Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hmm ik haal juist wat van dat soort spelers terug, Yeste heb ik transfervrij gehaald. Ik hoop overigens ook dat ik Inigo Martinez en/of Asier Illarramendi Ruben Pardo kan halen, en misschien als Muniain verkocht wordt Antoine Griezman kan halen.

Ja begrijp ik wel maar na een half seizoen hadden ze mss twee keer gespeeld in de beker en met monreal en azpilicueta waren koikili en zubiaure na nieuwjaar echt overbodig en centraal heb je al san jose, ekiza, amorebieta en aurtenetxe dus ocio van 35 jaar mocht ook weg. Bij mij willen die van real sociedad nog niet echt komen momenteel, mss als ik kampioen ben...

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn satellietclub Willem II staat 2e na 30 wedstrijden, speelt wekelijks met 10 spelers van mij op het wedstrijdformulier _O_

Geplaatst
Ja begrijp ik wel maar na een half seizoen hadden ze mss twee keer gespeeld in de beker en met monreal en azpilicueta waren koikili en zubiaure na nieuwjaar echt overbodig en centraal heb je al san jose, ekiza, amorebieta en aurtenetxe dus ocio van 35 jaar mocht ook weg. Bij mij willen die van real sociedad nog niet echt komen momenteel, mss als ik kampioen ben...

Real Sociedad is 1 van de 2 (ook Osasuna) aartsrivalen van Bilbao. In het begin komen ze echt niet, maar na een aantal kampioenschappen en bekers, willen ze misschien wel komen, als je reputatie echt verbeterd is.

Geplaatst

Wat een drama als een speler zon minimale ontsnappingsclausule wil....Zon speler wil voor 7.5 weg kunnen. Die man is 10waard:cab;

Geplaatst
Real Sociedad is 1 van de 2 (ook Osasuna) aartsrivalen van Bilbao. In het begin komen ze echt niet, maar na een aantal kampioenschappen en bekers, willen ze misschien wel komen, als je reputatie echt verbeterd is.

Ja klopt idd wel hoor, maar vind het wel irritant ;c Overigens welke Franse club komt het dichtste in de buurt van (Frans) Baskenland?

Nog een talent in de verdediging is Aymeric Laporte :)

bewerkt door Sanders

Geplaatst
Ja klopt idd wel hoor, maar vind het wel irritant ;c Overigens welke Franse club komt het dichtste in de buurt van (Frans) Baskenland?

Bordeaux en Toulouse liggen het dichtst van de ligue 1 maar betwijfel of die veel basken binnen krijgen. Bij mij is ramalho niet echt basismateriaal voor het moment btw

Geplaatst

Je moet dan even kijken bij je sattalietclubs, maar die hebben niet echt veel soeps. of je moet als je scout de nationaliteit Baskisch doen.

Geplaatst

In feite is het eigenlijk dat je op je jeugd terugvalt en wat spelers die half baskisch zijn ;c

Geplaatst

Zo, met Heerenveen even Kruiswijk en Kopic verkopen, alvast Poepon en El Hassnaoui gehaald. Ook Emre Can als talent. Verder zit Lucas Andersen opeens niet in mijn game. :cab:

Geplaatst
Wat een drama als een speler zon minimale ontsnappingsclausule wil....Zon speler wil voor 7.5 weg kunnen. Die man is 10waard:cab;

Speler voor 22.5 plus 50procent doorverkoop verkocht aan City....Niet lekker maar beter dan dat hij over jaar voor 7.5 vertrekt:

Geplaatst
Ha, dat is wel een leuke deal, 30 miljoen voor Azpilicueta na 50 wedstrijden, prima :D

haha echt een heel realistische deal. welk seizoen zit je eigenlijk met athletic?

Geplaatst

Vandebussche ook verkopen voor 2,2 en Sven D'Hoest gehaald voor 1,3. Ook Verratti komt voor 3,7. Nu probeer ik nog Benito Raman te halen en Agboussemonde komt. Dan is de selectie wel rond.

Geplaatst
  • Auteur

Game gestart met Havre (Ligue 2 in Frankrijk). Aardig sterk begin. Vooral die laatste overwinning op Lille in de beker doet mij goed. Dacht dat we de pijnbank opgingen. :cab:

4fa97813f0a0b-Havre.png

Geplaatst

9-1 winst tegen Sevilla :-D

Wat doen na dit seizoen? Opstappen of de selectie omgooien? ;c

Geplaatst
9-1 winst tegen Sevilla :-D

Wat doen na dit seizoen? Opstappen of de selectie omgooien? ;c

je -19 jarige selectie laten spelen :D

Geplaatst

Sjongejongejonge, kom je thuis 2-0 voor tegen Dinamo Kiev, domineer de hele wedstrijd, krijgen hun in de 2e helft 3 kansen, 3 goals. ;e Gelukkig bestaat er dan nog een Fernandinho die de 3-3 in de blessuretijd er in schiet en trouwens ook de andere 2 goals..

Edit: Rol je even later in de CL even FC Porto met 3-0 op.. wel Fernandinho geblesseerd, gelukkig maar 6 dagen.

bewerkt door TheRealOne