Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 255
  • Weergaven 9,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

In aflevering 16 heeft ze op een gegeven moment een witte blouse aan, moet je zien.:

Geplaatst

Van het weekend even de laatste 3 afleveringen van seizoen 1 kijken.:) Al zat er in de vorige aflevering een imo niet zo leuke wending. Maar komt vast weer goed.(d)

Geplaatst
  • Auteur

Vind het ietsje minder worden :$

Denk dat ik weet wat je bedoeld Arquitecto

[spoiler= Michael]Dat Percy die vrouw en kind van Michael vermoord heeft en dat ze nu samen gaan werken?

bewerkt door Arsène

Geplaatst

Nee, paar afleveringen verder nog.;)

[spoiler=Dit]Dat Alex de goede kant van Division ziet en er niet uit wil stappen.

Geplaatst
  • Auteur

Geloof ik best ja. Alleen twijfel nu nog of ik direct door ga of eerst wacht totdat seizoen 2 afgelopen is.

Geplaatst

Als je direct doorgaat kan je beter nog zo'n 20 dagen wachten, want dan hervatten ze het seizoen terug. Volgende aflevering komt pas over zo'n 20 dagen.

Geplaatst

Ben nu ongeveer halverwege het eerste seizoen. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben, want het verhaal zit beter in elkaar dan ik aanvankelijk na de eerste paar afleveringen dacht. En iedere aflevering is toch wel weer vermakelijk.

Geplaatst

Had seizoen 1 met nog een paar afleveringen te gaan vooruitgekeken, maar ben afgelopen zondag (begin seizoen 2) weer ingestapt. Blijft heerlijk zo aan het eind van de week.:)

Geplaatst
  • Auteur

Heb ook maar de eerste 16 (dacht ik) afleveringen van seizoen 2 gedownload. Kan niet meer wachten.

Geplaatst

Ben ook steeds up to date, ben met zowat alle series die ik volg up to date wat zeer jammer is. Moet ik steeds wachten tot die beschikbaar zijn om aan te schaffen. :D

Geplaatst
  • Auteur

Vanavond beginnen met seizoen 2 :) ben erg benieuwd. [spoiler= ]Ook naar wat Alex nou gaat doen, zit me niet helemaal lekker.

Geplaatst
  • Auteur

Echt he. Ik denk dat ik vanavond weer even verder ga. Aflevering 3 van seizoen 2 zit ik.

Geplaatst

Denk dat je op Nederlandse televisie bedoelt, want momenteel zitten ze aan aflevering 18. Geweldige aflevering ook.