Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vindt ik? :oops: [MENTION=21212]007mark[/MENTION];

Knap wat ze hier doet hoor. Ben benieuwd of ze dit kan bevestigen op latere tornooien en grand slams.

bewerkt door Michiel RAFC

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst

Sterk van Kiki om de game nog te pakken. Hopelijk kan ze gelijk breaken.

Maar damn, Williams serveert als een beest maar ook echt al 31 unforced errors :cab:

Geplaatst
Gaat ze gewoon winnen hoor. Ik zeg 7-6 6-4.

Heb ik toch weer even heel goed gezien hoor.

Zonde dit. Heeft kansjes gehad, maar helaas niet gepakt. Kon wel merken dat ze last had van haar kuit ook, maar desalniettemin een topprestatie dit.

Geplaatst

Heel goed partij gegeven. Prima wedstrijd, alleen is Williams gewoon echt beter dan de rest.

Geplaatst

Zonde dit. Heeft kansjes gehad, maar helaas niet gepakt. Kon wel merken dat ze last had van haar kuit ook, maar desalniettemin een topprestatie dit.

Zonde dat je alleen zei dat Bertens zou winnen, anders had ik je zo in het rijtje samen met Jomanda en Tom Coronel kunnen plaatsen.

Geplaatst
Zonde dat je alleen zei dat Bertens zou winnen, anders had ik je zo in het rijtje samen met Jomanda en Tom Coronel kunnen plaatsen.

Je kan niet alles hebben in het leven hè

Geplaatst
Muguruza gaat 'm pakken morgen _O_ Eindelijk.

Eindelijk? Ze is 22 en het is haar 4e deelname.

Geplaatst

Met eindelijk bedoel ik dat er nog eens een Grand Slam wordt gewonnen door iemand waar ik echt fan van ben. Moet al geleden zijn van de tijden met Clijsters en Henin ;c

Geplaatst

A, zo. Er zijn wel wat toffe zeges geweest (Pennetta, Li Na), maar een favoriet is inderdaad al lang geleden.

Geplaatst

Wawrinka-Murray begint lekker... Zou niet erg vinden als Mur wint maar hoop op Stan The Man (d)

Geplaatst

Ik las "kut" :LO:

Geplaatst

Zondag meer dan ooit supporteren voor Murray. Mag er niet aan denken dat Djokovic Roland Garros wint.

Geplaatst
Zondag meer dan ooit supporteren voor Murray. Mag er niet aan denken dat Djokovic Roland Garros wint.

Whut? :cab: Dus je mag er niet aan denken dat de beste tennisser van het moment het tornooi ook wint?

Geplaatst

Omdat ik geen fan ben van Djokovic, logisch toch?

Ik ben er gewoon niet zo voor dat één iemand alle toernooien wint, tenzij ik er echt fan van ben. Bij de vrouwen wil ik bijvoorbeeld ook dat de hegemonie van Williams stopt, hoewel dat min of meer al aan het gebeuren is. Djokovic zal echter nog lang de nummer 1 in het mannentennis blijven.

bewerkt door Mathi

Geplaatst

De speler die nooit moe wordt..

Nee, flauw ;) Maar ben ook niet voor die Djoko