Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst
  • Auteur

Bautista Agut die echt gewoon een prima wedstrijd speelt en er alsnog de eerste set met 1-6 vanaf gaat.

Geplaatst
Goh die Murray. Sterk hoor. Lijkt me de enige die Nadal iets in de weg kan leggen.

Vrees eerder Wawrinka tbh. Murray speelde gisteren ook wel goed, maar Stan haalt toch een hoger niveau over het hele toernooi gezien tot dusver. Del Potro was trouwens ook zeker niet top gisteren.

Geplaatst

Nadal, twee vingers in de neus dit. Tsjonge, ik had al het gevoel dat Haase een van zijn beste wedstrijden ooit tegen hem aan het spelen was. Ik heb nog gelijk ook vrees ik, niemand is nog maar in de buurt gekomen.

Geplaatst

Ostapenko. Leuk spelertje :< Zit hier te genieten van d'r grilligheid en optimisme. Knalt gewoon elke bal vol in de hoek als ze ook maar een beetje het idee heeft dat het misschien wel zou kunnen :D

Geplaatst
Ik vind haar cute. Als dat niet vrouw onvriendelijk is.

En anders vind je haar niet cute?

Geplaatst

En anders vind je haar niet cute?

Ik weet het ook niet meer, de morele standaard is nogal van een dynamische aard tegenwoordig.

Ga denk ik voor het eerst in tijden de finales weer eens kijken. Volgde het 'vroeger' best redelijk, maar sinds ik zelf niet meer speel is de interesse compleet verdwenen.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Goh Ostapenko :-D Zaten er twee te klappen en gillen hoor. Die winners pff. Hou op hoor. 20 jaar, eerste grand slam finale en dan zo lekker vrij tennissen. Beslissende punt ook gewoon met lekker veel risico geslagen. Favorietje hoor :love:

Geplaatst
Goh Ostapenko :-D Zaten er twee te klappen en gillen hoor. Die winners pff. Hou op hoor. 20 jaar, eerste grand slam finale en dan zo lekker vrij tennissen. Beslissende punt ook gewoon met lekker veel risico geslagen. Favorietje hoor :love:

Heerlijke instelling ja. 'Niet bang'. Genieten.

Geplaatst

Bijzondere ontknoping bij de dames zeg. Laten we hopen dat Ostapenko niet een carrière krijgt zoals Ivanovic.

Toch ben ik wel tevreden met het niveau wat er getoond wordt. Dames 3 sets finale is ook lang geleden en kan altijd wel genieten van een speelster die 54 winners maar ook 54 onnodige fouten slaat. Alles of niets en dan nu alles hebben. Prachtig!

Geplaatst
Blij dat ik niet heb gekeken, gravelpotjes van Nadal zijn echt geen bal aan

Een van de beste finales die hij tot nu toe heeft gespeeld. Puur machtsvertoon. Ik zie Thiem dit wel overnemen in twee tot drie jaar.

Geplaatst

Voor het eerst sinds lange tijd doe ik hier ook weer aan mee. Volg het eigenlijk best weinig, maar ik laat me verrassen ;)