Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 89,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Prachtig uitshirt dit jaar  

• PJHoutman
    PJHoutman

Christus wat mooi 

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Prima shirts dit jaar zonder dat vreselijke Cars Jeans erop.   In alle groene banen komt het stadswapen terug waarmee de verbondenheid met de stad tot uitdrukking komt. In het donkerbla

Geplaatst

Hopen dat Nike ook voor ons een paar mooie shirts in petto heeft. Zoals het Everton uitshirt, maar dan in het mooie Twente-rood.

Geplaatst

Het is een mooi shirt, maar niet des PSG's. Die hebben altijd een duidelijke rode baan gehad zoals Barca het nu heeft. Waarom dat veranderen vraag ik me altijd af...

Geplaatst

Marketing hè. Ik vind 'm lelijk, precies om wat je zegt Cris.

Geplaatst
Een shirt lelijk vinden omdat het normaal gesproken anders is?

Die twee armieterige streepjes zien er toch niet uit? Goedkope marketingoplossing om de fans semi-tevreden te houden. Die rode baan hoort bij PSG, net zoals het shirt van Real wit hoort, en dat van Ajax met een rode baan in het midden. Kijk maar eens hoeveel supporters van Barcelona bv. haten op het nieuwe shirt, omdat het niet de gestreepte banen heeft. Dat was ook zo in 2009, met die half blauw, half grana shirts. Sommige dingen moet je als ontwerper niet willen veranderen, ook al verkoop je er uiteindelijk meer shirts door.

Geplaatst

Nee, tuurlijk, een shirt hoort bij een club, ben ik met je eens, en die moet je niet zomaar veranderen. Alleen om een shirt lelijk te vinden omdat hij anders is dan voorgaande shirts vind ik geen argument. Ik vind dit shirt best mooi. Dat het dan niet binnen de traditie van PSG valt, ja da's jammer voor de PSG-fans, maar dat boeit mij weinig.

Geplaatst

Ja dat boeit jou weinig omdat je geen PSG fan bent. Puur vanuit de traditie gezien vind ik het niet mooi, want verder is het een leuk shirt. Wat als jouw favoriete club ineens een ander ontwerp hanteert?

Geplaatst

Ene kant wel jammer inderdaad, dat er geen rode baan is bij PSG. PSG had dat shirt van Barca moeten hebben, dat was gruwelijk geweest. Al vind ik deze ook wel vet, maar idd gewoon jammer

Geplaatst
Nee, tuurlijk, een shirt hoort bij een club, ben ik met je eens, en die moet je niet zomaar veranderen. Alleen om een shirt lelijk te vinden omdat hij anders is dan voorgaande shirts vind ik geen argument. Ik vind dit shirt best mooi. Dat het dan niet binnen de traditie van PSG valt, ja da's jammer voor de PSG-fans, maar dat boeit mij weinig.

Wat een kul uitspraak

Geplaatst

Een shirt is ook mooi vanwege het verhaal dat erachter zit. De traditie van het shirt bepaalt de schoonheid.

Geplaatst
Een shirt is ook mooi vanwege het verhaal dat erachter zit. De traditie van het shirt bepaalt de schoonheid.

Oooh dus hoe een shirt er daadwerkelijk uit ziet is niet van belang :cab: wat een kul.

Volgens jou redenatie zijn dan 95% van de shirts lelijk want zowat elke club heeft tussentijds wel een x de clubkleuren en/of tenue veranderd ;)

Geplaatst

Shirts zijn mooi om hoe ze eruit zien. De traditie achter een shirt is ook mooi, maar waarom zou het niet een keertje een beetje anders mogen ?