Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 78,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim van Rijthoven wint op een prachtige wijze even het Atp toernooi in Rosmalen door in de finale Medvedev te verslaan. Wat een held.

• No-vax Djoke-covid

• TALLON GRIEKSPOOR Fabio Fognini (Ita)  > Fognini wel favoriet, afwachten ook hoe fit Griekspoor is. BOTIC V.D.ZANDSCHULP Jan-Lennard Struff (Dui) > 50/50 wedstrijd denk ik. Als Botic scherp

Geplaatst

Die Kyrgios geef ik ook geen kans meer. Had imo een iets gunstigere loting dan Gasquet (die komt waarschijnlijk Berdych tegen in de vierde ronde) en ik dacht dat hij de eerste drie rondes wel door zou kunnen komen, valt dat weer ff tegen zeg :-D

Geplaatst

Aaaah meen je niet. Haf eerst die Medveded als captain op Scorito, maar gewijzigd toen ik loting tegen Wawrinka zag :r

Geplaatst
Aaaah meen je niet. Haf eerst die Medveded als captain op Scorito, maar gewijzigd toen ik loting tegen Wawrinka zag :r

Kan je eigenlijk elke dag een andere doen? Heb zelf namelijk iemand die pas morgen moet, ging er vanuit dat het per ronde ging.

Geplaatst

Kan je eigenlijk elke dag een andere doen? Heb zelf namelijk iemand die pas morgen moet, ging er vanuit dat het per ronde ging.

Het gaat per ronde, maar zolang de wedstrijd van jouw captain nog niet begonnen is, kun je wisselen naar een andere captain waarvan de wedstrijd nog niet gestart is. Geloof ik.

Geplaatst

Ik zou tennisschoenen willen bestellen, maar kan ze op geen enkele Belgische website nog vinden in mijn maat. Via welke webwinkel kopen jullie vaak tennis/sportschoenen?

Geplaatst

Kvitova :cab: Verder weinig hele grote verrassingen. Wel onverwacht dat Medvedev, Pouille en Strycova eruit liggen. Ostapenko wel gewonnen gelukkig :)

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst
Kvitova :cab: Verder weinig hele grote verrassingen. Wel onverwacht dat Medvedev, Pouille en Strycova eruit liggen. Ostapenko wel gewonnen gelukkig :)

Jajajaa nu had ik wel Medvedev als kopman he. Eruit tegen een Belg :r

Geplaatst

Goh Pliskova ook op de rand van uitschakeling :-D Wat blijven die vrouwen onvoorspelbaar zeg. Halep favoriet nu ofzo? Die kan er de volgende ronde ook zomaar uit. Scorito gaat niet best zo.

Geplaatst

Ewww, die blessure van Mattek-Sands :cab: is blijkbaar de #1 in het vrouwen dubbel, maar liep in het enkelspel een zware knieblessure op

Vooral hoe ze daar nog best lang neerligt en zo ligt te roepen is best wel creepy nog

[YOUTUBE]2ir2Ih_NyRI[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ostapenko _O_

Edit: Anderson ;e Twijfelde tussen hem en Ostapenko als captain, kies je natuurlijk weer de verkeerde..

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst

Morgen toffe matches hoor. Denk dat Muguruza, Ostapenko, Vandeweghe & Halep naar de halve finales zullen gaan.

Geplaatst
Morgen toffe matches hoor. Denk dat Muguruza, Ostapenko, Vandeweghe & Halep naar de halve finales zullen gaan.

Dacht hetzelfde als jij, maar vrouwentennis ;c 3/4 opeens eruit, heerlijk onvoorspelbaar.

Net als de mannen. Querrey tikt opeens Murray eruit, laatste 2 sets 6-1 gewonnen :-D Hoe dannn.

Geplaatst

Nadal eruit, Murray eruit, nu Djokovic opgegeven..

Fedje wel gewoon door, met fantastisch tennis alweer :love: