Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Speel altijd in een 4-3-3'tje dwars door het midden en nu lijken alle ploegen 3-5-2 tegen mij te gaan spelen :cab: bijzonder irritant en effectief tegen mij..

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

[spoiler=spoiler]4fa704f6e9319-nuno_reis.png

4fa706013b344-flavio_parra.png

4fa705bfaa100-bozo_balic.png

4fa705e07204e-vladimir_vrgoc.png

Aankopen winter 2017. Versterking om kampioenschap te behalen. Bij elkaar 20M. Sanogo ook nog gehaald voor 625k, maar heeft zich niet goed ontwikkeld bij Inter. Doorverkoop dus. En #%@#%@^@$@$!! Aurier is Ivoriaan geworden ;e teringlijer

Wie is beter trouwens? Balic of Parra? Balic was 9,5M, maar volgens mij word het wel een grote.

bewerkt door Sanel

Geplaatst

@ Flanel, ik zou kiezen voor Parra, die man is maar liefst 2.06meter:cab::cab:, zelfs groter dan fenomeen Jan Koller:P.

Net mijn tweede kampioenschap op rij geboekt met Sportfreunde Siegen:D. Volgend jaar instromen in de 3. Bundesliga:banana:

Geplaatst

Nee, heb je gelijk in. Ik zou met je aankoopje Balic beginnen en af en toe wat rouleren en dan op basis van wedstrijdprestaties verder bekijken:thumb: Succes met je race naar de titel(y)

Geplaatst

Is eigenlijk altijd al geweest bij Fortuna Sittard. Nog nooit mee gespeeld.;)

In seizoen 1 was Getafe hier gedegradeerd. Probeerde toen Sarabia weg te halen, maar die lieten ze (als een van de weinige spelers daar) niet gaan. Nu eindigen ze in seizoen 2 ergens in de middenmoot van de Liga Adelante, dus probeerde ik het nog maar een keer. Wilden ze hem voor 1,3 miljoen verkopen.:< Had maar 900K, dus dat geboden + 500K na 30 wedstrijden. Gingen ze mee akkoord. Dikke prima.:<

Geplaatst

Dat is mooie transfer ... Ik heb net Vladimir Weiss verkocht aan PSG voor 10 M ... Zij kopen al mijn overbodige spelers ... Weiss - Dzeko en Barry :) Heb ik al goed aan verdiend !

Geplaatst

Noooo Canales 2-3 maanden geblesseerd, einde seizoen :@

Instroom jeugd: 2x 2*, 1x 1*, rest 0,5* ;e

bewerkt door Mvdv

Geplaatst
Noooo Canales 2-3 maanden geblesseerd, einde seizoen :@

Instroom jeugd: 2x 2*, 1x 1*, rest 0,5* ;e

Join the club ... Ik pomp er genoeg geld in en dan krijg je 2 spelers met 3.5 * en de rest minder dan 2 * ... Shit gewoon. Gisteren wel eerste keer bericht gekregen dat een club haar jeugdinfrastructuur verkocht heeft om besparingen door te voeren ...

Geplaatst

Wat zeggen jullie als een club interesse toont in een speler die je eigenlijk wel kwijt wil?

Geplaatst
  • Auteur
Wat zeggen jullie als een club interesse toont in een speler die je eigenlijk wel kwijt wil?

Dat je bereidt bent naar alle aanbiedingen te luisteren.

Geplaatst

Doe ook mijn uiterste best om een volledig NL team te krijgen, gaat Vejinovic voor Servie voetballen;e Hopelijk voor een leuke prijs verkopen.

Geplaatst

Pff speel bij een amateurclub, staan 2e in de competitie (boven verwachting) en nu zijn al 4 topspelers hogerop gegaan.. en de transfer periode is pas op de helft..:cab:

Geplaatst

Manchester City verveelde snel. Nu een nieuwe game gestart met Ipswich Town. Kijken of we naar de Premier League kunnen komen.

Geplaatst

fml momentje. Sta de hele wedstrijd 1-0 voor, maak ik in de laatste 10 minuten 2 eigen goals...