Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Spreekkoren

Omdat je eigen club aanmoedigen, als synoniem voor stil wordt gebruikt door sommigen.

Lees: ArenA bezoekers -)

Het was zaterdag niet stil hoor Glenn, maarja laat ook maar want met jou valt niet over Ajax te praten :wink:

• Antwoorden 99
  • Weergaven 252
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Spreekkoren

Machtig spandoek trouwens bij NAC-RKC :D

"Liever bukken in een gaycafe dan via Rotterdam naar RKC"

_O_

"F-Side wint .... de 100m sprint" :mrg: :mrg:

Daar kan ik als Ajax supporter ook goed om lachen _O_ :mrgreen:

Geplaatst

Spreekkoren

_O_

Geplaatst

Spreekkoren

_O_

Tsja dat die ADO supporters nou zo sloom als slakken zijn :mrgreen:

Geplaatst

Spreekkoren

_O_

Tsja dat die ADO supporters nou zo sloom als slakken zijn :mrgreen:

Geplaatst

Spreekkoren

Snaptie de dubbele bodem weer niet :cab:[/quote

Toch zijn de ADO supporters sloom :cab:

Geplaatst

Spreekkoren

Snaptie de dubbele bodem weer niet :cab:[/quote

Toch zijn de ADO supporters sloom :cab:

Geplaatst

Spreekkoren

Met de middelen van het huidige tijdperk kun je door middel van de vele camera's die er in de stadions hangen en een liplezer na de wedstrijd wel kan worden gezien wie er zich schuldig maakte aan wangedrag en wie niet. Vervolgens die personen een stadion verbod geven.

Stadionverbod is pas effectief als m'n zoals in Engeland meldingsplicht invoerd. Anders stap je, althans hier, gewoon het stadion binnen ... Zonder problemen.

Over het onderwerp zelf. Wat je er kan aan doen ? Bitter weinig. Trekken wij ons dat aan dat men de wedstrijd een kwartier staakt ? Nee, want we krijgen het vervolg toch nog te zien. Wat als ze de wedstrijd definitief staken ? Een club straffen omwille van vocaal geweld van de supporters is gewoon belachelijk. Kan de clubleiding niets aan doen. Aan wandaden van supporters kan een clubleiding nooit wat doen, maar als er materiele schade is mag de club wel beboet worden, lijkt me logisch.

Kijk, ik vind een actie zoals die van die welbepaalde Roma fan tov Anders Frisk erger dan een spreekkoor. Ik durf gerust toegeven dat ik vandaag Edgar Davids bij z'n invalbeurt ook heb zitten uitjouwen. Z'n moeder en ook z'n landgenoten (Hollandse boeren) werden aangepakt.

Bekijk het misschien zo: Het is een vorm van intimidatie. Kijken hoe de persoon in kwestie reageerd. Vaak zijn de slachtoffers van spreekkoren licht ontvlambare personen. Afwachten hoe ze reageren dus. En in vele gevallen gaat die persoon gebeten zijn door die spreekkoren, en dat uitwerken op het veld. Hetzij door een grove fout te maken, waardoor hij misschien rood krijgt, hetzij door helemaal in een te zakken en geen bal meer goed te kunnen spelen. En dat is dus in het voordeel van de club waarvoor je supportert ...

Geplaatst

Spreekkoren

Met de middelen van het huidige tijdperk kun je door middel van de vele camera's die er in de stadions hangen en een liplezer na de wedstrijd wel kan worden gezien wie er zich schuldig maakte aan wangedrag en wie niet. Vervolgens die personen een stadion verbod geven.

Stadionverbod is pas effectief als m'n zoals in Engeland meldingsplicht invoerd. Anders stap je, althans hier, gewoon het stadion binnen ... Zonder problemen.

Over het onderwerp zelf. Wat je er kan aan doen ? Bitter weinig. Trekken wij ons dat aan dat men de wedstrijd een kwartier staakt ? Nee, want we krijgen het vervolg toch nog te zien. Wat als ze de wedstrijd definitief staken ? Een club straffen omwille van vocaal geweld van de supporters is gewoon belachelijk. Kan de clubleiding niets aan doen. Aan wandaden van supporters kan een clubleiding nooit wat doen, maar als er materiele schade is mag de club wel beboet worden, lijkt me logisch.

Kijk, ik vind een actie zoals die van die welbepaalde Roma fan tov Anders Frisk erger dan een spreekkoor. Ik durf gerust toegeven dat ik vandaag Edgar Davids bij z'n invalbeurt ook heb zitten uitjouwen. Z'n moeder en ook z'n landgenoten (Hollandse boeren) werden aangepakt.

Bekijk het misschien zo: Het is een vorm van intimidatie. Kijken hoe de persoon in kwestie reageerd. Vaak zijn de slachtoffers van spreekkoren licht ontvlambare personen. Afwachten hoe ze reageren dus. En in vele gevallen gaat die persoon gebeten zijn door die spreekkoren, en dat uitwerken op het veld. Hetzij door een grove fout te maken, waardoor hij misschien rood krijgt, hetzij door helemaal in een te zakken en geen bal meer goed te kunnen spelen. En dat is dus in het voordeel van de club waarvoor je supportert ...

Geplaatst

Spreekkoren

Ik ben het met Tom eens. alleen dan in de vorm dat het enigszins netjes wordt gehouden. Geen ziektes of over iemands geaardheid. Maar lul, h-ha-hondenlul, klootzak (kan) enzo vind ik kunnen. Bij Telstar roepen ze altijd tegen een tegenstander die net gevloerd is door een Telstar-speler: 6,5,4,3,2,1 Had ze nek moeten wezen! Het mag niet, maar ze doen het wel. Er wordt eigenlijk niks achter gezocht, alleen om de tegenstander te intimideren.

