Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Net 1-4 gewonnen bij Mallorca, Canales gaf drie assists op Soldado :D Soldado ook nog een assist op Alba, prima pot.

Geplaatst

Ik maak nu al 4 seizoenen winst op m'n transfers en nog heb ik veel te veel goede spelers. :p

En dan beginnen jeugdtalenten nu op de leeftijd (en kwaliteit) te komen dat ze ook een plekje in de wedstrijdselectie verdienen.

Maar ja, verkopen is ook lastig, want spelers die je succes hebben opgeleverd doe je niet zomaar voor een habbekrats weg.

Geplaatst

288qrv7.png

Niks speciaals. Maar deze wel:

[spoiler=Everton]1i0rk6.png

Hebbenhebben :< maar ze vragen 40M. Digne is ook goed dus laten we dan maar niet bieden.

Geplaatst

Nou jippie, eerste jaar in de Ijslandse Eredivisie ongeslagen kampioen geworden:S

Triest niveau, maar wel CL voorrondes (die ik nooit door kom)

Geplaatst

Sinds vandaag een nieuwe laptop. Heb alleen FM nog niet. Zijn er mensen die dit spel via de download spelen (niet via Steam)

Geplaatst
Nou jippie, eerste jaar in de Ijslandse Eredivisie ongeslagen kampioen geworden:S

Triest niveau, maar wel CL voorrondes (die ik nooit door kom)

Dat is juist het leuke aan zulke landen. Europees ligt de uitdaging, want in de nationale competitie hoef je die na één (of enkele) jaar niet meer te zoeken. ;)

Geplaatst

Weet ik, maar de gedachte dat het nog zo'n 5 seizoenen gaat lukken om überhaupt die groepsfase te halen, zie ik nogal tegenop:P

Geplaatst

Normaal heb je spelers die zeiken om een basisplaats maar bij mij zit Arnautovic te roepen dat ik hem moet kopen want hij wil zo graag bij mijn Metz spelen. Al 4 of 5 keer bericht gekregen :-D

Geplaatst
Weet ik, maar de gedachte dat het nog zo'n 5 seizoenen gaat lukken om überhaupt die groepsfase te halen, zie ik nogal tegenop:P

Tsjah, dat had ik in het begin ook. Na vier seizoenen oid speelde ik pas EL geloof ik. En dan in het begin verlies je al je zes groepswedstrijden ook nog ;c Nu in 2019 raakte ik tot de k.o. fase van de CL, daarvoor met geluk al een of twee keer k.o. fase EL gehaald door derde te eindigen. Geduld, geduld. Al irriteert het mij ook wel dat ik nog steeds geen potten breek in Europa hehe. Nog maar even volhouden dan maar. Aanbod van Blackburn Rovers afgeslagen zojuist, nog minimaal vier jaar in Noord-Ierland.

Geplaatst

@ Fantasy

Klopt, maar ik probeer ook nog met vooral mijn eigen jeugd te spelen, wat helemaal moeilijk is. In IJsland heb je met een beetje goede tactiek alles, in Europa 10-0, etc

Ik moet nu dus hopen op een goede jeugdlichting, want ik heb al 3 Afrikaantjes en geen TB meer:P

Geplaatst
jhbgbs.png

Laatste vier kansen allemaal raak :cab:, maar wel fijn, maakt return overbodig.

Ohja: Splawski _O_

Screen Splawski plz :D bazen naam btw. ;c
Geplaatst

Samen met een andere pool: Ceglinski (ML) al een seizoen of 4/5 mijn helden voorin.

vipqgw.png

en sorry voor die kutkwaliteit maar weenie waar dat aan ligt.

Geplaatst

Liverpool biedt 30 miljoen op mn inmiddels 25-jarige verdediger. Maar ik wil 'm eigenlijk alleen doorverkopen met 50% van de volgende transfer. Moet ik m'n principes aan de kant zetten of 'm toch behouden? Tot nu toe houd ik hem nog en is hij bovendien nog geen moment ongelukkig geweest daardoor.

Geplaatst

Mijn rechtsback zit dus al een half seizoen te zagen voor een basisplek, komt er dus een enquête van de supporters. 86% zegt nee, 12% ja en 2% geen mening :-D

Word verhuizen van club denk ik :r