Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 89,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Prachtig uitshirt dit jaar  

• PJHoutman
    PJHoutman

Christus wat mooi 

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Prima shirts dit jaar zonder dat vreselijke Cars Jeans erop.   In alle groene banen komt het stadswapen terug waarmee de verbondenheid met de stad tot uitdrukking komt. In het donkerbla

Geplaatst
Het thuisshirt op zijn minst. Het uitshirt kan me ook niet zo heel erg veel interesseren, als dat thuisshirt maar oranje is.

Dat is toch ook altijd oranje? Dit is een foto van het uitshirt :p

Geplaatst

oranje-thuisshirt-2014_.jpg

nederlands-elftal-uitshirt_2014.jpg

Thuis vind ik wel mooi, alleen het logo. Heeft wel iets retro's maar ben er niet kapot van

Geplaatst

Die ziet er toch best nice uit die van Polen. Ook die van Venezuela en dat thuisshirt van Oranje.

Geplaatst
Polen_O_. Sowieso heldig land. Misschien maar eens een shirtje halen

Iets met Lewandowski;c?

Geplaatst
Iets met Lewandowski;c?

Nee ben er op uitwisseling geweest, daar toen een leuke meid ontmoet en de vriendin van me opa was Pools. Niet mijn oma btw. Daarom redelijk zwak voor dat land. Zelfde met Armenië

Geplaatst

Oh nee dat kan natuurlijk. Ik bedoelde meer in de zin van; je wilt een shirtje halen, dus iets met Lewandowski?:P

Geplaatst
Oh nee dat kan natuurlijk. Ik bedoelde meer in de zin van; je wilt een shirtje halen, dus iets met Lewandowski?:P

Nee ben tegen namen op shirts om ze tijdloos te houden. Heb 1 shirt in de kast met een naam. Dat is Owen bij Man Utd

Geplaatst
Nee ben tegen namen op shirts om ze tijdloos te houden. Heb 1 shirt in de kast met een naam. Dat is Owen bij Man Utd

Dat naamloze hebben wel meerdere, maar ik heb dat oprecht nooit begrepen. Naar mijn idee is het juist leuk om een periode te kenmerken. Zo goed als al mijn shirts hebben een naam en nummer op de achterzijde. Vooral mijn Valencia shirt met David Villa #7 en Universidad de Chile shirt met Ch. Aranguiz #20 zijn mijn favorieten. Dan maakt een naam en nummer het net even af.

Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk:P.

Dat shirt van Australië hebben ze geloof ik een beetje afgekeken van de Brazo's. Mooi dus:D.

Geplaatst

Heb sowieso niet veel voetbalshirts. Paar van real en shitload van Eagles. En dan een van Atletico en Man Utd

Geplaatst

Slovenië-uit

slovenia+2014+away+Kopie.JPG

Hiermee kunnen we in ieder geval bijna met zekerheid vaststellen dat de eerder gelekte shirts van Nederland ook kloppen. Ik doel dus op de patroontjes die mooi over het hele shirt lopen..

Geplaatst

Kroatië-thuis

LCRO1.jpg

Portugal-thuis

LPOR1.jpg

Verenigde Staten-thuis

LUSA1.jpg

Zwitserland-thuis en uit:

LPUMSUI.jpg

Oostenrijk-thuis en uit:

LPUMAUS.jpg

Tsjechië-thuis en uit:

LPUMREP.jpg

Slowakije-thuis en uit:

LPUMSLO.jpg

Geplaatst

Dit schijnt het nieuwe Liverpool thuis-tenue te gaan worden. Het uit-shirt zal geel met rood worden en het derde tenue grijs met zwart.

qk92.jpg