Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Moet nu vanmiddag de 5e aflevering van het nieuwe seizoen gaan bekijken. Owen_O_. En ik heb zo'n idee dat die vriendin van Birkhoff de verrader is.

• Antwoorden 255
  • Weergaven 9,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dat was idd beetje jammer :( Maar je hebt er daardoor nu wel een verhaal bij. Ben echt benieuwd bij wie we gaan uitkomen, denk zelf een bekende. Je zult wel snappen waar ik het over heb als je volgende aflevering ziet. ;c

Geplaatst

Het einde was idd beetje lame, had je ook al van mijlenver zien aankomen natuurlijk. Beter gaat Sean wel niet al te stoer doen nu. :B

Geplaatst

Vind dit seizoen toch wat minder dan de eerste twee. Mag nu ook weer wel eens een keer een positief einde aan een aflevering zitten in plaats van steeds weer dat negatieve.

Geplaatst
  • Auteur

Ja zekers. Die Amanda gaat ver

Ik dacht vorige week nog waar is die Tasarov eigenlijk gebleven.

Geplaatst

Blijf het jammer vinden om keer op keer weer te herhalen, maar Amanda is een eckte bazin, alleen gebruikt ze het niet voor het goede. :D

Geplaatst

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, Ari _O_ en Alex ;e Wel jammer dat [tekst]zowat iederen bij Nikita zo gemakkelijk te manipuleren is door die Amanda.[/tekst]

bewerkt door Ozan

Geplaatst
  • Auteur

[Tekst]Wat gaat Alex nou weer bitchen, ze moet ook niet zo boos kijken :([/tekst]

Maar wel gave aflevering verder.

Geplaatst

[tekst]Is gewoon best nep dat Amanda met een beetje praten meteen iedereen kan manipuleren, toch een minpuntje in de serie. Het is nu ook niet dat Alex gelijk heeft ofzo, Nikita ging achter Amanda aan om Ari terug te halen zodat de black box niet kon worden gebruikt. Alex wilt even een vrouw redden waarvan haar gezien en ouders zijn gestorven/vermoord. En die Sean ;e Wat een verschrikkelijke vent is dat hé. ;e[/tekst]

Geplaatst

Sean is alleen al een vreselijke vent omdat hij Alexandra bezet houdt.:s Verder kijk ik al een tijdje niet meer omdat ik het minder vind worden. Laatste die ik heb gezien was met die kinderen in het vliegtuig van de man die Michaels hand had kunnen redden. Pak het over een tijdje weer wel op.

Geplaatst
  • Auteur

Ook zo een jankerd die Sean, ook weer tegen Owen deze aflevering. Nee die zou eens geknald moeten worden.

Geplaatst

Ja inderdaad :cab: Dat vond ik sowieso weer een rare actie van die idioot. En dat is dan een Seal hé :r