Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst

Echt een waardeloze partij van Federer ja. Die man kan er echt helemaal niets van. #sarcasmoff

Als ze dit zo vol blijven houden kan het nog een lange avond worden :-D. Het is wel echt een titanenstrijd dit. Het is alleen jammer dat RF op veel beslissende momenten het tot nu toe iedere keer net niet had. Al herpakt hij zich in deze tie-break wel echt heerlijk.

Edit: Roger _O_ _O_

bewerkt door Michaelinho*

Geplaatst

Kijk, dit kunnen alleen de hele groten dan toch hé. Zo slecht staan spelen en dan toch die set binnen harken.

Geplaatst

Voor Federer zijn doen en zeker dit toernooi speelt ie niet echt goed nee. Geen 2e service punten gewonnen zowat, onwijs veel unforced errors , heel veel break/setpunten niet verzilverd. Wel aantal zeer mooie en lange rally's gewonnen. Super fijn dat Fed die tiebreak nog won na 6-2 achter... [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION];

Nee.

Geplaatst
Waarom mention je me?

Jij me vorige pagina quote over die weddenschap ;)

Of ik die bet ook bij jou kon plaatsen..

Geplaatst
Jij me vorige pagina quote over die weddenschap ;)

Of ik die bet ook bij jou kon plaatsen..

Nee of ik die bet ook bij jouw broer kon plaatsen ;c Maar gelukkig niet want als Federer zo blijft spelen wint hij niet.

Geplaatst

Ik vind niet dat Djokovic gewonnen heeft, maar Federer verloren als je begrijpt wat ik bedoel :cab: Ik had meer van Federer verwacht, echt zo vreselijk slordig op beslissende momenten, net een balletje in het net of uit bij een breakpoint, zo jammer :(

Geplaatst
Wat een lief vrouwtje zeg, die vriendin van Djoko!

Echt een prachtige dame ja. Dat is er ook één waarbij niet meteen het woord golddigger door je gedachten schiet.

Geplaatst
Echt een prachtige dame ja. Dat is er ook één waarbij niet meteen het woord golddigger door je gedachten schiet.

Ze heeft zelf genoeg gold om dr polsen ;c

Geplaatst

Jammer maar Federer was best slordig vond ik. Djoko is ook een baas dus kan er best mee leven, maar blijft jammer.

Die Becker is trouwens nog wel echt zo'n oude foute Duitser hé :mrgy: Engerd.

Geplaatst

Tweede in Scoritopoule na matig begin... tevreden dus Nr.1 trouwens 4e in hele scoritopoule. _O_

bewerkt door himan

Geplaatst

Net geen top 3 helaas :) Bij de mannen een paar mindere keuzes gemaakt maar dat heeft iedereen wel denk ik. Muguruza en Stephens hebben de punten binnen gebracht als captains

Geplaatst

Vond het vrouwendeel voor een keer eens leuker om te volgen dan het mannendeel

Geplaatst

Belinda Bencic _O_

Die wint zowaar een keer van Serena. Die gaan we opschrijven voor de US Open poule. Vanaf 20 Augustus is die weer live!