Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je het doet moet je het wel goed doen natuurlijk:) Mooi om al die oude toppers daar te zien.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

M'n game begint nu echt leuk te worden. Begonnen bij Swansea, na 2 seizoenen richting Real Madrid verkast. Daar na 4 seizoenen richting Manchester gegaan en City kampioen gemaakt. Nu het bondscoachschap van Italië op me genomen i.c.m. trainer bij Olympique Lyonnais. In zoveel mogelijk landen kampioen worden (d)

edit: Tof die staff Handzeep!

Geplaatst
Ik wilde persé alleen maar oud-internationals (d)

Ik zou het ook zo doen. Ik vind een staf altijd leuker met ex-spelers

Geplaatst
Ik speel met versie 12.0.2, verder niks geupdate ofzo. Vind het wel prima zo met mooi prijzengeld:P
Ik speel met de laatste patch 12.2.? ofzo ? Geen updates ofzo. Vanavond ff in de editor na kijken of er prijzengeld bij staat
Geplaatst

Sprookje van Montpellier is over in de CL 3e geworden in een groep met Man City , Real Madrid en Napoli toen in de EL Valencia,Stuttgart maar in de kwartfinale strandde we tegen Celtic nu kampioenschap plus 2 bekers proberen binnen te slepen en aan een elftal gaan bouwen wat volgend jaar de kwartfinale in de CL gaat halen

Geplaatst

Mijn traject van het begeleiden van jeugdspelers begint zijn vruchten af te werpen. Vanaf het moment dat zo'n speler bij de club komt word hij meteen begeleid door een speler die zelf word ondersteund door een van de toppers. Ofwel (Eriksen>Rits>Jeugdspeler). En alle (individuele) trainingen zijn gebaseerd op voetbal technische attributen waardoor ze allemaal het Ajax spel kunnen spelen en later met de jaren komt de fysiek er dan bij. Ik gebruik dus eigenlijk de manier van Barça bij mijn geliefde Ajax. Een paar voorbeelden van mijn regens die zich fantastisch ontwikkeld hebben bij de omlijnde attributen zijn:

De veranderingen zijn gemeten vanaf verschillende datums, maar bij elke speler zijn we een jaar verder.

raymongenoverzichtprofi.png

Balaaname: 5 naar 10

Passing: 9 naar 13

Techniek: 7 naar 13

leonvisseroverzichtprof.png

Balaaname: 12 naar 16

Dribbelen: 9 naar 14

Passing: 14 naar 18

Techniek: 10 naar 13

malikmassonoverzichtpro.png

Balaaname: 5 (!) naar 12

Dribbelen: 14 naar 17