Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jezus, ben met Ajax bezig, slaat FM vast, start FM opnieuw op; crashdump (laatste backup is van 3 dagen terug).. Dan maar in de editor een teampje maken..

Geplaatst

Net een aanbieding gekregen om bondscoach te worden van België, dat zojuist het WK 2018 heeft gewonnen :huhu:. Toch maar niet gedaan, eerst maar even mijn klus bij Leverkusen afmaken :love:.

Geplaatst

Ik kan heel goed merken dat Clasie 3 duels geschorst is en Vlaar 4 weken geblesseerd is en dat el Ahmadi op de Afrika cup is. Van plaats 2 naar plaats 5 gezakt een hele hoop punten verloren in de laatste paar wedstrijden.

Geplaatst
Net een aanbieding gekregen om bondscoach te worden van België, dat zojuist het WK 2018 heeft gewonnen :huhu:. Toch maar niet gedaan, eerst maar even mijn klus bij Leverkusen afmaken :love:.

kan toch allebei?

Geplaatst

Jemig, meerdere keren per seizoen dat 3/4de van me selectie niet beschikbaar is. Zo verneuken ze dus mooi mijn stand op de ranglijst.

Geplaatst

Door het oog van de naald gekropen bij het avondje Nac. Laatste 3 minuten van 1-0 naar 1-2 omgebogen. Laatste goal was afstandsschot die via Ten Rouwelaars rug er in ging. Mazzel...

Geplaatst

een speler die ik heb gehaald kreeg daarvoor een VOORLOPIGE werkvergunning, wat wil dat zeggen?

Geplaatst

Echt de faal van 't jaar. Schrijf ik een stom side-gamepje over op m'n bazengame bij Leverkusen :-D. Nu maar eens op zoek naar 'n andere uitdaging..

Geplaatst

Pff ik krijg de laatste tijd dik veel crashdumps.. Iemand enig idee hoe dit komt? Gebruik geen programmas als FMRTE etc...

Geplaatst

Bij mij valt FM de hele tijd uit als ik op de knop 'zoeken' druk in het overzicht. Iemand hier ook last van gehad?

Geplaatst
Daniel Sturridge 14 doelpunten na 5 competitieduels! Baas _O_

hij doet het goed. welk seizoen zit je nu?

Geplaatst
Bij mij valt FM de hele tijd uit als ik op de knop 'zoeken' druk in het overzicht. Iemand hier ook last van gehad?

Ik had die crashdump ook sindsdat ik 'jouw' skin gebruik, nu met std skin geen last meer van!

Geplaatst

Vanmiddag of uiterlijk morgen me pc terug eindelijk weer fmen maar we al me bestanden kwijt dus maar is een leuke uitdaging zoeken

Geplaatst

Ik wil weer eens in Nederland beginnen, weet alleen niet wat voor club. Zat zelf te twijfelen tussen de vele volgende:

Heerenveen, AZ, Twente, Utrecht, Willem 2, Sparta, Excelsior, FC Den Bosch, Zwolle of weer opnieuw met Feyenoord.

Geplaatst

Excelsior, aardige uitdaging voor lijfsbehoud en je hebt met Feyenoord een mooie moederclub.

Geplaatst
Ik wil weer eens in Nederland beginnen, weet alleen niet wat voor club. Zat zelf te twijfelen tussen de vele volgende:

Heerenveen, AZ, Twente, Utrecht, Willem 2, Sparta, Excelsior, FC Den Bosch, Zwolle of weer opnieuw met Feyenoord.

Eagles.

Ik ben zelf ook op zoek naar nieuwe club, financieel wat mogelijkheden, Europees voetbal en in een groot land. Roept u maar.