Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Tour de France

Dank, eerwaarde Gert..

• Antwoorden 165
  • Weergaven 308
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Vandaag een prachtige overwinning van de sympathieke Voigt en een reuzensprong van Pereirio Sio.

Morgen nog zo'n etappe en dan gaan ze rusten (maandag) daarna volgen de Alpen en volgens Dekker gaat Rasmussen knallen op de Alpe d'Huez

Geplaatst

Inderdaad heerlijke etappe vandaag. Had met rondemaster Voigt en Chavanel dus heb wel goede zaken gedaan, ik sta nu binnen de top 1000 :P. Maar morgen ga ik op vakantie dus zal wel weer flink zakken in het klassement. Heb wel zin in de etappes in de Alpen, zal wel spannend gaan worden vooral op de Alpe d'Huez.

Geplaatst

WAT EEN KANSLOZEN ZEG BIJ DE NOS COMMENTAAR :( Zien ze 2 man vallen, zien ze de derde over het hoofd, na 3 herhalingen, oh gossie, daar gaat er nog een dood :S:S Verbrughe zag er errrg slecht uit pff :|

Geplaatst

Ik moet zeggen dat ik Verbrughe ook niet heb zien vallen :cab: Zijn arm zat wel onder bloed maar volgens mij viel het nog wel mee. Die spanjaard is iig uit de koers.

Geplaatst

Ik heb het ook niet gezien pas toen ik de herhaling zag en wist dat hij was gevallen zag ik hem vallen.

Geplaatst

Mja ik zag het meteen, en hun na 2 minuten nog niet :evil: normaal kijk ik altijd Sporza, veel beter, maja, heb geen belgie op mn kamer.

Geplaatst

Vrijdag ook weer heerlijke quote van Sporza: "In principe is deze rit voor Freire, maar principes zijn net als vrouwenborsten, slapper dan dat je verwacht had." Hardop lachen :D

Geplaatst

Whahaha,die belgen zijn wel helden. Alleen altijd jammer dat ze altijd een dikke boner krijgen als ze Boonen zien. Maar dat valt deze tour nogwel mee want hij bakt er niks van nog.

Morgen schitterende etape. Ik hoop echt dat Rabobank Boogerd de hele dag voorruit stuurt zodat de ploegen van Landis en Pereiro de hele dag moeten gaan rijden en Menchov fit bij de Alpe D'Huez aankomt en dan de rest achterlaat. En dat Boogerd dan natuurlijk allang gefinished is. Want dan maak ik een goede slag met me tour toto :) Sta nu namelijk 12e van de 1272 deelnemers en ik heb Boogerd erbij en de rest lekker niet ;)

Geplaatst

Ik vind het maar fucked up dat ik morgen moet werken van 1-830 :( is er donderdag nog een mooie bergetappen?

Geplaatst

Helaas vandaag geen Rabodag.

Morgen opnieuw hopen.

Wel een mooie overwinning van Frank Schleck

Geplaatst

Nu is alles op z'n kop gezet, zelfs Landis is helemaal eraf gereden. Nu heeft Klöden de beste papieren voor de winst, Menchov moet alweer bedanken (helaas).

Geplaatst

Landis whehehehehe, Rasmussen heerlijk zeg. Perrerio heeft de beste kansen btw, Menchov was jammer omdat hij in het begin van de klim wel erg goed leek.

Geplaatst

Prachtige rit, en die twee spaanse hebben goede kansen voor de eindzege. Die sastre ging even tekeer zeg ;o

Geplaatst

Idd heel mooi van Rasmussen top prestatie.

Menchov schijnt niet helemaal fit te zijn. Is denk ik kansloos geworden.

Perreiro kan aardig tijdrit rijden en Kloden heel goed, Sastre red dat niet denk ik. Dus het zal wel tussen de eerste twee gaan.

Overigens heeft Boogerd nog nooit zo'n goede Tour gereden respect man.

Geplaatst

Dadelijk gaat Pereiro de Tour nog winnen door die ene lange ontsnapping waar niemand iets aan deed. Dan zullen de renners en ploegleiders zich wel even achter de oren krabben :D Ik zie hem dat nog best wel doen ook, als hij morgen kan stand houden. Hij kan goed tijdrijden en zal geen minuten gaan verliezen in een tijdrit, aangezien hij goed kan tijdrijden. Klöden is ook een grote kanshebber en als Sastre hem wil winnen moet hij morgen toch iets doen.

Geplaatst

Vlak Evans niet uit.

Geplaatst

Zin in de rit van vandaag :D Wat een tour echt genieten, maar met ned 2 is niet uit te houden, met hun hongerklop gejank enzo, die maarten du krook moet echt eens zn muil houden :evil:

Geplaatst

Ik vind het echt mooi dat Pereiro 1e staat. Hij heeft toen met die ontsnapping mooi de schijnende arrogantie afgestraft van de mannen van Landis.

Geplaatst

Jawel, hij is een (flinke tijd geleden alweer) ooit eens 5e geworden in het klassement. Neemt niet weg dat ie een fantastische Tour rijdt!

Geplaatst

Vlak Evans niet uit.

Mwa, dan zal hij vandaag toch echt moeten verbazen. Ik zie hem ook niet aanvallen ook, hij hangt altijd maar in het laatste wiel. Hij kan redelijk tijdrijden, maar legt het duidelijk af tegen Pereiro en Klöden.

Geplaatst

Sommige zeggen dat het commentaar van de nos erg is, maar heb je dat van sporza gehoord. OMG dat is pas tering slecht.

Geplaatst

Sporza >>>>>>>>>>>> (lichtjaren) NOS

Geplaatst

Jawel, hij is een (flinke tijd geleden alweer) ooit eens 5e geworden in het klassement. Neemt niet weg dat ie een fantastische Tour rijdt!

Dat klopt maar dat was de doping Tour waar de helft naar huis was gestuurd, zijn prestaties zijn nu een stuk beter in mijn ogen.

Geplaatst

Dit is toch ook een doping Tour ;) Geen Ullrich,Basso en Vinokourov. Er is nu geen enkele renner die heerst.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]