dat je bij de vrouwen Cibulkova of Halep in de halve finales krijgt. ;e

Maximaal mee eens, maar ik zag haar het eerst. Ze is voor mij:huhu:

O ja? ;)

Ivanovic :< Jammer dat ze eruit ligt. Ook jammer van Djokovic, hoopte op Djokovic - Federer als finale met Federer als winnaar. Beter wint Federer wel van Murray, daarna die Spaanse dopingrat ff afslachten en dan Berdych/Wawrinka pakken. Hoop in ieder geval één ding: Nadal niet in de finale of als winnaar.

Wat een kansloze post dit zeg :cab:

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Federer staat lekker te spelen hoor, alleen jammer dat Nadal door is...

Geplaatst
  • Auteur

Nadal toch al twee partijen vrij lastig door gekomen. Hopelijk dat Federer dit afmaakt en dan acht ik hem tegen Nadal niet kansloos.:

Geplaatst

Federer staat wel lekker te spelen, Murray mwa, veel te weinig druk in de rally en te veel naar de backhand.

Geplaatst
Nadal toch al twee partijen vrij lastig door gekomen. Hopelijk dat Federer dit afmaakt en dan acht ik hem tegen Nadal niet kansloos.:<

Lastig? :cab: Tegen Nishikori won hij in drie en tegen een Dimitrov in goede vorm is een setje verliezen echt geen schande. Het kan natuurlijk altijd vlotter, dat wel. Federer is overigens tegen geen enkele speler kansloos.

Murray wel matig trouwens, had er meer van verwacht.

Moet trouwens m'n woorden intrekken wat betreft Cibulkova, stond echt fantastisch te spelen tegen Halep. Gaat Radwanska nog een vette kluif aan hebben.

Geplaatst
  • Auteur

Die wedstrijd tegen Nishikori in drie ja, maar dat ging echt niet simpel. Vond hem daar ook niet erg sterk ogen en had geluk dat zijn tegenstander het op de belangrijke momenten af liet weten. En met niet kansloos bedoel ik natuurlijk dat ik hem meer kansen toe acht dan het afgelopen jaar.

Cibulkova wel een lekker pittige meid inderdaad. Die zie ik wel graag spelen.

Geplaatst
Wat een kansloze post dit zeg :cab:

Waarom dan? :cab: Dus omdat ik hoop dat Nadal niet in de finale komt of het toernooi wint is het kansloos? Maarja. Federer slacht hem ff af en dan pakt ie de titel.

Geplaatst

Zou toch heerlijk zijn als Federer dit toernooi wint. Even iedereen de mond snoeren die dacht dat hij nooit meer een Grand-Slam zou gaan winnen. Eindbaas dat het is.

Geplaatst
Zou toch heerlijk zijn als Federer dit toernooi wint. Even iedereen de mond snoeren die dacht dat hij nooit meer een Grand-Slam zou gaan winnen. Eindbaas dat het is.

Dit ja :< Maar gaat het wel (zoals altijd) heeeeeeel lastig krijgen tegen Nadal, ben zelfs bang dat die gekke Spanjaard nog gaat winnen ook. Wint Federer die, dan pakt ie die finale ook wel.

Geplaatst

Wawrinka nooit zien spelen zeker? Wat een voorbarige conclusie.

Radwanska trouwens :r Zo goed tegen Azarenka, zo zwak een dag later.

Geplaatst

Nadal speelt zo goed, prachtig om te zien dat hij Federer van de baan slaat. Nog geen break weggegeven en pakt zo de tweede set ook.

Geplaatst

Federer heeft duidelijk zijn tijd gehad, kan maar beter stoppen.

Geplaatst
  • Auteur

Ja inderdaad, want tennissen omdat je het leuk vindt is belachelijk en als je de halve finale van de Australian Open haalt, is dat zwaar matig. En nu stop ik met reageren op je want volgens mij loop je te trollen.

Geplaatst

Federer wordt dus gepwnt merk ik? Prachtig, overrated figuur blijft het. Beste tennisser aller tijden :mrg: hahaha, maar nee.