Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik weet nouw niet of ik wel of niet bij de wedstijd aanwezig kan zijn :O]: want bij mij ga ik altijd op vakantie en is hij gespeeld kan iemand hierover duidelijkheid geven.

alvast bedank _O_

Geplaatst
  • Auteur

ik weet nouw niet of ik wel of niet bij de wedstijd aanwezig kan zijn :O]: want bij mij ga ik altijd op vakantie en is hij gespeeld kan iemand hierover duidelijkheid geven.

alvast bedank _O_

Geplaatst

Re: wedstrijden spelen

Watte? Ik snap er helemaal geen reet van... Formuleer het beter en gebruik leestekens.......

Geplaatst

Als je op vakantie bent, mis je de wedstrijd. Dat is logisch. Dus als je je eigen wedstrijden wilt zien dan moet je niet op vakantie gaan.

Geplaatst
  • Auteur

nouw snap ut nog niej. stel ik ben arsenal en moet spelen tegen WBA. dan wil ik wel bij de wedstrijd zijn (want dah kan op een manier) maar ik weet niet hoe ik dan live bij de wedstrijd kan zijn dat ik mijn teamk kan coachen. snappen jullie ut nie. dus op welke manier kan ik live mijn wedstrijd bijwone

alvast bedankt

Geplaatst

Simpel, je hebt een knop 'doorgaan' en op de tijd van de wedstrijd veranderd die in 'wedstrijd', klik daar op en je bent er :cab:

Geplaatst

Het gebruik van leestekend bevorderd het leescomfort en is het misschien ook wat duidelijker te begrijpen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]