Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst
Haase, sukkeltje zeg ;e

Weer wat gedaan? Zag wel dat bericht over het nadoen van het kreunen. Groot gelijk. En dan die belachelijke ref die dan het punt aan de ander geeft :D Gaat er zo een pias even bepalen wie er wel en niet mag kreunen. Het lijkt me irritant, al is het iets waar je je van af moet kunnen sluiten. Toch kan ik me ook voorstellen dat je een vrij harde bal verwacht, maar die dwaas deed het bij elk pisballetje. Dan neigt het naar spelbederf hoor. Bewust misleiden van je tegenstander, heel vies.

Die Rogers oh oh. Geeft het zomaar ff aan de eind van de set helemaal weg. Zonde.

bewerkt door Magikarp

Geplaatst

Eens dat je je er aan kunt irriteren, maar begrijp het nut niet van het nadoen. Hij kan het ook gewoon aangeven bij de scheidsrechter.

Geplaatst

Het nut begrijpt hij er wss nu ook niet meer van. Maar begrijp wel dat hij dat doet. Bij een achterstand irriteer je er nog net iets harder aan natuurlijk. Mocht wel iets empathischer opgelost worden door de scheids.

Geplaatst
Weer wat gedaan? Zag wel dat bericht over het nadoen van het kreunen. Groot gelijk. En dan die belachelijke ref die dan het punt aan de ander geeft :D Gaat er zo een pias even bepalen wie er wel en niet mag kreunen. Het lijkt me irritant, al is het iets waar je je van af moet kunnen sluiten. Toch kan ik me ook voorstellen dat je een vrij harde bal verwacht, maar die dwaas deed het bij elk pisballetje. Dan neigt het naar spelbederf hoor. Bewust misleiden van je tegenstander, heel vies.

Die Rogers oh oh. Geeft het zomaar ff aan de eind van de set helemaal weg. Zonde.

Snap ook niet waarom je dan punten verliest :cab: Haase niet maar zijn tegenstander wel...

Geplaatst
Heb Bertens weer gemist :r Dacht dat het de tweede partij na 11 uur zou zijn. Achja, desalniettemin een heel knappe prestatie.

Voor het geval dat je het anders weer mist: Deze middag, maar niet voor 15:00

Geplaatst
Voor het geval dat je het anders weer mist: Deze middag, maar niet voor 15:00

Haha thanks, dat moet lukken.

Geplaatst

Sowieso raar dat geval bij Haase, hij krijgt een punt tegen omdat hij ''nep kreunt'', dus omdat je normaal niet kreunt mag je bij zo'n slag ook niet kreunen en krijg je opeens een punt tegen. :cab:

Begrijp dat hele kreunen sowieso niet.

Geplaatst

Bertens nu 2-4 achter. Al 3 breaks geweest deze eerste set en ook net had Kiki 2 breakkansen, maar die miste ze :(

De kansen zijn er dus zeker!

EDIT: 4-4 :D

bewerkt door sirkeith

Geplaatst

Man man, die bal op de laatste deuce bij het net. Ram die bal gewoon dwars door dat mokkel heen ipv een hoek te kiezen.. Nu zie ik haar deze set niet meer pakken.

Geplaatst
Man man, die bal op de laatste deuce bij het net. Ram die bal gewoon dwars door dat mokkel heen ipv een hoek te kiezen.. Nu zie ik haar deze set niet meer pakken.

De vorige game brak ze gewoon met love, dus het kan echt nog wel hoor.

Maar die bal moest inderdaad wel beter :(

EDIT: Hoppa, 5-5

bewerkt door sirkeith

Geplaatst

Ja joh, van die kut (half) hoge ballen steeds om het spel te vertragen omdat ze zelf gewoon niet kan snel genoeg is, dat is zoooo irritant...

Maar 6-5 voor nu, hopen dat het geen tie-break wordt.

Geplaatst

Hoppaa. Eerste is binnen.