Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Linfield ging vervelen. Europees kwam ik nooit ver. Poulefase CL; 3e plek, dus EL, of 4e. En dan na één of twee ronden in EL een te grote club tegen komen en er uit vliegen. In Noord Ierland zelf altijd 36+ van de 38 wedstrijden winnen en alle bekers ook. Nu een nieuwe uitdaging: Man City kampioen maken. Die eindigen de laatste tien jaar steevast rond de 4e/5e plek namelijk. Geld zat, maar prestaties ho maar. 2013 CL gewonnen (jaar daarvoor werden ze 2e in de PL) en verder WK Clubteams (1x), FA Cup (1x), League Cup (1x) en Community Shield (1x).. Wel backup gemaakt van Linfield, dus daar kan ik altijd nog verder mee (y)

bewerkt door Fantasy

Geplaatst

Haha, EK finale 2012; Spanje - Nederland. Spanje begint zonder Xavi en Iniesta. Nederland zonder van Persie, Sneijder, van de Vaart..

Na 22 minuten krijgt Nigel de Jong een directe rode kaart haha.

Maar uiteindelijk heeft Nederland wel met 2-1 gewonnen.

[spoiler=finale]spaned.jpg

Geplaatst
Probeer eens de keeper de bal bij te laten houden, laten passen naar verdedigers en met bal lopen op sometimes, heeft hier erg geholpen met de pass rating van heel de defensie.

Thx, werkt vooralsnog prima. M'n keeper had net 100% passing :)

Geplaatst
Linfield ging vervelen. Europees kwam ik nooit ver. Poulefase CL; 3e plek, dus EL, of 4e. En dan na één of twee ronden in EL een te grote club tegen komen en er uit vliegen. In Noord Ierland zelf altijd 36+ van de 38 wedstrijden winnen en alle bekers ook. Nu een nieuwe uitdaging: Man City kampioen maken. Die eindigen de laatste tien jaar steevast rond de 4e/5e plek namelijk. Geld zat, maar prestaties ho maar. 2013 CL gewonnen (jaar daarvoor werden ze 2e in de PL) en verder WK Clubteams (1x), FA Cup (1x), League Cup (1x) en Community Shield (1x).. Wel backup gemaakt van Linfield, dus daar kan ik altijd nog verder mee (y)

Je counterde wel toch? Ik moet wel zeggen dat je het wel zoekt hoor, ik bedoel van Noord-Ierland.. damn. Maar ik weet nog dat je een game in IJsland had, hoe heb je dat toen gedaan dan? Wat je zegt klopt ook wel, dat het echt demotiverend werkt als je per jaar geen (lichte) stappen maakt in Europa en dus ook qua reputatie. Je hebt ook niks aan het geld aangezien je geen spelers kan halen, en de reputatie van de competitie gaat ook niet omhoog omdat die andere ploegen in je competitie ook geen stappen maken in Europa.

Dat is gewoon niet echt te doen als je in zo'n klein land begint. Het verschil is gigantisch.

Geplaatst

als ik win van Wolves en Liverpool en Arsenal spelen gelijk of verliezen. sta ik alweer 3 en is het zoiezo mijn 4e overwinning op rij.

Geplaatst
Je counterde wel toch? Ik moet wel zeggen dat je het wel zoekt hoor, ik bedoel van Noord-Ierland.. damn. Maar ik weet nog dat je een game in IJsland had, hoe heb je dat toen gedaan dan? Wat je zegt klopt ook wel, dat het echt demotiverend werkt als je per jaar geen (lichte) stappen maakt in Europa en dus ook qua reputatie. Je hebt ook niks aan het geld aangezien je geen spelers kan halen, en de reputatie van de competitie gaat ook niet omhoog omdat die andere ploegen in je competitie ook geen stappen maken in Europa.

Dat is gewoon niet echt te doen als je in zo'n klein land begint. Het verschil is gigantisch.

Ik counterde wel lichtelijk, maar zo'n tactieken wonder ben ik nou ook weer niet dat ik voor elke tegenstander die beter is een countertactiek ga maken oid. Beetje verdedigender spelen deed ik wel en qua passing wat aanpassen, maar dan hield 't ook wel op. Wel jammer dat ik inderdaad weinig met het geld kon, want de laatste jaren kreeg ik 50M tb (:cab:) waar ik dus vrijwel niets mee kon hehe. Met Reynir (IJsland) in FM2008 ging het Europees ook nooit zo denderend. In 2020 volgens mij pas voor het eerst Europees oid, maar dat was dan ook knijterharde LLM. Linfield is gewoon al topclub vanaf het begin, dus speelde ik vanaf het begin al wel Europees. Maar in tien jaar tijd gewoon niets qua vooruitgang, of nouja; nauwelijks. In het begin waren het 0 punten, 3 doelpunten voor en 25+ tegen, de laatste jaren begon ik wel wat punten te pakken. Nu met Man City gewoon maar even Europa pwnen dan maar.

Geplaatst

hoe makkelijk kun je het hebben in de FA cup. nadat ik met 3-0 gewonnen heb van Charlton moet ik nu tegen Bristol City. ||| in de PL sta ik 3e. 1 pt meer dan de nr 4 en moet ik tegen Bolton.

Geplaatst

voor de olympische spelen kan ik manager worden van Brazilië, Uruguay, Ivoorkust, Groot-Britannië, Spanje of Zwitserland (allemaal onder 23 natuurlijk)

Iemand advies?

Geplaatst

jep, twijfel nog omdat brazilie (neymar, ganso, lucas moura... )en gb (phil jones, wilshere, bale, ramsey ...) mij ook leuk lijken

Geplaatst
Mooie overstap Björn, goed elftal? Afgelopen jaren gepresteerd of niet? :)

Dat zeg ik in m'n tweede post over Man City ofzo. Nog nooit kampioen, alleen een keer 2e en in 2013 CL gewonnen (jaar daarvoor werden ze 2e in de PL) en verder WK Clubteams (1x), FA Cup (1x), League Cup (1x) en Community Shield (1x) ;c

Maar een elftal waar je u tegen zegt. Nu een beetje verengelsen.

Geplaatst
  • Auteur

Lekker dan! Twijfel hier. Wil Tafer best kopen, Lyon vraagt ook totaal niet veel voor zo'n speler. Echter heb ik al Fierro, Sanogo, Paloschi en Eze (Nigeriaanse regen) in de spits. Wat te doen?

4fad5c517d414-Tafer.png

Geplaatst

Dan aanvaardt het bestuur ff een bod van 14,5 mil. (7 mil. in 1x en 7,5 in 24 maanden) op Douglas Costa van OM ;e Zijn waarde is 5,75 miljoen, maar hopen dat hij zelf niet wil tekenen bij OM..

Geplaatst

Je moet van de spelers die je echt niet kwijt wil gewoon de vraagprijs op 115 miljoen zetten, dan doen andere clubs er nooit een bod op.

Geplaatst

15qd842.png

De vraag luid, wat is het resultaat van deze aanval?

(trouwens voor het doel staan Aboubakar en Narsingh, wedstrijd is Groningen-Graafschap)