Zou iemand mij ook het 'Engelse Systeem van aanpakken kunnen uitleggen, zoals stadionverboden en de meldingsplicht...' Want ik ga vrijdag voor het vak Nederlands een stelling houden over Spreekkoren. :D

Geplaatst

Spreekkoren

Ik ben het met Tom eens. alleen dan in de vorm dat het enigszins netjes wordt gehouden. Geen ziektes of over iemands geaardheid. Maar lul, h-ha-hondenlul, klootzak (kan) enzo vind ik kunnen. Bij Telstar roepen ze altijd tegen een tegenstander die net gevloerd is door een Telstar-speler: 6,5,4,3,2,1 Had ze nek moeten wezen! Het mag niet, maar ze doen het wel. Er wordt eigenlijk niks achter gezocht, alleen om de tegenstander te intimideren.

Zou iemand mij ook het 'Engelse Systeem van aanpakken kunnen uitleggen, zoals stadionverboden en de meldingsplicht...' Want ik ga vrijdag voor het vak Nederlands een stelling houden over Spreekkoren. :D

Geplaatst

Spreekkoren

Wanneer je in Engeland stadionverbod opgelegd krijgt, ben je verplicht op de momenten dat je favoriete club speelt, je in het politiebureel aan te melden, en daar te blijven tot na de wedstrijd.

Geplaatst

Spreekkoren

Wanneer je in Engeland stadionverbod opgelegd krijgt, ben je verplicht op de momenten dat je favoriete club speelt, je in het politiebureel aan te melden, en daar te blijven tot na de wedstrijd.

Geplaatst

Spreekkoren

:D :D :D

Den Haag - Pisvee is net stillgelegd omdat Temminck ff liep te huilen :D

FC DEN HAAG _O_

Geplaatst

Spreekkoren

En de staking zal wel terecht zijn geweest.

Spreekkoren :no:

Het slaat helemaal nergens op. Moedig je club aan en geen kwetsende spreekkoren

Geplaatst
  • Auteur

Spreekkoren

FC DEN HAAG _O_

Volgens mij hadden wij dat allemaal voorspeld, nadat jij ons verteld had dat jij die wedstrijd zou bezoeken :D

Ben benieuwd of het terecht was, maar in ieder geval moet de KNVB nu echt hard straffen, als ze nog eens ooit gerespecteerd en geloofd willen wordne.

Geplaatst

Spreekkoren

_O_

Danke .. die ga ik gebruiken voor zaterdag..

Geplaatst

Spreekkoren

FC DEN HAAG _O_

Volgens mij hadden wij dat allemaal voorspeld, nadat jij ons verteld had dat jij die wedstrijd zou bezoeken :D

Ben benieuwd of het terecht was, maar in ieder geval moet de KNVB nu echt hard straffen, als ze nog eens ooit gerespecteerd en geloofd willen wordne.

Mjah, ik kon er spijtig genoeg toch niet bij zijn, maar de Brugse delegatie zal m'n plaats wel deftig ingenomen hebben :D

Geplaatst

Spreekkoren

KNVB moet ook de supporters straffen en niet de club, want dat haalt helemaal niets uit.

Geplaatst

Spreekkoren

KNVB moet ook de supporters straffen en niet de club, want dat haalt helemaal niets uit.

Ik snap de supporters in ieder geval niet. De kans is groot dat de club een boete krijgt en een echte supporter gaat er natuurlijk niet voor zorgen dan zijn club een boete krijgt. Ik verwacht dat ADO een geldboete krijgt en misschien een wedstrijd zonder supporters ofzo. Door een wedstrijd zonder supporters te spelen straf je de supporters, maar eigenlijk ook de club omdat die weer inkomsten misloopt.

Geplaatst

Spreekkoren

ADO - Ajax: ADO-publiek in de fout --> Geel.

ADO - PSV: ADO-publiek in de fout --> Geel.

2Ã Geel = Rood.

Dus de volgende thuiswedstrijd zonder publiek. Simpel.

Als ik het kan bedenken, waarom de KNVB dan niet?

Geplaatst

Spreekkoren

Ik was daarnet op een feestje, en daar vertelden ze mij: Dat het nieuwe stadion van ADO voorzien word van een groot zwart doek, dat uit te rollen valt tijdens de wedstrijden als er spreekkoren zijn. Zo kan het publiek niets meer van de wedstrijd zien :huhu:

Geplaatst

Spreekkoren

FF een paar reacties:

In Engeland wordt wel degelijk opgetreden bij wangedrag rond het veld. Ik heb laatst een docu gezien waar dat haarfijn in beeld gebracht werd:

De scheids gaf geel aan een donkere speler en in het publiek begon iemand te schelden etc. Met beveligingscamera's en microfoons werd dat waargenomen. Vijf minuten later stond de politie bij die gast en werd hij afgevoerd.

Verder, het punt het hoort er bij: deels maar zeker niet alles, bv. vuurwerkgeluiden bij een wedstrijd heeft niks meer met voetbal te maken.

Punten in mindering geven voor spreekkoren kan werken. Clubs zullen er dan wel alles aan doen om het te voorkomen en daarnaast zullen supporters misschien ook elkaar corrigeren.

Aangezien Den Haag al voor de spreekkoren van Ajax een schikkingsvoorstel van twee wedstrijden heeft liggen, kan dit wel eens een lelijk staartje krijgen voor Den Haag.

Just my 50 cents...

Uh 2 cents :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]