Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

6-1, 6-2 gewonnen van Angelique Kerber _O_

Volgende ronde tegen Tomljanovic of Suarez. Moet ook wel te doen zijn!

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst

Die gulbis is ook wel zwak zeg. Zoveel kansen en verprutst het allemaal. Dit gaat Federer winnen maar niet omdat hij Zo goed bezig is.

Geplaatst

Gulbis zwak bezig? :cab:

Staat gewoon sterk te spelen hoor. Je zei het natuurlijk wel een uur geleden, maar goed.

Geplaatst
  • Auteur

Helaasch. Voorlopig maar troosten met de gedachte/hoop dat er een dag zal komen waarop hij weer de kampioen is.

Geplaatst
Helaasch. Voorlopig maar troosten met de gedachte/hoop dat er een dag zal komen waarop hij weer de kampioen is.

Zie het eerlijk gezegd niet gebeuren dat hij nog eens een Grand Slam wint. Heel veel hoop, maar realistisch gezien denk ik het niet.

Tsonga vs Djokovic.. Gaat vette match worden, juichend voor Tsonga!

Eens, Tsonga is baas. _O_

Eerste set beetje jammer

Geplaatst
Zie het eerlijk gezegd niet gebeuren dat hij nog eens een Grand Slam wint. Heel veel hoop, maar realistisch gezien denk ik het niet.

Eens, Tsonga is baas. _O_

Eerste set beetje jammer

Tsonga gaat knallen in tweede set. :)

Geplaatst

Gaat niet meer gebeuren volgens mij. Federer is over z'n top heen, dat is na vorig jaar wel duidelijk.

Geplaatst
Het is eigenlijk ook tegen beter weten in ja, maar dat mag toch ook wel eens. (d)

Ik droom ook iedere keer dat Robin Söderling weer terug op den top komt. Fijne speler hoor.

Geplaatst

Leuke 'clash' zeg. Djokovic gaat drie keer oprij meteen door de service van Tsonga, wedstrijd gespeeld dus.

bewerkt door Mathi

Geplaatst
2 juni om 11.00 speelt Bertens weer. _O_

Komt goed uit, ben dan net vrij :D Ben benieuwd wat ze kan klaar spelen. Zou toch wel een verrassing wezen als ze het weer flikt.

Geplaatst
Wat een koe is dat he

Eindelijk weer eens een Nederlandse die wel wat klaar speelt en jij noemt het meteen een koe :-D