Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst

Woensdag Djokovic - Nadal. Dat die anabolenspanjaard maar even van de baan wordt geveegd.

Geplaatst
Je bent wel fan van die epojoeg?

Ben vooral tegen Nadal. Mijn voorkeur gaat ten allen tijden uit naar Federer. Hopelijk wint hij nog 1 keer een Grand Slam en kondigt dan zijn vertrek aan. Zou het mooiste afscheid zijn voor deze legende. Ben alleen een beetje bang dat ie nooit meer een GS gaat winnen...

Geplaatst

Jammer dat Muguraza eruit is. Altijd wel leuk om naar te kijken. Nu Tsonga aangezet. Dat vind ik zo een ongelofelijke baas :

Geplaatst

Muguruza jammer ja. Dan maar alles op Ivanovic (d)

Nu Stan :<

Goh wat een niveau van Wawrinka weer zeg :cab: :<

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Jammer dat Federer eruit is, maar meer dan terecht. Wawrinka speelde een heel beste partij. Federer is eigenlijk geen moment in zijn spel gekomen.

Geplaatst
14;00 uur lees ik net [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION];

Weet niet waar je dat van hebt, maar dat klopt dus niet. Partij volgt na één van de vrouwenduels en begint zeker niet voor 15u30.

Geplaatst
Weet niet waar je dat van hebt, maar dat klopt dus niet. Partij volgt na één van de vrouwenduels en begint zeker niet voor 15u30.

Dat stond op de site van de nos. Dat leek mij vrij betrouwbaar ;)

Geplaatst

Beide spelers maken er een lekkere (kreun) wedstrijd van :cab: Er wordt veel gezegd over Sjarapova, maar dit gaat ook lekker ;c

Geplaatst

Machtig mooi dat spel van Nadal _O_ Niet zo sierlijk als Federer maar o zo veel strijdlust.

Ik heb trouwens nog nooit zoveel dropshots gezien als dit jaar op RG :cab:

bewerkt door Michiel RAFC

Geplaatst

Vind Nadal eigenlijk allesbehalve overtuigend spelen. Veel te veel slagen vallen te kort en 't verbaast mij eigenlijk dat ie is teruggekomen van een 4-0 achterstand.

Geplaatst
Vind Nadal eigenlijk allesbehalve overtuigend spelen. Veel te veel slagen vallen te kort en 't verbaast mij eigenlijk dat ie is teruggekomen van een 4-0 achterstand.

Klopt, daarom is het net zo knap. Djoko zit veel beter in de match en toch dwingt Nadal hem nog tot het uiterste.

Geplaatst
Klopt, daarom is het net zo knap. Djoko zit veel beter in de match en toch dwingt Nadal hem nog tot het uiterste.

Nah lag meer aan Djoko zelf dat die paar makkelijke ballen miste. Denk gewoon een 3-0 voor Djokovic dit.