Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Federer.:< Jammer dat het niet zo mocht zijn, maar het is goed om te zien dat hij niet bij de pakken neer is gaan zitten na het mindere vorige seizoen. Met recht de beste tennisser aller tijden.

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst
Zeg Vervloet, sla je niet een beetje door met je Federer-haat?

Nee verre van. Maar stoorde die post je of zo?

Geplaatst
Federer wordt dus gepwnt merk ik? Prachtig, overrated figuur blijft het. Beste tennisser aller tijden :mrg: hahaha, maar nee.

Ooh echt wel , hands down en by far the best aller tijden!! ;)

Geplaatst
Nadal heeft een nieuwe Fuentes blijkbaar....

Geniet toch gewoon van de sport ipv gelijk die dopingbeschuldigingen.

Geplaatst
Geniet toch gewoon van de sport ipv gelijk die dopingbeschuldigingen.

Hij speelde ook wel lekker hoor, maar toch vertrouw ik m voor geen meter. Heb ik sowieso al jaren met de Spaanse sportwereld na al dat Fuentes gedoe (Niet echt van belang hier maar goed)

Trouwens opvallend dat Nadal als eerste geplaatst is, dacht dat Djoko op dit moment juist de man was.

Geplaatst

Nadal. Dat is toch die jongen die stamcellen van dode baby's injecteert?

Geplaatst
Nadal heeft een nieuwe Fuentes blijkbaar....

Ik neem aan dat je wielrennen dan helemaal niets aan vindt. Daar staan zelfs de begeleiders strak van de doping.

Geplaatst

Eerste set was vrij gelijkopgaande, maar daarna was het Nadal die de wet dicteerde.

Hij speelde ook wel lekker hoor, maar toch vertrouw ik m voor geen meter. Heb ik sowieso al jaren met de Spaanse sportwereld na al dat Fuentes gedoe (Niet echt van belang hier maar goed)

Trouwens opvallend dat Nadal als eerste geplaatst is, dacht dat Djoko op dit moment juist de man was.

Tot zover je kennis van tennis dus. :r

Geplaatst

Toch iets meer van verwacht. Nadal was heel erg sterk. Federer maakte op cruciale punten heel vreemde fouten, zeker in set drie. Wel weer meer genoten van Federer natuurlijk. Mooiste speler ooit hoor [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION];

Geplaatst

Grootste gelijk van de wereld had Wawrinka ook hoor

Nadal zal wel een extra spuitje jebben gekregen

Geplaatst
  • Auteur

Geloof niet dat hij de wedstrijd af gaat maken. Jammer dat er zo toch een schim over Wawrinka's titel gaat komen terwijl hij gewoon stond te bazen.

Geplaatst
  • Auteur

Opeens kan die tennissen? :mrg:

Dit is echt belachelijk. Sowieso kon hij de hele tijd op belangrijke momenten wel bewegen terwijl hij anders als een lantaarnpaal stond te serveren. Ritme van Wawrinka helemaal naar de klote geholpen. Bah.

Beter vraagt Wawrinka een medical time-out aan. Gewoon om te sarren.

bewerkt door FC-Breda

Geplaatst

Fuck yeah. Wawrinka _O_

Gewonnen van die autist/neurotische man. En hoe!! In 4 sets. Geweldig!!! Van zowel Djokovic als Nadal winnen, in 1 toernooi petje af _O_

Geplaatst
Geloof niet dat hij de wedstrijd af gaat maken. Jammer dat er zo toch een schim over Wawrinka's titel gaat komen terwijl hij gewoon stond te bazen.

Schim my ass. Nadal heeft altijd wel iets. Alleen als ie wint, is er ineens niks aan de hand :cab:

Geplaatst

Geweldig voor Stan. Verdient dit ook echt. Heb de finale helaas niet live kunnen zien, maar nu aan 't terugkijken.

Die reacties hier trouwens :r Mannekes toch

Geplaatst
  • Auteur

Zo ontzettend jammer van de dubbel gisteren. Puur de belangrijke momenten niet gepakt door de spanning. Grotere kansen ga je de komende jaren wellicht niet meer krijgen.

Geplaatst

Vanmiddag Serena gezien, ze was weer lekker in vorm met haar aces. Nu Lisicki aan 't zien, wat een wijf is dat. Damn. :<

Op google afbeeldingen is ze echt fucking lelijk btw, vandaag heeft ze een goede dag.

Geplaatst

Roland Garros is vandaag begonnen, het is te volgen via de NOS. Toch eigenlijk wel het begin van de lange sportzomer :