Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Me game maar is opgepakt bij Wrexham uit Wales. Zit in 2024 en ben de beste club van de wereld. Vindt het altijd leuk om een LLM club naar de macht te brengen :D

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nice! Veel Welshe regens uit je jeugd doorgebroken?

Ik heb net zelf mijn game met HK uit IJsland maar eens opgepakt. Ik had het afgelopen jaar als promovendus alles gewonnen in IJsland, nu kijken of ik dat weer kan bewerkstelligen en misschien niet compleet vernederd worden in Europa:P

Geplaatst

de 3 genoemde spelers (RVP, Huntelaar en Ramos) komen niet naar Stamford bridge... vraagprijs te hoog. Bertrand en Prosenik vertrekken.

heb nog 2 dagen Transfertijd over. wie weet een goede mid of verdediger die te halen valt voor max 17M.

PS: Morata is wel binnen.

Geplaatst

Alsof god ermee speelt weer krijg ik in de laatste minuut een treffer tegen, tegen lyon eerder betekende het de 2-2 nu de 1-2 ;e

Geplaatst

transfertijd afgelopen. barkley binnen.

misschien ga ik nog wat spelers naar vitess of westerlo sturen (satelliet clubs). zoals Barkley, Bertrand, Obi Mikel enz enz.

tevens manager vd maand geworden door 3 vd 4 wedstrijden in de PL te winnen. (winstratio 75% en managerpunten 250). daarnaast is Romeu talent van de maand en is Montoya 3e geworden in Talent vd maand.

ik krijg t moeilijk. ik moet nadat ik tegen Liverpool heb gespeeld, deze maand ook nog tegen Man City en Barcelona.

Geplaatst
Wanneer geeft plek 9 recht op deelname aan de play-offs? (Eredivisie)

velgens mij wanneer de winnaar van de beker kampioen word en de nummer 3 of 4 (?) runner-up is ? puur gokje hoor, maar volgens mij heb ik dat oit ergens gelezen

Geplaatst

nu tegen Barca. 1-1 totnutoe. |||| in PL net met 1-0 van sunderland verloren, daardoor mn ongeslagen reeks van 9 wedstrijden niet kunnen uitbreiden.

Geplaatst
Nice! Veel Welshe regens uit je jeugd doorgebroken?

Nog maar 2... Maar hij de jeugdopleiding is sinds dit seizoen van Exceptionele kwaliteit. Dus ben benieuwd! Heb zelfs de topspits van Europa gratis kunnen ophalen toen ik interesse toonde :cab: Maar heel mijn jeugdselectie speelt wel bij de -19 van Wales

Geplaatst

Pff, FM is wel heel erg makkelijk. :-D

Sta op de tweede plaats met Swansea met twee punten achterstand op City waar ik net met 3-1 van gewonnen heb. De League Cup al gewonnen, zit in de halve finale van de FA Cup en heb dus kans op kampioen te worden met fucking Swansea. :-D

Geplaatst

Iemand die weet hoe de regeling bij Athletic EXACT werkt? Ik kan zoveel 16 jarige spanjaarden halen als ik wil, zonder dat het Basken zijn, maar een 16jarige duitse met spaanse nationaliteit mag niet? idgi

Geplaatst
Volgens mij moeten ze volledig Spaans zijn onder de 18 of Bask?

Ik en Glennetje08 zijn er al uit, spaans moet de eerste nationaliteit zijn, niet de 2de. Bullshit. Dan maar azen op een job bij spanje.

Geplaatst

Nog 5e wedstrijden te gaan kijken of ik me 2e plaats kan vast houden met Feyenoord met 1 punt voorsprong.

Geplaatst

Kwam er gisteren achter dat als je een speler op één eigenschap specifiek traint, dat je hem dan ook 'zwaar' daarop kan laten trainen :cab: Werkt best lekker.

Geplaatst

Theo Janssen 6-7 geblesseerd :( Hij is bezig met een prima seizoen: 13 doelpunten en 9 assists in 26 wedstrijden.