Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Klaassen 4 maanden out :( Was juist bezig met hem basisplaatsen geven tegen clubs als De Graafschap.

Geplaatst
  • Auteur

Darío Conca, wat een speler in FM. Spelend bij Guangzhou maar kan bij elke topploeg aan de bak. Vraagt alleen heel veel salaris.

Geplaatst

Is Feyenoord mijn moederclub en word mijn beste speler Kalisse verhuurd terwijl ik dit helemaal niet wil, maar kan er niks aan doen. Dus nu maar met Oost en proberen Ronaldo (Grosseto) halen. (d)

Geplaatst

Wat 'n schooiers zijn die mensen daar bij Heerenveen, doe 'n bod van 9 miljoen, op Narsingh :cab: Doen ze een tegenbod van 22 miljoen, mafkazen.

Geplaatst

Gaat lekker met Montpellier zonder aankomen nog steeds op koers voor de CL iemand trouwens die weet hou je back up kan maken van je game ;e

Geplaatst

Ga naar C:\Users\Martijn\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\games en druk kopieer daar je game en plak het in een andere map. :)

Geplaatst
Ga naar C:\Users\Martijn\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\games en druk kopieer daar je game en plak het in een andere map. :)

Bedankt :)

Geplaatst

Halverwege het 2e seizoen van Villarreal overgestapt naar Real Madrid, gelijk grof geinvesteerd, kijken of ik de achterstand nog kan goedmaken.

Geplaatst

Vorig seizoen accpeteerde het bestuur al een bod op mijn beste speler, nu doen ze hetzelfde een seizoen later in de winterstop. Sta ik op een mooie 2de plek is mijn beste speler er weer vandoor:wall:. Half seizoen geleden gratis gehaald en ik beur er nu 2.9 mil voor, dat is dan de enige schrale troost;e, Basel bied nu overigens 3.5 mil;p

Geplaatst

Pfff, vorig jaar kampioen geworden in de 2e klasse. Nu dus in 1e klasse, maar het loopt totaal niet. sta op 1 gelijkspel in 6 wedstrijden, en heb zeker niet de moeilijkste tegenstanders gehad..

Geplaatst
Darío Conca, wat een speler in FM. Spelend bij Guangzhou maar kan bij elke topploeg aan de bak. Vraagt alleen heel veel salaris.

Die kerel is 2 maanden lang ook de best betaalde speler geweest op aarde ofzoiets. Zat eerst bij Fluminense. Correct me if i'm wrong

Bij Athletic Bilbao Monreal binnengehaald, nogal standaard linksback, maar wel een heldje:P

Geplaatst

Pfff. haat hier in China echt op die tegenstander met die Ivorianen die overrated zijn.. Kan ik echt niet leiden omdat ze die oppikken voor een appel en een ei en ik niet eens hun kan betalen..

Geplaatst
  • Auteur
Die kerel is 2 maanden lang ook de best betaalde speler geweest op aarde ofzoiets. Zat eerst bij Fluminense. Correct me if i'm wrong

Bij Athletic Bilbao Monreal binnengehaald, nogal standaard linksback, maar wel een heldje:P

Klopt helemaal. Verdiend op dit moment 96.000 per week.

Geplaatst
Pfff. haat hier in China echt op die tegenstander met die Ivorianen die overrated zijn.. Kan ik echt niet leiden omdat ze die oppikken voor een appel en een ei en ik niet eens hun kan betalen..

Dan zou ik, als ik jou was, voor de gratis Afrikaantjes gaan, want die zijn er ook genoeg. Als je ze niet kan scouten, neem ze dan gewoon allemaal op proef. De meesten zijn voor de helft van de waarde te halen en bij een groot deel loopt het contract ook nog eens af binnen een jaar.