Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst

Het kan echt wel erger dan dat. Ik kan me Elisa Casanova herinneren

[spoiler=foto pas op!]Olympics+Day+5+Water+Polo+2lrqZaUu60il.jpg

Of gewoon even een willekeurige Noord-Koreaanse voetballer...

Geplaatst

Bertens inmiddels op 4-1 voorsprong in de eerste set, speelt prima tot dusver :)

Geplaatst

Pfff, ze staat echt fantastisch te spelen idd. 6-1. Ziet er ook niet naar uit dat ze dit nog gaat weggeven, al weet je het nooit bij vrouwentennis.

Geplaatst

Die gaat sowieso wel kansen krijgen op Petkovic's service. Dat is niet zoveel. Ik voel een kwartfinale aankomen

Geplaatst

Bertens begint slechter te spelen :( Niet dat het heel veel beter kon, maar toch jammer.

Geplaatst

Ik kan met gerust hart naar college gaan nu. Ik weet nu helaas wie gaat winnen :(

Geplaatst

Die Petkovic krijgt amper die bal over het net man. Hele tijd tegen de rand. Zonde, was onnodig deze break. Hopen dat ze terug kan breaken.

Geplaatst

Zonde zonde, ze had deze chick echt kunnen pakken. Vooral op conditioneel vlak kan ze nog wel wat winnen heb ik het idee

Geplaatst

Vrouwentennis is ook een Mickey Mouse League. Jammer dat Bertens deze niet won, was te kloppen.

Geplaatst
Zonde zonde, ze had deze chick echt kunnen pakken. Vooral op conditioneel vlak kan ze nog wel wat winnen heb ik het idee

Heb meer het idee dat ze mentaal moet groeien. Wat een doos die Duitse... beetje de scheids intimideren. Mag ook wel waarschuwing voor gegeven worden.

Geplaatst
Achtste finale er ze ligt er al uit? Nou nou, toch te voorspelbaar weer. Nederlanders kunnen niet (meer) tennissen.

We kunnen in ieder geval zeggen dat we verder zijn gekomen dan de Belgen. Dat terwijl je zou zeggen dat Nederland toch echt tennisland zou zijn.

Geplaatst
We kunnen in ieder geval zeggen dat we verder zijn gekomen dan de Belgen.

Wat heeft dat in hemelsnaam met de uitschakeling van Bertens te maken?

Geplaatst

Bertens is nummer 151 van de wereld, dus weet niet waarom je spreekt over 'al uitgeschakeld' als ze bij de laatste 16 komt? Desalniettemin kunnen we niet meer tennissen, inderdaad.