Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst

Kijk nooit tennis maar die is een mooie wedstrijd :< lekker brak op de bank hangen, beide damons verdienen het wel. Lichte voorkeur voor de underdog.

Geplaatst

Dat bizarre gekrijs van dat mens, echt afschuwelijk

Maar nu pakt ze hem wel jammer genoeg

Geplaatst

Mooiste vrouwenwedstrijd die ik in tijden gezien heb. Geen spijt van dat ik hier tijd voor uitgetrokken heb.

Geplaatst
  • Auteur

Sharapova had er ook flink de tijd voor uitgetrokken, ieder punt op eigen service weer.:cab:

Geplaatst

Yesss Maria _O_ Geweldige finale hoor, prachtige emoties ook na de wedstrijd van haar en vooral Halep. Snapte de emotie, maar haar tijd komt ook nog wel. Mooie tennister en geweldig karakter.

Geplaatst

Nadal monster :cab:

Edit : Vreselijke commentaar van die vrouw op NED2 zeg.

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Hoezo wat is mis met haar? Prima vind ik haar wel. Jammer dat Djoko zo ver terugvalt. Toch eigenlijk wel een vrij easy win nog voor Nadal.

Geplaatst

Vond haar eerst wel heel negatief over Djokovic en heel positief over Nadal ;c Valt nu wel mee :p

Djoko _O_ Ik blijf nog hopen.

Edit : Zure manier van verliezen zeg :(

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Niet echt finale-waardig deze partij, zat niet echt spanning in. Al is Nadal daar misschien ook wel te goed voor.

Geplaatst

Hopakee. Pakt em gewoon weer hoor, wat een baas. Beste tennisser aller tijden, en nog maar 28, kan dus zeker nog een jaar of drie, vier mee.

Nu op naar Wimbledon.

Geplaatst

Rafa _O_ Wat een koning.

Nu hopelijk ook een goede Wimbledon voor hem.

Geplaatst

Stukje gekeken, knap van Nadal dat ie zich terug knokte. Blijf het een nare vent vinden en z'n stijl staat me totaal niet aan.

Hopen dat Federer op Wimbeldon er weer staat.

Geplaatst

Nadal is toch een gruwelijk monster op gravel, echt niet normaal.

9 keer winnen op 10 deelnames; en die ene keer dat ie niet wint blijkt ie de maanden nadien out te zijn door een blessure...

Geschiedenis mensen, records zijn er om gebroken te worden, maar Nadal steekt zo absurd ver boven de concurrentie op gravel dat ik niet kan geloven dat er ooit iemand nog maar kan denken dat hij de gravelkoning is

Geplaatst

Ja goh de dopingdoctor wint weer. Wat een kutfinale was het weer, echt lelijk. Gelukkig bestaat het vrouwentennis nog.

Geplaatst
23 June – 6 July

Heb je tennis ontdekt Emir of volgende je dat altijd al? ;c

Kijk meestal halve finales/finales :p

Vind het sowieso wel een toffe sport en hoop dat ik Wimbledon wat langer ga volgen ;c

Geplaatst
Hopakee. Pakt em gewoon weer hoor, wat een baas. Beste tennisser aller tijden, en nog maar 28, kan dus zeker nog een jaar of drie, vier mee.

Nu op naar Wimbledon.

Wat een baas met zijn Fuetnesverleden. Spaanse doofpot. Dopingmonster pur sang. Armstrong van het tennis. Desalniettemin een sympathieke gozer, maar zo nep als het maar zijn kan.