Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Tour de France

Heel die tour is nu nep, zo hard van genoten, nu met dubbele kracht balen dat je naar dikke nepheid hebt zitten kijken :(

• Antwoorden 165
  • Weergaven 308
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heel die tour is nu nep, zo hard van genoten, nu met dubbele kracht balen dat je naar dikke nepheid hebt zitten kijken :(

Zelfde gedacht, ik heb zitten genieten bij het leven van die prachtige solo van Landis, écht ongelooflijk. Nu blijkt hij (voorlopig) schuldig, en valt toch een groot gedeelte van deze mooie Tour weg. Maar ik heb toch ook zitten genieten van Rasmussen in de Alpen, Boogerd en ook van Menchov in de Pyreneëen.

Geplaatst

ach ja. de toppers gebruiken toch wel allemaal spul. is het tijdens het seizoen dan wel in de voorbereiding

dus ja ze gebruiken waarschijnlijk allemaal dan is het nog wel spannend

Geplaatst

dan wint Pereiro 'm :)

Die zal er niet blij om zijn, zo wil niemand winnen.

Geplaatst

Ik vind alles best. Maar als straks ook nog eens bekend wordt dat onze Boogie ook aan de dope zit. Dan weiger ik voorlopig nog naar me sport te kijken. Dit blijft gewoon zo dik balen...

Geplaatst

Mogelijk deed alcohol Landis de das om

De kans bestaat dat Landis positief testte op testosteron door alcoholgebruik! Of het nu vreemd klinkt of niet: het is en blijft een mogelijke hypothese die ernstig genomen dient te worden.

Toen Landis gevraagd werd wat hij zoal ondernomen heeft in de periode tussen etappe 16 en 17, verklaarde de Amerikaan dat hij 's avonds met zijn ploegmaten iets gedronken heeft (bier en whisky) om de slechte dag -letterlijk en figuurlijk- door te spoelen.

Volgens een rapport dat in 2001 uitgegeven werd door de gerenomeerde Lawrence Berkeley laboratoria in Californië (USA) kan ethanol (een stof die in alcoholische dranken zit) het testosteron- en epitestosterongehalte in het bloed verhogen.

Mogelijks is dat de verklaring voor Landis' positieve dopingplas. Dit is in elk geval -voor Landis- een interessante piste om te onderzoeken als hij zijn onschuld wil bewijzen.

Zou wat zijn :cab:

Geplaatst

Hij is origineler als heel die hoop die zegt dat het een medicament was of dat zij dé uitzondering zijn op de 20 miljard waarbij het lichaam wel zo is :cab:

Geplaatst

Ook positieve B-staal voor ontslagen Landis

Het B-Staal van Floyd Landis is na onderzoek ook positief gebleken. Dat maakten de bevoegde instanties iets voor 11 uur openbaar. Landis werd positief bevonden aan het gebruik van testosteron na de 17e rit in de Tour de France van dit jaar. ProTourploeg Phonak houdt zich aan het ethisch charter en zette Landis meteen aan de deur.

De UCI zal de zaak nu doorverwijzen naar het Amerikaanse Antidopingagentschap. De Amerikaan van Phonak zal naar alle waarschijnlijkheid voor minstens twee jaar geschorst worden. Landis zal ook vier jaar lang niet meer in de ProTour mogen rijden.

Landis verliest waarschijnlijk ook zijn Touroverwinning aan de Spanjaard Oscar Pereiro, al kan de Tourwinnaar nog wel in beroep gaan tegen de uitspraak. Zoals eerder verklaard zal hij er alles aan doen om te bewijzen dat de dopingtest niet deugt.

Reactie Floyd Landis

In een eerste reactie op zijn website houdt Landis vol onschuldig te zijn. "Ik was de sterkste man in de Tour de France en dat is de reden waarom ik de kampioen ben. Daarom zal ik de aanklachten tegen mij met dezelfde intensiteit en verbetenheid verdedigen als wat ik opbreng om te trainen."

Landis' advocaat, Howard Jacobs, bevestigt de strijdvaardigheid van zijn cliënt. "Samen met een aantal gerenommeerde medische en wetenschappelijke experts zullen we bewijzen dat Landis' Touroverwinning niet tot stand kwam door het gebruik van verboden substanties."

Ook het vroegtijdig lekken van onderzoeksinformatie zal aangeklaagd worden door Landis. "Ik zal de UCI er op wijzen dat het zijn eigen regels moet volgen, zodat het vervolg van het onderzoek kan verlopen zonder publieke uitspraken van UCI-officials. Zoniet zal het publiek zich niet van de indruk kunnen ontdoen dat sportfederaties en antidopingautoriteiten het resultaat in een dopingzaak proberen te beïnvloeden."

Phonak ontslaat Floyd Landis

Phonak houdt zich als ProTourploeg aan het ethisch charter en heeft Floyd Landis dan ook ontslagen na het bekendmaken van het positieve B-staal.

"Landis zal onmiddellijk ontslagen worden, omdat hij de ethische code van het team overtreden heeft", zegt Phonak op de team-website. "Landis kan nog altijd proberen zijn onschuld te bewijzen, maar dat zal een persoonlijke zaak zijn. Phonak zal zich met die procedure niet meer bemoeien."

"Teambaas Andy Rihs betreurt deze ontwikkelingen. Hij zal met alle partijen samenzitten om te bekijken hoe de toekomst van zijn bedrijf eruitziet. Meer reacties volgen de komende dagen nog."

Geplaatst

Phonak is heerlijk bezig,, dalijk zit Koosje ook nog aan de dope :cab:

Geplaatst

Tja niet best nu alleen nog zijn beroep en dan is het rond. Dan hebben we een nieuwe Tourwinnaar op een K*Tmanier.

Geplaatst

Kvind het alleen maar beter, iemand die heeft gebruikt mag niet de winnaar zijn.

Geplaatst

Ik hoop dat het snel is afgerond en dat Landis toch bekend en stopt.

Geplaatst

Hij had de avond voor die ene bergrit 4 whiskeys achterover geslagen.

Geplaatst

Gezien zijn prestaties van die dag niet geheel onlogisch.. :cab:

Geplaatst

Wel eens een sporter zien zuipen de dag voordat hij moest presteren? Dat geloof je toch niet zeker

Geplaatst

Wel eens een sporter zien zuipen de dag voordat hij moest presteren? Dat geloof je toch niet zeker

Nee, twas knippen plakken van een stuk maar dat had ik er nog bij moeten zetten natuurlijk, vergeten weetjwel ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]