Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 255
  • Weergaven 9,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ga nu afl. 3 kijken, maar wat in aflevering 2 gebeurt kan dus echt niet he ;e Dat was echt best wel lelijk.

Geplaatst

Dat ze [tekst]van die koptelefoons opkrijgen en dan helemaal op tilt slaan van de geluiden en zo'n gastje willen vermoorden[/tekst]

Geplaatst
  • Auteur

O ja :D ach ja het is ook niet de meest realistische serie maar daarentegen wel vermakelijk. Ben nu bij aflevering 14 als ik het goed heb.

Geplaatst

Eens, maar zo onrealistisch is wel pijnlijk vind ik. Houd het dan tenminste nog een beetje binnen de perken, want dit was echt zo'n stripverhaal-actie.

Geplaatst
  • Auteur

Ja via Spotnet had ik 4 dvd's binnen gehaald met de eerste 16 afleveringen.

Geplaatst

Bedankt! Even zoeken dan. Dat einde van gisteren op Veronica (Alexandra die haar moeder (?) in het huis van Sergei Semak ziet) zorgt ervoor dat ik niet kan wachten tot zondag.:p

Geplaatst

Normaal kijk ik altijd zondag maar was al in coma, maar zeker terug kijken dus?

Geplaatst

Toch blij dat ik aflevering 11 even heb kunnen zien. Dat eind is iig niet zo spannend als de vorige.;c

Geplaatst

Ik heb je ingehaald Wouter, heb nu tot en met aflevering 17 gekeken. Jammer dat er nu nog maar eentje is die ik nog kan zien en daarna wordt het even wachten.

Geplaatst

Morgen is er toch eindelijk weer een nieuwe aflevering hé? Dacht dat ze 20 april weer verder gingen. Ben jammer genoeg al een tijdje up to date met de afleveringen. Net zoals met Californication, Game of Thrones en Spartacus. Heel vervelend eigenlijk. :moop:

Geplaatst

Ik was het vergeten door de Classico, zometeen nieuwe episode ff downen. Percy sowieso baas _O_

Geplaatst
Die aflevering 18 is ook goed die Percy is zo een baas hehe

Sowieso mijn favoriete karakter uit de serie :P