Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Tour de France

Jammer van Valverde en Boonen heeft nu geel én groen

• Antwoorden 165
  • Weergaven 308
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben net terug uit valkenburg (kut NS), was egt super. We mochten bij zo;n studentenhuis op het terras staan, waardoor we een prachtig zicht hadden, én dat midden op de cauberg. Als er behoefte aan is kan ik wel wat foto's plaatsen........ :clap:

Geplaatst

De Tour valt me weer tegen, Valverde eruit :cry:

En Boonen had echt wel kunnen winnen, is met (half)platte band de Cauberg opgereden :cab:

En fotos zijn altijd welkom!

Geplaatst

Ik denk dat Bennati het groen gaat veroveren,, de enige die tot nu toe de hele tijd voor in zat

Geplaatst

De groene trui is nu echt spannend aan het worden.

Het geel houdt zo alleen maar meerdere kanshebbers over dus een open race.

Verder is het heel vervelend wat met Dekker is gebeurd, ik denk dat hij nu gelijk stopt.

Ondanks alle kritieken vind ik het een top prestatie van de renners en machtig om te zien. Maar goed ik ben dan ook een fan.

Geplaatst

ja, de 5 beste(naar mijn mening: vino,basso,ullrich, mancebo en valverde) eruit,, nu heb je nog allemaal outsiders en die mogen dan gaan winnen. ik denk dat menchov en landis uit gaan vechten wie de opvolger van LANCE word.

Geplaatst
  • Auteur

mmm ik niet helemaal

ik denk Leipheimer

en ik denk dat er een heel stel outsiders zijn zoals Cunego, Simoni, Kloden, Sastre, Azevedo, Julich en Garzelli

Geplaatst

italianen in de laatste jaren goed in de tour?? :cab: (uitgezonder basso)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb het over outsiders van nu en dat hoeft niet te beteken dat ze ook goed zijn in de toer nu

en trouwens heb het niet over hoe het in het verleden was.

Geplaatst

Ondanks alle kritieken vind ik het een top prestatie van de renners en machtig om te zien. Maar goed ik ben dan ook een fan.

Ik ben blij dat je - als ik je goed begrijpen heb - positief naar de tour kan kijken, dat doe ik dus ook. Er zijn veel mensen aan het klagen, maar ik heb bij de etappes tot nu toe toch echt voor de buis gehangen. De tour heeft iets, ik volg het dan ook graag. Ook vandaag was het weer een mooi einde, ook een goede prestatie van Freire.

Straks in de bergen wordt het helemaal mooi, een open strijd, ik kan niet wachten.

Geplaatst

Mooie sprint van Robbie hoor.. Jammer voor Boonen mr ik ben blij als boonen niet wint :)

Geplaatst

Straks in de bergen wordt het helemaal mooi, een open strijd, ik kan niet wachten.

Vind het alleen jammer dat er zo weinig echte bergritten zijn. Het duurt best wel even voordat ze de bergen in gaan ook.

Geplaatst

Ik vind het ook laag van de organisatie dat ze Hushovd deklasseren, zoveel deed hij nu ook niet verkeerd en daardoor kan hij het groen vergeten.

Geplaatst

Vind het alleen jammer dat er zo weinig echte bergritten zijn. Het duurt best wel even voordat ze de bergen in gaan ook.

Eens, bergetappes zijn het leukst om te zien.

Ik vind het ook laag van de organisatie dat ze Hushovd deklasseren, zoveel deed hij nu ook niet verkeerd en daardoor kan hij het groen vergeten.

Gaat inderdaad nergens over, lees het nu pas net. Hushovd probeert gewoon te sprinten. Probeer jij maar eens in zo'n rap tempo, een massasprint, geen mens te raken.

Geplaatst

Hmm zag het net op het journaal en ik vond het toch wel duidelijk wegduwen

Geplaatst

De Tour is gewoon het sumuum van het wielerjaar. Ik vertrek volgende week voor 2 weken naar Frankrijk, week 1 zitten we in de Pyreneen, dus samen met de Tour. En als de Tour in de Alpen aankomt, zitten we midden op het circuit, namelijk ergens in Briancon, op 10 km van de Galibier (die ik weer ga befietsen) en zeer dicht bij alle andere legendarische cols _O_.

Geplaatst

_0_ freire _0_ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Gekkenhuis nu, echt niet te voorspellen.

Posthuma is echt te erg bezig :|

Geplaatst

Prachtig dat fragment zonet: "HÉ LOTZ!"

Iemand gezien?

Geplaatst

Ja heerlijk, was Michael Boogerd die dat zij, :thumb:

Zit al een paar dagen te genieten van de Tour en met name Rabo.

Donderdag was wel een hoogte punt zeg.

Geplaatst

Dat Boogerd die Lotz ook ziet staan als ze voorbij razen :cab: Prachtige Tour tot nu toe, mede door het succes van de Rabo's natuurlijk. Ik zit al te wachten op de Alpen.

Geplaatst

Dr is ook eem MU competitie met Rondemaster. Wie heeft het wachtwoord voor mij?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]