Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Toch wel apart. Ik heb 8 schoten op doel, de tegenstander 2 waarvan één penalty. De wedstrijd eindigde in 1-1 en mijn keeper is de man van de wedstrijd...

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Misschien is dit hier al eens eerder gepost ergens maar ik zag in het Fifa-topic dat er een beetje nieuws was over Fifa 13. Is er eigenlijk al iets nieuws over FM 13?

Geplaatst
Ok.. Shakhtar ook uitgelopen op een fiasco, nu Bayern maar eens proberen.

Leuke ploeg dat Bayern hoor! Veel mogelijkheden, veel talent!

Als die ploeg niet werkt kan ik je altijd Liverpool aanbevelen, prachtclub met veel mogelijkheden!

Geplaatst
Leuke ploeg dat Bayern hoor! Veel mogelijkheden, veel talent!

Als die ploeg niet werkt kan ik je altijd Liverpool aanbevelen, prachtclub met veel mogelijkheden!

Inderdaad! Zal eens beginnen met kijken wie er gaat vertrekken. Sowieso Dante en Shaqiri die al komen (MU data update) en Olic die vertrekt.

Geplaatst
Ben nu de staf aan het herinrichten, wat een kutwerk is dat zeg, vooral met die trainingen :cab:

Dat is altijd het eerste dat ik doe ... Staff volledig ontslaan en nieuwe aannemen, maar ondertussen zet je wel trainingsschema aan het werken :D

Geplaatst

Ribery wil vertrekken, hij zeurt over speeltijd, Robben krijgt de voorkeur en er is maar plaats voor een vleugelspeler. :) Krijg nu een bod van 30 miljoen van Arsenal, dan neem hem maar mee hoor. Heb geen zin in zeikende spelers. :p

Geplaatst
20240610davi.png

Zojuist deze man binnen gehengeld voor 10M _O_

Lekkere speler man! Welke skin is dat? En vind je die statskleuren niet irritant? ;c Amper verschil tussen de kleuren.

Geplaatst
Ribery wil vertrekken, hij zeurt over speeltijd, Robben krijgt de voorkeur en er is maar plaats voor een vleugelspeler. :) Krijg nu een bod van 30 miljoen van Arsenal, dan neem hem maar mee hoor. Heb geen zin in zeikende spelers. :p

Pas maar op dat hij geen geld wilt om te vertrekken ...

Geplaatst
Lekkere speler man! Welke skin is dat? En vind je die statskleuren niet irritant? ;c Amper verschil tussen de kleuren.

Dit is de Infusse Dark skin, speelt echt heerlijk. Alleen de statskleuren zijn inderdaad irritant, alleen zou niet weten hoe en waarin te veranderen

Geplaatst

Kan je in FMRTE ook regels van een competitie aanpassen? In de database waarmee ik speel zijn regels van Eredivisie aangepast, en ik wou ze graag weer 'normaal' zetten maar wil niet de game overnieuw beginnen...

@Dzsudzsak: Instellingen > Kleuren skin > daar staat 'slecht eigenschap', 'redelijke eigenschap' enzo en daar kan je de kleuren aanpassen.

bewerkt door Maxxert

Geplaatst
@Dzsudzsak: Instellingen > Kleuren skin > daar staat 'slecht eigenschap', 'redelijke eigenschap' enzo en daar kan je de kleuren aanpassen.

Dit heb ik al eens eerder geprobeerd maar het werkte niet bij me.

Geplaatst

Haal je even een 4/6 in je Champions League poule _O_ 3-3 tegen PSV en 1-0 winst tegen Bayern :< Over 3 wedstrijden even naar Marseille, proberen een punt te counteren daar.

Ben AA Gent overigen. Arzo, dé baas in de verdediging _O_