Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

CL-finale wederom winnend afgesloten. Bayer Leverkusen met 2-0 naar huis gestuurd. Ze hebben eenmaal op doel geschoten. Een afstandsschot in de 91ste minuut. Derde CL zege op rij! hoezee.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je heerst dus ook zoals ik dat doe met Heracles. (d)

Inmiddels 3 CL's, 1 EL, 3 Wereldkamp. clubs, 2x Europese Supercup, 7x Eredivisie, 5x beker & 7x JCS. ;c

Geplaatst

Screentjes willen we Thierry ;c

Je heerst dus ook zoals ik dat doe met Heracles. (d)

Inmiddels 3 CL's, 1 EL, 3 Wereldkamp. clubs, 2x Europese Supercup, 7x Eredivisie, 5x beker & 7x JCS. ;c

hehe stimmt. Hier ook 3 CL's, 1 EL, hopelijk over een half jaar ook 3 wereldkamp. clubs, hier ook 2 europese super cup, 8 competitietitels, 8 bekertitels en ook 7 JC. Lijkt aardig, ja ;c

Geplaatst

En dan te bedenken dat wij niet voorkwamen bij het lijstje genomineerden voor FM'er van het kwartaal, schande gewoon.

Geplaatst

Ik had dan maar eens die updates van SI laten downloaden om een probleem in mijn game op te lossen. Natuurlijk werken mijn tactieken niet meer. Lompe nest dat spel. Kotsmoe aan het worden ;e

Geplaatst
  • Auteur

Omdat het kan. Paloschi, Yaya Sanogo en Fierro transfervrij binnen. Mijn voorhoede voor seizoen twee is meer dan compleet. _O_

Geplaatst

Ik verander nooit wat aan mijn cornertactiek, omdat je anders je echte tactiek niet goed kan beoordelen en Ashley Williams scoort gewoon een hattrick met een volley/kopbal/omhaal vanuit een corner. :-D

Geplaatst

Hehe lekker, mijn tactiek loopt hier totaal niet meer. Verloor net met 2-0 van Bristol fucking City. Hoe erg is dat ?!

Geplaatst

Ja hoor, loot ik in de beker Dnipro, de #1, verder had ik Dinamo Kiev (#3) en allemaal flut teams kunnen loten, en dan komt dit er uit.. ;e Ik ben trouwens Shakhtar dus zo'n ramp zou het nou ook niet weer hoeven zijn.

Geplaatst

Ik ben nu bezig met Lepea in Samoa. Eerste seizoen, En de eerste wedstrijd al overtuigend gewonnen.

Geplaatst

En 10 wedstrijden voor het einde van de competitie spelen al mijn spelers in eens als zoutzakken. De vier punten voorsprongen verdwijnen als sneeuw voor de zon en het kampioenschap is ver weg. Nog 1 wedstrijd, die moet ik winnen, anders hebben we uiteindelijk geen play-offs.

Geplaatst

Ik had ontslag genomen en ben nu in seizoen 2 aan de slag bij Feyenoord dat nog maar net boven de degradatie stond en win eventjes meteen in De Kuip met 3-0 en 4-1 van Heerenveen en PSV :D

Geplaatst

Ik zit nu voor aanvang van het seizoen in 2de bundesliga wat versterkingen te zoeken, kom ik deze man ineens tegen:*):

ykseltaskinoverzichteig.png

Uploaded with ImageShack.us

Hij wil nog komen ook, tegen een salaris van 5k per week:banana: Gelukkig nog geen interesse van andere clubs