Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Tour de France

Boonen en McEwen zijn gewoon de snelsten, deze etape was gewoon rot en ik denk dat hun ploegen het wel beter zullen regelen in het vervolg. Casper heeft gewoon van de halve chaos geprofiteerd idd.

• Antwoorden 165
  • Weergaven 308
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja super bizar dat Casper wint. En waar was Boonen? Veeeel te vroeg op kop....

Geplaatst

Boonen werd óók geraakt door een toeschouwer, maar het was sowieso een chaotische sprint

Geplaatst

Dat van Hushovd is ook wel een beetje z'n eigen schuld.. die weg is 5/10(ik weet niet hoeveel) meter breed en dan ga je precies langs de rekken fietsen.. doe ff slim, en die 300 meter dat je even in de wind moet zitten als je een metertje naar binnen fietst is toch niet erg??

Geplaatst
  • Auteur

ik vond Casper ook wel vreemd. In princiepe legte hij meer meters af dan de rest want inplaats van rechtdoor te fietsen ging hij er met een boogje om heen om vervolgens door het peleton te komen

Terwijl de weg rechtdoor korter was geweest.

Geplaatst

Ja super bizar dat Casper wint. En waar was Boonen? Veeeel te vroeg op kop....

Deels de fout van Steven de Jongh, hé. Die haakte al véél te vroeg af.

Tsja, bizarre spurt in een té makkelijk etappe, waar dus op het einde nog een heel deel 'lelijke eendjes' waren die voor chaos zorgden.

Geplaatst

Dat van Hushovd is ook wel een beetje z'n eigen schuld.. die weg is 5/10(ik weet niet hoeveel) meter breed en dan ga je precies langs de rekken fietsen.. doe ff slim, en die 300 meter dat je even in de wind moet zitten als je een metertje naar binnen fietst is toch niet erg??

Je wil winnen toch, dus is elke meter in de wind erg. En het is toch eerder dat de toeschouwers voor de renners moeten uitkijken dan andersom? ;)

Geplaatst

het was toch zo'n 'sponsor-handje' dat-ie raakte?

Geplaatst

Dat van Hushovd is ook wel een beetje z'n eigen schuld..

:cab:

Supporters moeten langs de weg staan, met hun 'hebbe en houwe' en niet over de weg. Hushovd wordt geraakt door zo'n sponsorhand (want die zijn zo leuk, bah :moop:) en zijn hele arm ligt open. Hij reed toch niet tussen de toeschouwers door? Die verdoemde mensen moeten ze hun armen laten amputeren.

In de koers komen ze ook elk jaar op zo'n punt dat je niks meer ziet door de mensenmassa, jullie weten vast wat ik bedoel. Er komt een dag dat je niet eens meer langs de weg mág staan als het zo moet. Vorig jaar liep er toch ook ene onder een motor? Schande, dat noemt zich liefhebber.

Niet persoonlijk naar jou hoor Joop, maar deze mensen zijn geen liefhebber en moeten niet komen kijken. Als ik naast de veroorzaker had gestaan had ik hem op z'n bek getimmerd. Dat wilde ik even kwijt.

Geplaatst

ik geen wieler liefhebber??? ik vind alleen dat ze gwoon een paar meter meer naar binnen moeten fietsen,,

Geplaatst

Hij zegt toch ook niet dat jij geen wieler liefhebber bent maar die mensen die daar zo langs de kant staan te zwaaien.

Geplaatst

ohh.. dacht ik even.... mijn excuses :P

Geplaatst

Di Luca nu al afgestapt :(

Geplaatst

écht?? jammer,, goede renner,, wel mooi voor m'n pool m'n broertje en daar 'n vriend van hebben beide di luca :P ik niet :)

Geplaatst

Mja heb even eens goed naar de stand van de groene trui gekeken, Boonen al op 30 punten van McEwen, das best veel :(

Geplaatst

wie heeft gewonnen?

Als het je echt boeit kijk je even op teletekst, kijk je de laatste kilometer, kijk je naar één van de duizenden wielersites...

Maar goed, McEwen won.

Geplaatst

jammer dat hushovd uit z'n pedaal schoot,, als ik hem bij die tussensprint over boonen zag gaan had hij hier ook over mcewen gekunnen.

Geplaatst

Toch vond ik Mc Ewen niet helemaal fris ten opzichten van Hushovd hij leek hem flink te snijden.

Geplaatst

Mja, die tussenspurt die Boonen wel verloor was foutje van het team.

En tja aan de finish heb je gewoon geluk nodig, al blijf ik ervan overtuigd dat Boonen en McEwen de snelsten zijn.

Geplaatst

Kessler gewonnen :@ in Nederland wint een duitser :(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]