Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Net zo'n heerlijke wedstrijd gespeeld. 73% balbezit, 90% geslaagde passes. Villarreal 3-2 Sociedad, echt zonde van de tegendoelpunten.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Toch maar weer met Ajax begonnen, leuk begin. JC gewonnen met 5-2, eerste competitiewedstrijd met 3-0. 3x Janssen (d)

Geplaatst

Net aan een nieuw seizoen begonnen ook met het jeugdelftal ... Het grootste deel van de spelertjes die ik drie seizoenen geleden ben gaan halen, speelt nu in het reservenelftal of is uitgeleend. Het zal een overgangsjaar worden voor die jongens, maar ik beschouw ze nog altijd als de beste ploeg van hun reeks ... Het bewijs van de opleiding is dat er 5-6 jongens van 18 of 19 in de groep van het eerste elftal zitten

Geplaatst

LOL! Ik heb een Amerikaan aangetrokken, die na 1 dag weg wilt omdat hij te weinig speeltijd zou krijgen!

Geplaatst

Ik dacht dat het minder ging lopen bij de jeugd omdat er bepalende spelers niet meer zijn, maar eerste wedstrijd gaan we gewoon op ons elan verder ... Forfaitcijfers staan weer op het scorebord

Geplaatst

Net met Dortmund Vrsjalko verkocht voor 30 miljoen aan Liverpool (+ 20% doorverkoop clausule) en er staat al een regen klaar die qua kwaliteiten op dit moment 1 ster minder is maar qua potentieel 0,5 ster meer heeft in vergelijking met Vrsjalko, lekker gecasht dus.

Geplaatst

Zo, bijna bij het EK. Nog even Engeland met 4-2 verslagen met 3 doelpunten van Klaas Jan :< Jammer dat zoals het er nu voorstaat sowieso Heitinga het EK al gaat missen en er is geen echt waardige backup in FM :(.

Geplaatst

Net de topper tussen mij Ipswich (1e) en Reading (3e, bij winst 1e omdat ze nog 1 wedstrijd moesten inhalen) met 2-0 gewonnen. Ik ga voor het kampioenschap, zou wel mooi zijn met dit team.

Geplaatst
  • Auteur
Zo, bijna bij het EK. Nog even Engeland met 4-2 verslagen met 3 doelpunten van Klaas Jan :< Jammer dat zoals het er nu voorstaat sowieso Heitinga het EK al gaat missen en er is geen echt waardige backup in FM :(.

Dacht heel even dat je FM in de kast had gezet.

Geplaatst
Ben ik de enige die nog altijd 2D klassiek speelt?

Ik speel met alleen commentaar, hehe. Heb ook altijd het idee dat scoren dan makkelijker is :cab: geen idee waarom..

Geplaatst

Kriebelde een beetje, voorbereiding op het EK gaat ook goed, 5-0 tegen Slowakije, 3-2 tegen Brazilie en nu net 1-3 van Rusland gewonnen :D

Geplaatst

Sta op het moment met 3 punten voor op de nummer 2, met een veel beter doelsaldo! Hoef volgende wedstrijd alleen te winnen en ben dan officieus kampioen! :)

Op naar de eerste klasse!

Geplaatst
Domineer je in Gerland met Montpellier krijg je in de 91e minuut uit een vrije trap de 2-2 om je oren :cab:

Hoe zijn de financiën bij Montpellier? Beetje TB en SB beschikbaar of juist niet?

Geplaatst

Pfffff, sta je 1-0 voor tegen Newcastle, geen vuiltje aan de lucht want je domineert volledig. Krijg je in de 85e minuut een penalty mee, wordt 'ie gemist, uit de tegenaanval krijg je een goal tegen, en vervolgens nog een tegen in de 93e minuut ofzo :cab:

Geplaatst

Typisch ja.

Kut, m'n keeper 4 weken geblesseerd terwijl ik maar 1 keeper heb :cab: Moet nu zo'n kutjochie van 19 in de goal zetten.

Geplaatst
Hoe zijn de financiën bij Montpellier? Beetje TB en SB beschikbaar of juist niet?

Nee totaal niks staat een schrale 9 ton op de balans en je zit ookal aan je max qua SB.

Transferbudget is ook 0 dus eerst verkopen en 75 % van transferinkomsten zijn herinversteerbaar

Geplaatst
Nee totaal niks staat een schrale 9 ton op de balans en je zit ookal aan je max qua SB.

Transferbudget is ook 0 dus eerst verkopen en 75 % van transferinkomsten zijn herinversteerbaar

jammer... Vind het een mooie club met goede spelers, maar wil altijd graag wat te besteden hebben :P