Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik gok dat ik Linfield nog wel een keer oppak hoor. Misschien. Ooit. Is eigenlijk te mooi om zo te laten eindigen, maar nu eerst weer ff doorraggen met City (d)

Geplaatst

Volgens mij kan Eriksen best zo goed worden, mits je hem goed traint. Ik zit ook bij Ajax, na 18 wedstrijden heeft ie nog niet gescoord :r Wel veel assists.

Geplaatst

Bij mij in het vierde seizoen na alles gewonnen te hebben ELK seizoen met geen enkele blessure en misschien vijf wedstrijden gemist in vier seizoenen is Eriksen nog niet eens zo goed..

Geplaatst

Pff, mijn vleugelspitsen hebben een gemiddelde van onder de 7:wall: Ze zijn allebei niet echt snel, respectievelijk 12 en 13.

Ze spelen op dit moment tegen de zijlijn aan, wat zouden jullie doen (vrije ruimte beter?)?

Geplaatst

Lol had uit verloren in 1e wedstrijd knockout CH in Madrid van Real met 2-1 dus dacht word een zware klus... werd het ook maar goed gespeeld en met 2-1 de verlengingen in om vervolgens daarin de score uit te breiden naar 5-1 :D heerlijk!!! Hopen dat ik nou eens de Cup met de oren omhoog mag houden aan het einde van de rit.

Geplaatst
Bij mij in het vierde seizoen na alles gewonnen te hebben ELK seizoen met geen enkele blessure en misschien vijf wedstrijden gemist in vier seizoenen is Eriksen nog niet eens zo goed..

Ik heb veel individuele training met hem gedaan.

Geplaatst

Krijg nu een bod van 17,25 miljoen op Srna, dat toch maar accepteren, heb Vrsaljko al gehaald als opvolger dus die daar maar laten staan.

Geplaatst

Lastige keuze een van me reserve spelers heb ik verkocht in de winter voor 250K maar wil nu zn contract laten ontbinden en heb daar 190k over wat te doen nu ontbinden dat ik van het salaris af ben zint 1e week december of het geld ophalen in januari

Geplaatst
sow, strik eromheen en weg ermee:p

Ja idd goed plan ben ik ook van dat verschrikkelijk hoge salaris van hem af voor 3 weken :cab:

Geplaatst
@ Crazykeeper had het eigenlijk over die Srna:p, in tussentijd kwam jou bericht;). Ik zou gewoon het geld ophalen in januari:thumb:

Ja, zoals gewoonlijk vertraagt een werkvergunning de boel.. :m: (Het bod kwam van Arsenal)

edit; Hij is al weg :p

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst

Haha word je winterkampioen met Montpellier vallen gelijk je spelers/team in de prijzen.

Montpellier = Franse club van het jaar

John Utaka = Afrikaanse middevelder van het jaar / Buitenlander van het jaar

Koita = Talent van het jaar

Toch wel :)

Geplaatst

RVP, Huntelaar en Ramos proberen binnen te halen. daarnaast Morata al bijna binnengehaald, maar die gaat eerst naar de Reserves en bij tekort aan mensen op zijn linie (ikdacht spitsen) zet ik hem in het hoofdteam van Chelsea. Morata eigenlijk gekocht voor 1.5M om hem later met winst te verkopen. RVP Huntelaar en Ramos zijn nog niet binnen. maar 2/3 van de geboden bedrag op hun doe ik via een maandelijkse afbetaling van 6, 12 of 18 maanden. Ramos heb is mijn laatste bod nu alweer volgensmij 21M ofzo, net als Huntelaar. Ik moet wel snel zijn, heb nog maar 10 dagen transfertijd.

Geplaatst

Wtf joh ;e Krijg ik hier opeens twee rode kaarten in 1 minuut, waarvan Casillas en ik heb al drie keer gewisseld, als ik hier mijn winstreeks kwijt raak hé :cab: