Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Einde seizoen met Havre. Kan ik Paloschi benaderen, kom echter 13.000 salaris te kort terwijl over vijf dagen allerlei overbodige spelers weggaan (contract afgelopen) en ik dus weer salaris heb. Vrees alleen dat 'ie zo gaat bijtekenen in Milan.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Na PSV met 0-1 uit het beker toernooi te hebben geknikkert moest ADO er nu ook aan geloven en werd met 2-1 verslagen!!!:banana:

EDIT: Door Harkemase Boys!

Geplaatst
Kan je in FMRTE ook regels van een competitie aanpassen? In de database waarmee ik speel zijn regels van Eredivisie aangepast, en ik wou ze graag weer 'normaal' zetten maar wil niet de game overnieuw beginnen...
Geplaatst

En dan 2 nederlagen op rij, heb nog steeds geen idee hoe ik het middenveld moet invullen. Heb Djuricic, Elm, Verratti, Kums, Roorda en Can voor 2 posities. Otigba is wel een talent volgens mij, doet het wel goed.

Geplaatst

Tijdens de voorbereiding van seizoen 2021/2022 een aanbod van Sevilla afgeslagen. Geen leuke selectie en ik heb niet zo veel met de club. Wacht toch liever nog even op een club waar ik wel een goed gevoel bij heb en vooral; waar geld is :< Bij Linfield overigens niets te klagen. Gebruik maar ongeveer 70% van m'n lonen en heb ongeveer 50 miljoen transferbudget, dus daar ligt het niet aan. Reputatie is het meer, want echte toppers willen nog niet komen. Aan de andere kant ligt daar wel weer de uitdaging, dat dan weer wel.

Geplaatst
Tijdens de voorbereiding van seizoen 2021/2022 een aanbod van Sevilla afgeslagen. Geen leuke selectie en ik heb niet zo veel met de club. Wacht toch liever nog even op een club waar ik wel een goed gevoel bij heb en vooral; waar geld is :< Bij Linfield overigens niets te klagen. Gebruik maar ongeveer 70% van m'n lonen en heb ongeveer 50 miljoen transferbudget, dus daar ligt het niet aan. Reputatie is het meer, want echte toppers willen nog niet komen. Aan de andere kant ligt daar wel weer de uitdaging, dat dan weer wel.

En dat maakt mij gek. Ik had in FM 2011 de EL gewonnen ergens rond 2016 met Widzew Lodz uit Polen, maar alsnog wou niemand komen. Gelijk andere game begonnen. Tyfusonzin. Ik had wel Sanogo en zo, maarja de rest waren onbekende afdankertjes die redelijk kunnen voetballen uit de subtop van Europa. Veel Afrikaantjes ook :cab:

Geplaatst

Afrikaantjes komen hier niet zo veel omdat ze geen werkvergunning krijgen, dus ik doe het met Slowaken, Tsjechen, Denen en Engelsen. En Noord-Ieren natuurlijk (d)

Geplaatst

Beginnen met Feyenoord, vooral toeleggen op de jeugd. Misschien alleen Nederlanders aantrekken, is ook wel leuk.

Geplaatst
Afrikaantjes komen hier niet zo veel omdat ze geen werkvergunning krijgen, dus ik doe het met Slowaken, Tsjechen, Denen en Engelsen. En Noord-Ieren natuurlijk (d)

Noord-Ieren _O_ In m'n LLM-game zijn die echt bazig :<

Geplaatst
Iemand die even kan uitleggen hoe statskleuren veranderd moeten worden?

Instellingen > Kleuren Skin.

Bij Instellingen > Beeld en Geluid moet Skincache Gebruiken aangevinkt staan (de bovenste) en Skin altijd herladen bij bevestiging uitgevinkt.

Geplaatst

Heb er eentje in het begin gecontracteerd, die had 25 jeugdinterlands, 24 goals :< Ooit eens gesolliciteerd om manager te worden van Noord-Ierland maar ben nog niet ervaren genoeg in m'n LLM-game..

Geplaatst
Instellingen > Kleuren Skin.

Bij Instellingen > Beeld en Geluid moet Skincache Gebruiken aangevinkt staan (de bovenste) en Skin altijd herladen bij bevestiging uitgevinkt.

Thx held.

Geplaatst
Beginnen met Feyenoord, vooral toeleggen op de jeugd. Misschien alleen Nederlanders aantrekken, is ook wel leuk.

Zin is al weg :cab: Wil eens wat anders doen. Beginnen in een klein land en dan domineren in dat land en Europees gezien langzaam groeien. Iemand een leuke club/land hiervoor? (d)

Geplaatst

@Mvdv: AA Gent. Zelf ook mee bezig en loopt echt lekker :p

Michy Batshuayi. Normaal gezien moest deze man uitgeleend worden, maar wou niet naar 2e klasse en geen interesse vanuit het buitenland. 2 andere spitsen voldeden niet aan mijn verwachtingen. Batshuayi dus maar een kans gegeven, en die neemt hij met beide handen. Even 6 goals in 7 matchen. 18-jarige knaap, statistisch niet goed maar scoort zelfs in Europa!

Geplaatst
Zin is al weg :cab: Wil eens wat anders doen. Beginnen in een klein land en dan domineren in dat land en Europees gezien langzaam groeien. Iemand een leuke club/land hiervoor? (d)

Estland / Slowakije / IJsland / Slovenië / Armenië / Cyprus

Geplaatst

Eindelijk me PC doet het weer alleen andere versie van windows.

Nu fm aan het instaleren kan snel weer spelen:)

Geplaatst

Zit toch ff te denken wat te doen met Partizan opnieuw beginnen of met een Slecht team (of 2e divisie) uit een goed land beginnen

Geplaatst

Ben nu naast mijn managerschap bij Millwall ook bondscoach bij Italie in 2024/2025, eens kijken of ik mijn éérste internationale prijs kan pakken.

Geplaatst

Weet niet wat er met mijn AA Gent aan de hand is, maar zit aan 5/9 in m'n Champions League-poule met PSV, OM en Bayern :