Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hoppa Liverpool laat heel belangrijke punten liggen _O_ 3 punten achter met nog 2 wedstrijden te gaan en 1 minder gespeeld (ik nog 3 dus) Liverpool moet nog naar Tottenham Hotspur die heel stug speelt en veel scoort dit seizoen, hoop blijft in leven _O_

Geplaatst

Haha

Keeper van Almeria raakt geblesseerd, maar kan wel doorspelen. Veldspeler neemt dan dus de doeltrap. Die kwam maar bij Llorente (ik ben Bilbao ja) en die kopte hem meteen naar Munian, die op lege goal kon binnenschieten:P

Geplaatst

4e geworden met Feyenoord in seizoen 1 helaas net geen 2e op 2 punten na.

Geplaatst

Haha, NEC degradeert in mijn game. Omdat het 2 keer in de nacompetitie verliest van AGOVV.

Geplaatst

Deze jongen was einde contract en komt van Madrid, speelde daar zelf bij Castilla en niet dus bij het eerste :S vraag me nog steeds af waarom... is gewoon een topper imo en kon hem daarom niet laten gaan :D

BorjaOverzicht_Eigenschappen.png

Geplaatst

Verlies ik met Bilbao van Sociedad krijg ik de volgende vraag van de pers:

Niemand begrijpt dit soort rivaliteiten beter dan spelers uit de regio. Toch is geen van de elf spelers die jij het veld op stuurde in deze contreien opgegroeid. Denk je dat dat heeft bijgedragen aan deze uitslag?

Ik mag alleen maar Basken hebben, waar slaat deze vraag dan op?

Geplaatst

Op het EK 2012 raken RVP, Maduro, Robben en Sneijder na 1 wedstrijd langdurige geblesseerd.

Geplaatst

Hahaha Mathi, goeie :mrgy:

@ Thierry: Ja is echt heerlijke game, ga nu het seizoen 2025/2026 in en heb nog genoeg doelstellingen over, op korte en op lange termijn :)

Geplaatst
Hahaha Mathi, goeie :mrgy:

@ Thierry: Ja is echt heerlijke game, ga nu het seizoen 2025/2026 in en heb nog genoeg doelstellingen over, op korte en op lange termijn :)

Zoals?? want ik moet weer paar nieuwe hebben in 2021/2022 wat zo van start gaat... Wil nog een stadion met mijn naam maar dat gaat nog minimaal 10seizoenen duren....

Moet alleen nog WK voor clubs winnen en Europese supercup (waar ik allebei kans op heb dit jaar en eigenlijk wel beetje van uitga dat ik die gewoon pak :D)

Geplaatst

6 van de 7 wedstrijden gewonnen met Excelsior. Er werd alleen KANSLOOS verloren van Ajax. Broerse is met zijn 32 nog steeds een heerlijke voetballer. _O_

Geplaatst

Door het net zien van de geweldige film 'The Damned United' over manager Brian Clough en zijn assistent Peter Taylor heeft me genoeg geïnspireerd om aan de slag te gaan met een kleine club uit de vierde divisie van Engeland en zodoende proberen om Europees succes te leveren.

Geplaatst
Zoals?? want ik moet weer paar nieuwe hebben in 2021/2022 wat zo van start gaat... Wil nog een stadion met mijn naam maar dat gaat nog minimaal 10seizoenen duren....

Moet alleen nog WK voor clubs winnen en Europese supercup (waar ik allebei kans op heb dit jaar en eigenlijk wel beetje van uitga dat ik die gewoon pak :D)

- Flink wat nationaliseren van mijn elftal, al gaat dat met deze generatie niet lukken (te weinig goede Engelsen),

- het weer 'back on track' brengen van Millwall, dat afgelopen seizoenen niet naar zijn kunnen heeft gepresteerd.

- 1e worden bij de rankingslist van managers globaal

- ongeslagen kampioen worden

- Een zelf opgeleide jeugdspeler tot vaste basisklant opleiden

genoeg te doen dus :p

Geplaatst
- Flink wat nationaliseren van mijn elftal, al gaat dat met deze generatie niet lukken (te weinig goede Engelsen),

- het weer 'back on track' brengen van Millwall, dat afgelopen seizoenen niet naar zijn kunnen heeft gepresteerd.

- 1e worden bij de rankingslist van managers globaal

- ongeslagen kampioen worden

- Een zelf opgeleide jeugdspeler tot vaste basisklant opleiden

genoeg te doen dus :p

Moet alleen die nog van dit lijstje :P sta nu 3e :D (met het mooie getal van 666 punten :P)

Hier ff overzichtje van mijn profiel :)

SebastiaanNeefjesOverzicht_Profiel.png

bewerkt door TheBazzterd

Geplaatst

Netjes ;) Oh ja ik wil ook nog het EK en WK winnen, is me ook nog niet gelukt (ook de moeite nog niet voor gedaan :p)

Bij mij stromen de toptalenten uit Frankrijk, Duitsland, Nederland en alle andere toplanden binnen, BEHALVE uit Engeland, fijn is dat..