Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik ben Chelsea en ik wil van een paar spelers af; robben, duff en cole.

Deze zijn aardige goede spelers en ik moet er dus een leuk bedrag voor kunnen vangen...

maar hoe krijg ik ze verkocht...?¿? moet ik ze op de tl zetten? bij clubs aanbieden?

wat moet ik doen om ze verkocht te krijgen?

Geplaatst
  • Auteur

ik ben Chelsea en ik wil van een paar spelers af; robben, duff en cole.

Deze zijn aardige goede spelers en ik moet er dus een leuk bedrag voor kunnen vangen...

maar hoe krijg ik ze verkocht...?¿? moet ik ze op de tl zetten? bij clubs aanbieden?

wat moet ik doen om ze verkocht te krijgen?

Geplaatst

Re: spelers verkopen die je weg wilt hebben

Op de transferlijst gooien en zijn status op 'heeft geen meerwaarde voor de club' zetten. Dan komen er als het goed is genoeg clubs die geïnteresseerd zijn. Als er eenmaal clubs achter die spelers aanzitten, kun je ze bij de clubs aanbieden waardoor je ze uitlokt te gaan bieden op de speler.

Geplaatst

Niet als 'geen meerwaarde' aangeven, lijkt me. De spelers zijn al ontzettend goed en kunnen toch wel weg. Ze bieden meer als de speler nog enige rol van betekenis heeft in het elftal, lijkt me.

Geplaatst

Als je er vanaf wilt, zoals hij, is het toch zeker het beste om dat aan te vinken hoor. En een leuk bedrag krijgt hij er toch wel voor, als de grote clubs voor zijn waarde bieden kan hij er met wat onderhandelen zeker stukken meer van maken.

Geplaatst

Hij is Chelsea, dus het zou heel goed kunnen dat hij spelers heeft gekocht die over meer kwaliteiten bezitten. ;)

Geplaatst

Ja zou kunnen maar waarom zou je een speler ter vervanging van Robben kopen als Robben 1 van de beste is op zijn positie

Geplaatst

Dat mag hij zelf weten en bovendien zijn er beteren als Robben. Het topic gaat over een probleem, niet over zijn beweegredenen om spelers te verkopen. Dat mag hij helemaal zelf weten.

Geplaatst

Zet ze op de transferlijst voor het bedrag waarvoor je hem wel kwijt wilt.. vaak bieden de clubs minder maar soms bieden ze gewoon het bedrag dat je wilt hebben.. je kan ook nog een beetje onderhandelen enz. en als he tniet lukt om ze kwijt te raken kan je ze ook aanbieden bij andere clubs voor een lager bedrag en dan nog een beetje onderhandelen. En een tip werk met die clausules dna betalen ze vaak meer..

Geplaatst

@ martishard: Oh oke, dat is alles wat ik wou weten. Thanks ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]