Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
jammer... Vind het een mooie club met goede spelers, maar wil altijd graag wat te besteden hebben :P

Qua salaris is er 1 speler die er met kop en schouders boven uit steekt Hilton een speler die in mijn mening over the hill is maar verdient wel gewoon 29.000 per week dus deze eruit gooien bied je al veel meer mogelijk heden op je SB

Geplaatst
Qua salaris is er 1 speler die er met kop en schouders boven uit steekt Hilton een speler die in mijn mening over the hill is maar verdient wel gewoon 29.000 per week dus deze eruit gooien bied je al veel meer mogelijk heden op je SB

Misschien dat ik eens ga kijken, kan altijd nog stoppen als het niks is :P

Geplaatst

Dacht probeer is een nieuwe tactiek uit in een ligabeker duel tegen Auxere eerder in de comp. wonnen we nog met 4-0 nu worden we er met 4-1 weggespeeld snel terug naar oude tactiek dus:cab:

Geplaatst
Passingpercentage van m'n middenveld tegen Spurs: 90% :< alleen van m'n verdediging is hij nog te slecht.

Probeer eens de keeper de bal bij te laten houden, laten passen naar verdedigers en met bal lopen op sometimes, heeft hier erg geholpen met de pass rating van heel de defensie.

Geplaatst

Promotie naar 1e klasse is een feit! Gelijk wordt er een nieuw stadion gebouwd, zonder er vraag naar te hoeven doen :)

Geplaatst
Valt het jullie ook op dat voor vriendschappelijke wedstrijden die meest rare spelers worden opgeroepen voor Oranje?

Ja, ze roepen zelfs mijn 2de keeper op en dat is echt geen topper.

Geplaatst
Kan je in FMRTE ook regels van een competitie aanpassen? In de database waarmee ik speel zijn regels van Eredivisie aangepast, en ik wou ze graag weer 'normaal' zetten maar wil niet de game overnieuw beginnen...

Maar een nieuwe game starten en die regels veranderen in de editor... zonde..

EDIT: Kan dit in de gewone editor? Of heb je hiervoor een advanced editor nodig?

EDIT2: De regels die ik weg wil is dat er maar 7 buitenlanders in wedstrijd selectie mogen en dat proefspelers in de wedstrijd selectie mogen.

bewerkt door Maxxert

Geplaatst

ook bij Chelsea nu baanstatus: Onzeker. is ook niet raar als je 0-0 speelt tegen de nr 20 blackpool... ik sta nu 5e. achter Liverpool, Arsenal, Man Utd en City. achter mij 6 en7: Hotspur (tottenham) en Blackburn

Geplaatst
Game gestart met Millwall. We gaan ze omhoog brengen.

Nice _O_ Paul Robinson (of hoe die ook heet) en die ene rechtsbuiten hebben het bij mij lang uitgehouden!

Geplaatst

nu 5e 19 wedstrijden gespeeld. 33 punten. 3 meer dan de nr 6 waar ik van gewonnen heb, Blackburn. nu zien Liverpool/Arsenal in te halen. Al gaat dat lastig worden.