Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 89,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Prachtig uitshirt dit jaar  

• PJHoutman
    PJHoutman

Christus wat mooi 

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Prima shirts dit jaar zonder dat vreselijke Cars Jeans erop.   In alle groene banen komt het stadswapen terug waarmee de verbondenheid met de stad tot uitdrukking komt. In het donkerbla

Geplaatst
Foto op vorige pagina gezien? Dat valt niet mee

De spelers hebben andere shirts dan die voor de fans beschikbaar zijn. In die spelersshirts zit iets wat ze ACTV tape noemen, volgens mij komt het daardoor zo superstrak (superlelijk) te zitten:

IMG_3275-790x5921.jpg

Hier het verhaal erachter, maar ik heb geen zin om het te lezen.

http://www.soccer.com/guide/a-closer-look-at-pumas-actv-jersey-technology/

Lettertype Arsenal 2015/16

arsenal-15-16-kit-font.jpg

Edit:

Porto-15-16-Home-Kit%2B%25282%2529.jpgPorto-15-16-Home-Kit%2B%25283%2529.jpg

Porto-15-16-Home-Kit%2B%25281%2529.jpg

barcelona-15-16-third-kit.jpg

Newcastle-United-15-16-Third-Kit%2B%25282%2529.jpg

bewerkt door Markuss

Geplaatst
De spelers hebben andere shirts dan die voor de fans beschikbaar zijn. In die spelersshirts zit iets wat ze ACTV tape noemen, volgens mij komt het daardoor zo superstrak (superlelijk) te zitten:

Hier het verhaal erachter, maar ik heb geen zin om het te lezen.

http://www.soccer.com/guide/a-closer-look-at-pumas-actv-jersey-technology/

Ja ik wist dat er een technologische reden achter zat, maar esthetisch is het niets (behalve bij Afrikaanse teams, aangezien die toch allemaal zo gespierd zijn dat het niet uitmaakt)

Geplaatst

Net als Adidas die die gekkigheid een tijdje had (EK 2012 of zo)? Van die technologie waardoor die shirtjes superstrak zaten.

Geplaatst
Bellerin ziet er zo uit alsof 'ie drie maanden zwanger is :r Terwijl hij gewoon super fit is volgens mij

Sixpack ;)

Geplaatst

Bij Feyenoord heb ik nog nooit een afgetrainde speler gezien ongeveer. Ja Kazim, maar die heeft een ook gym in de woonkamer. ;c Dit ziet er echt niet uit voor een topsporter.

Geplaatst
Bij Feyenoord heb ik nog nooit een afgetrainde speler gezien ongeveer. Ja Kazim, maar die heeft een ook gym in de woonkamer. ;c Dit ziet er echt niet uit voor een topsporter.

BwJtMUHIMAAitsA.jpg

[MENTION=28281]lennard95[/MENTION];

Geplaatst

Dat is dan weer waar, die was ik vergeten. Al heeft Manu natuurlijk zich maar twee keer op te drukken en dan heeft ie al zulke spieren. Aanleg. ;)

Geplaatst

Toch maar Verbeek weer aanstellen als manager

Geplaatst

Daar is dan meteen de reden waarom ze zo afgezakt zijn..

Geplaatst
Daar is dan meteen de reden waarom ze zo afgezakt zijn..

Nou, het is natuurlijk een totaalpakket. Ik geloof wel dat dit één van de oorzaken is. Remember in de aanloop naar het WK dat er discussie was of JPB of Depay mee moest. Depay doorontwikkelen, werd fysiek veel sterker terwijl JPB bleef hangen (ook qua voetbal natuurlijk). Dat vond ik al opvallend. Evenals De Vrij die privé trainde om fysiek sterker te worden en dat niet mocht van Feyenoord. Vervolgens heeft hij daar in Italië ook flinke stappen in gemaakt. Ik heb het idee dat het fysieke aspect bij Feyenoord niet hoog op de agenda staat, hopelijk wijzigt Gio daarin wat.

Geplaatst

Vind die witte vlakken aan de onderkant en dat donkerblauw en wit bij de oksels niet doorlopen bij het HSV-shirt wel zonde, verder wel een tof shirtje.