Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst

Wat een held is het toch. Genoten hoor, vooral in de derde set was ie echt geweldig en op het laatst ging ook de turbo nog even aan. Heerlijk.

Geplaatst

Goh. Wat een seizoen is Fedje mee bezig zeg. Wint nu eerst Indian Wells, en vandaag ook Miami. Nadal geklopt in de finale daarnet, 3de keer dat die hem dit jaar al verslaat.

Geplaatst

In het vrouwentoernooi doen dit jaar 3 Nederlandse mee, aangezien Richel Hogenkamp door de voorronde is gekomen. Lemoine en Rus spelen tegen elkaar voor plek in het hoofdtoernooi dus 1 van die 2 komt er als derde bij.

Bertens geloot tegen Tomljanovic. Moet te doen zijn toch? Haase tegen een wildcardspeler uit Australië. Mogelijke 2e ronde tegen Nadal.

Geplaatst
In het vrouwentoernooi doen dit jaar 3 Nederlandse mee, aangezien Richel Hogenkamp door de voorronde is gekomen. Lemoine en Rus spelen tegen elkaar voor plek in het hoofdtoernooi dus 1 van die 2 komt er als derde bij.

Bertens geloot tegen Tomljanovic. Moet te doen zijn toch? Haase tegen een wildcardspeler uit Australië. Mogelijke 2e ronde tegen Nadal.

Ik zie Bertens de 4e ronde en misschien wel de kwartfinales halen. Wozniacki is haalbare kaart. Verder verwacht ik veel van Bouchard, Mladenovic en Svitolina. Bij de heren heb ik volle hoop op Juan Martin en Dominic!

Geplaatst

Je zit al zonder Serena Williams en dan weiger je ook nog een wildcard voor Maria Sharapova. Ze willen echt niet dat er mensen naar het vrouwentoernooi gaan kijken ofzo?

Geplaatst

Ik zie Bertens de 4e ronde en misschien wel de kwartfinales halen. Wozniacki is haalbare kaart. Verder verwacht ik veel van Bouchard, Mladenovic en Svitolina. Bij de heren heb ik volle hoop op Juan Martin en Dominic!

Met je eens. Wozniacki kan ze winnen. Kutzetsova wordt een mogelijke exit. Maar feit is dat ze sowieso aan de bak mier en niemand kan onderschatten. Heeft nog niet de klasse dat ze op halve kracht even van iemand wint natuurlijk.

Geplaatst

Met je eens. Wozniacki kan ze winnen. Kutzetsova wordt een mogelijke exit. Maar feit is dat ze sowieso aan de bak mier en niemand kan onderschatten. Heeft nog niet de klasse dat ze op halve kracht even van iemand wint natuurlijk.

Behalve de eerste twee rondes misschien. Kuznetsova moet ik nog maar zien of die het overleefd hoor.

Geplaatst

Hogenkamp slaat Jankovic even naar huis. Ik had wel een spannende pot verwacht maar ik had niet gedacht dat ze zo sterk was.

Geplaatst

Ja, van de dames gaan we denk ik nog wel een weekje genieten. Haase vliegt er tegen Nadal natuurlijk uit...

Geplaatst

Belgjes ook een prima dagje. Goffin en Flipkens makkelijk, Mertens met een klein stuntje volgens mij. Volg het tennis niet echt op de voet, maar winnen van iemand die 36 plaatsen hoger gerangschikt staat is altijd prima lijkt me.

Geplaatst

Exit Bertens. Slechte wedstrijd gespeeld ook. Hopen op een stunt van Haase zometeen :r:r

Geplaatst

Mja, is allemaal vrij matig zo. Hopen op wat stuntjes nu, maar ik denk dat de tweede ronde het einde is voor iedereen.