Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik miste een topic over de tour de France. Vandaag begint hij weer en ik zag dat er nog geen toppic over was.

Zijn er hier mensen aanwezig die veel aan wielrennen kijken? Ik zelf alleen bergettapes tour de france en voorjaarsklassiekers en het wereldkampioen schap.

Zoals ik al eerder zei begint vandaag de Tour de France. Veel favorieten zijn er dit jaar er niet bij. De top 5 van vorig jaar ontbreekt.

Wie zijn volgens jullie de favorieten?

Ik denk zelf Mentsjov, Mayo, Popovitch en Leipheimer.

Ow als cycling manager ofzo je intresseert dan kun je ook eens gaan kijken op http://www.lezerstour.nl

Je kunt hier je eigen team samenstellen. Je krijgt telkens punten voor overwinningen en 2e en 3e plaatsen geloof ik. Ook voor het aantal dagen dat je de gele trui hebt krijg je punten.

Er wordt telkens een klassement bij gehouden en als je veel punten scoort kun je prijzen winnen.

• Antwoorden 165
  • Weergaven 308
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik miste een topic over de tour de France. Vandaag begint hij weer en ik zag dat er nog geen toppic over was.

Zijn er hier mensen aanwezig die veel aan wielrennen kijken? Ik zelf alleen bergettapes tour de france en voorjaarsklassiekers en het wereldkampioen schap.

Zoals ik al eerder zei begint vandaag de Tour de France. Veel favorieten zijn er dit jaar er niet bij. De top 5 van vorig jaar ontbreekt.

Wie zijn volgens jullie de favorieten?

Ik denk zelf Mentsjov, Mayo, Popovitch en Leipheimer.

Ow als cycling manager ofzo je intresseert dan kun je ook eens gaan kijken op http://www.lezerstour.nl

Je kunt hier je eigen team samenstellen. Je krijgt telkens punten voor overwinningen en 2e en 3e plaatsen geloof ik. Ook voor het aantal dagen dat je de gele trui hebt krijg je punten.

Er wordt telkens een klassement bij gehouden en als je veel punten scoort kun je prijzen winnen.

Geplaatst
  • Auteur

Re: Tour de France

Dat had ik gezien maar dat gaat over wielrennen in het algemeen enzow. Ik wou ff een topic opzetten alleen voor de Tour

Geplaatst

De proloog was wel vet, zeg. Hushovd was gewoon erg sterk, ook Posthuma verdient een compliment. Ik verwacht dat het zal gaan tussen een aantal mannen dit jaar; Leipheimer, Menchov, Hincapie, Klöden en Moreau.

Geplaatst

Ik denk dat Valverde wel eens voor een verrassing zou kunnen gaan zorgen.

Hincapie zal als vanouds ook wel weer sterk rijden, Ik vraag me ook af hoe Rasmussen het dit jaar zal gaan doen. Mijn vader veracht nogal wat van hem maar ik moet het nog zien ...

Geplaatst
  • Auteur

Ik verwacht Mayo eigenlijk. Die zien we wel in de bergen.

Alleen ik hoop dat Boonen morgen de gele trui pakt want dan verdien ik extra punten met de lezerstour.

Geplaatst

De proloog was wel vet, zeg. Hushovd was gewoon erg sterk, ook Posthuma verdient een compliment. Ik verwacht dat het zal gaan tussen een aantal mannen dit jaar; Leipheimer, Menchov, Hincapie, Klöden en Moreau.

Moreau, die is al jaren over zijn top heen. De Franse hoop in bange dagen, dat zegt al genoeg, zal wel mee gaan dingen om de bolletjestrui.

Ik vermoed dat de strijd zal gaan tussen Valverde, Menchov, Leipheimer en Hincapie met daarachter namen als Landis, Popovych, Klöden, Sastre, Rasmussen etc. Het belooft in ieder geval een spannendere Tour te worden dan afgelopen jaren.

Geplaatst
  • Auteur

Hehe niemand verwacht Mayo geloof ik :P

Ik zet daar mijn geld op in want de laatste week in de bergen in de Giro begon hij echt in vorm te komen.

Voor mij is hij een echte outsider.

Geplaatst

Wat lul jij poep :cab:

Ook daar staat hij er niet tussen hoor ;) Geef je fout nu maar gewoon toe :P

Geplaatst
  • Auteur

126 Paolo Fornaciari Ita Lampre +3.41.51

127 Christophe Edaleine Fra Crédit Agricole +3.42.25

128 Iban Mayoz Spa Euskaltel +3.43.00

129 Mickaël Delage Fra Française des Jeux +3.43.21

130 Alberto Ongarato Ita Milram +3.44.30

131 Nick Gates Aus Davitamon - Lotto +3.46.29

132 Olaf Pollack Dui T-Mobile +3.46.51

133 Jan Kuyckx Bel Davitamon - Lotto +3.50.09

134 José Antonio Garrido Spa Quick-Step +3.53.47

135 Jason McCartney VS Discovery Channel +3.54.02

136 Mathew Hayman Aus Rabobank +3.55.54

137 Elia Rigotto Ita Milram +3.56.21

138 Maximiliano Richeze Arg Panaria +3.57.01

139 Robert Förster Dui Gerolsteiner +3.59.34

140 Preben Van Hecke Bel Davitamon - Lotto +4.00.58

141 Davide Bramati Ita Quick-Step +4.02.00

142 Sergej Matvejev Oek Panaria +4.02.08

143 Arnaud Gérard Fra Française des Jeux +4.05.05

144 Beñat Albizuri Spa Euskaltel +4.05.49

145 Henk Vogels Aus Davitamon - Lotto +4.06.16

146 Dario Andriotto Ita Liquigas +4.07.54

147 František Rabon Tsj T-Mobile +4.08.16

148 Aaron Olson VS Saunier Duval +4.16.23

149 Yohann Gène Fra Bouygues Telecom +4.20.55

150 Carl Naibo Fra AG2R +4.34.42

Bron: http://www.nos.nl/nosstudiosport/uitslagen/wielrennen/index.html

eind uitslag giro

koop een bril trouwens!

Geplaatst

128e, dat belooft wat!!!

En ik ben fan van Christophe Moreau. Van mij mag Miller ook een etappe winnen, kickse renner is dat.

Geplaatst
  • Auteur

Dat is dan duidelijk. Dan hadden we het beiden over een ander.

Geplaatst

En ja ik durf te wedden dat jij dacht dat het Iban Mayo was, terwilj het een ander is :P

En je hoeft niet meteen te gaan schelden ofzo met koop een bril, relax man..En ohja, niet nodig, kehb al lenzen :)

Geplaatst

Ik denk dat Ramonnie gelijk hebt, jij bent volgens mij niet iemand die wielrennen volgt, maar de uitslagen leest en daaruit je conclusies trekt ;)

Vandaar je fout, jullie hadden het echt wel over dezelfde renner. Mayoz lijkt me namelijk geen tourklassementsrenner, wel dan? :cab:

Geplaatst

Ik bedoel maar :mrgy:

Trouwens wel kutpubliek vandaag, moest je die arm van Hushovd zien, niet normaal :(

Ik had die Caspardinges ook niet als winnaar gedacht, ik hoopte op O'Grady.

Geplaatst

O'Grady, dat is echt zo'n sprinter die net tekort komt. Hij maakt overigens wel kans op de groene trui, hij kan aardig mee in de bergen en zit soms wel mee in een ontsnapping. Casper is gewoon een dikke eendagsvlieg, die zie je de komende etappes niet meer terug :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]