Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vind ze maar flauw, die shirtjes waar ze nu in speelden zijn beter.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 89,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Prachtig uitshirt dit jaar  

• PJHoutman
    PJHoutman

Christus wat mooi 

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Prima shirts dit jaar zonder dat vreselijke Cars Jeans erop.   In alle groene banen komt het stadswapen terug waarmee de verbondenheid met de stad tot uitdrukking komt. In het donkerbla

Geplaatst

Achja. Zolang de prestaties maar goed zijn. Al zou ik ze liever in een shirt van Nike of Adidas zien spelen.

Geplaatst

Die kroon is te overdreven groot. Denk dat het beter was om het of kleiner te doen, of helemaal niets, of iets anders.

Geplaatst

Jammer dat het merklogo door de diagonale baan loopt bij het uitshirt, anders was het echt een fantastisch tenue geweest van de zuiderburen! Welk merk is het eigenlijk? echt nog nooit voorbij zien komen.

Geplaatst

België verdient een topmerk in plaats van Burrda. Betaalt wel erg goed natuurlijk, maar zie ze toch liever weer gewoon terug in Nike of anders Adidas.

Geplaatst

Met dit soort merken vraag ik mij altijd af hoe het zit met de marktwerking. Overal waar je ter wereld komt, zie je Nederlandse voetbalshirtjes omdat ze in de Nike-stores hangen. Je ziet verdomme zelfs Zwitserland shirtjes in de Puma stores. Maar nooit heeft iemand gehoord van Burrda, laat staan of er winkels zijn. Daar sla je de plank dan mis wat betreft commercie in die landen. Daarom vraag ik mij af wat de uiteindelijke werking hiervan zal zijn.

Geplaatst

Hoe meer foto's ik zie van die Belgische tenues hoe lelijker ik ze vind. Doet me denken aan de Afrika Cup, met van die Derde Wereld landen met afzichtte tenues waarbij de ene speler rondloopt met een shirt zonder logo, de keeper met een heel ander lettertype rugnummers etc.

Geplaatst

Shirts van Oranje zien er goed uit. Dan zal dat blauwe uittenue ook wel kloppen. Knap staaltje werk van Nike. Ook al vind ik Adidas shirts toch mooier en zeker die voor dit WK. Spanje, en Duitsland met name zijn prachtig.

Geplaatst

Erg vet zo!

BTW: Waarom heeft Nederland geen Oranje broekje en moeten landen als Argentinie, Duitsland en Spanje wel het shirt en de broek in 1 kleur hebben? Is dat dan alleen iets van Adidas of zo?

Geplaatst

Shirt ziet er echt vet uit! Nu hopen dat het WK ook een beetje mooi verloopt!

Geplaatst

Wit maakt hem helemaal af vind ik, geweldig shirt. Vooral blij dat we verlost zijn van dat oerlelijke lettertype.

Geplaatst

Vind het jammer dat het uittenue blauw is, had liever het thuistenue in het wit gezien met oranje broeken en witte kousen:<.